Daarmee trek je dus echt geen 9k dps, en helemaal niet in een 10man.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je m'n arm.pen gear zag dan is dat idd mijn DPS gear ja, ben tank als main spec dus mijn upgrades krijgen tanking gems/enchants en de replacede gear wordt m'n DPS gear(dus ja, met wat meer 226 gear zal ik nog meer dps doen
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:21 schreef xSann het volgende:
Ik zoek een realm met veel nederlanders/belgen liefst een beetje druk, liever geen pvp.
Ik zal het de volgende keer frapsen... Ik deed begin mei al 6k in 10mans, is het echt zo vreemd dat ik een maand later en op een boss die je +100% dmg buffs geeft rond de 9k zit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarmee trek je dus echt geen 9k dps, en helemaal niet in een 10man.
Idd ja... vreselijk gespam in general chat ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd ja... vreselijk gespam in general chat ...
Ik bleef wel Engels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Blistering het volgende:
[..]. Kor'gall horde /1 in Ulduar is verschrikkelijk inderdaad.
RNG is a bitch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
3766 hp wipe op XT-002 hardmodebeetje jammer!
Groepen meestal wel, de enkeling is wel ok.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat raad ik af. Groepen Nederlanders en Belgen in dit spel zijn zonder uitzondering irritant.
http://www.wow.com/2009/06/10/upcoming-mount-changes/#continuedquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:42 schreef Silmarwen het volgende:
In Patch 3.2 worden de mounts and skills goedkoper, en kun je ze al eerder krijgen. O.o
Aggramar heeft wel een behoorlijik nederlandse community....quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef xSann het volgende:
Ah oke welke realm is leuk om in te beginnen dan? Beetje druk liefst geen pvp?
Met welke faction dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef avotar het volgende:
Dus met exalted kost het nog maar 4000g...
My bad, ik dacht even dat de cold weather flying trainer op het platform in Dalaran ook de artisan flying skill kon trainen... maar dat kan volgens Wowhead in elk geval niet..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Murloc het volgende:
[..]
Met welke faction dan?
Voor zover ik weet is het de Wildhammer clan die aan epic flying skill 'hangt'.
Of is dat nu ook gewijzigd?
Heb nu epic flying op mn lock en druid. Rogue is bijna 80 en als ik daar ook weer 5K voor neer moet leggen wordt het erg duur
Dat moet ik eens wagen, NL lullen in /2 ( zit in een NL/BE guild ), krijg ik de wind van voren van de officierenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Groepen meestal wel, de enkeling is wel ok.
Maar hele guilds die alleen voor NL/BE zijn om het Nederlands te doen vind ik lomp en overbodig.
Maar zooi als NL op trade channel lullen of op ventrilo (met internationale guild) vind ik hoogst asociaal.
Oh ja das waar iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
My bad, ik dacht even dat de cold weather flying trainer op het platform in Dalaran ook de artisan flying skill kon trainen... maar dat kan volgens Wowhead in elk geval niet..
En ik dacth dat die gozer Kirin Tor was en je dus op die manier je faction discount kon krijgen..
http://www.wowhead.com/?npc=20511#teaches-recipe
Wat kleine tips voor je talents (op holy), laat Improved LoH weg en neem Aura Mastery, in raids zitten meestal ook wel andere paladins en dan is Concentration Aura heel handig. Ook wil je je LoH als holy paladin echt niet gebruiken, als je het goed doet kom je nooit zonder mana te zitten en zonder mana als healer is dodelijk voor een raid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ben maar overgestapt van retri naar holy nu ik toch nog niet veel gear heb. Gisteren meegehealed in OS25 en ging wel redelijk.
Daarna nog wat HCs gehealed en is wel leuk.
Mijn huidige gear (nog niet goed maar begint wel wat vaart in te komen)
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Tommyk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |