quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Fruppel het volgende:
Happy ik hoop het zo voor je!
Oei, spannend happy! Ik duimerdeduim voor je!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Hier heb ik sinds vandaag diverse verdachte kwaaltjes, maar wacht rustig af. Ik vind het opeens best spannend deze maand. Vorige paar maanden had ik echt het gevoel dat het toch niet raak zou zijn, maar ik heb deze maand best een goed gevoel. Spannend dus.
Ja, zeker een gevalletje van pupo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... die kwaaltjes zijn in combinatie met een goed gevoel een gevalletje pupo denk ik zo.
Nog een paar daagjes afzien en dan weten we het zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had net lichtroze spotting. 5 dagen voor NOD. Twee rondes terug had ik dat ook, dus ik ga niet uit van innesteling maar gewoon een voorbode van deAl hou ik wel in mijn achterhoofd dat het nog alle kanten op kan natuurlijk... dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een paar dagen en dan ben ik er helemaal vanaf
de pijn wordt ook steeds minder. ik ben alleen gigantisch moe en voor m'n gevoel groei ik dicht van de lekkere dingen die m'n lief steeds voor me meeneemt... (vond het zo zielig voor hem om te zeggen: doe maar niks lekkers, daar groei ik dicht van... en als het er dan toch staat...)
Ik blijf duimen! Tenslotte zitten we nog 4 dagen voor NOD...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lichtroze is hier overgegaan in bruin... ik verwacht zelfs nog code rood vandaag. Huilerdehuil.
Maarrr... mijn temperatuur was nog wel hoog vanmorgen. Vaag weer heur.![]()
psst, ik had ook bruin, hoor! En ik dacht ongesteld geworden te zijn en op dag 4 na nod heb ik toen een ovutestje gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lichtroze is hier overgegaan in bruin... ik verwacht zelfs nog code rood vandaag. Huilerdehuil.
Maarrr... mijn temperatuur was nog wel hoog vanmorgen. Vaag weer heur.![]()
Ik dacht echt dat het niets kon zijn de maand... Maar het kan zo maar gebeurt zijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Rocka, je maakt het spannend! Ik hoop het zo, maar ik haal zo wel even tampons voor de zekerheid. Ik heb geen kwaaltjes meer verder, beetje boertjes en maagzuur alleen. Oh, die laatste dagen...
Je klinkt niet echt happy, het is nog geen 10 juni... alles kan nog!quote:
Soddie...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Je klinkt niet echt happy, het is nog geen 10 juni... alles kan nog!
Hou eens op Rocka! Ik wordt langzaam gek hier.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Jeetje, heftig hoor Mijsje.
Ik snap je reactie helemaal, maar het is natuurlijk wel teveel voor je geweest en je lichaam.
Naar bed/bank er rust, hup hup.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:
ow btw Rocka, je vroeg naar de OP,
droomvrouwtje mocht in het onderste rijtje, wel duivels, nog geen nieuwe NOD
En ik ging naar 1 juli.
volgens mij is het verder recent.
Wat lief dat je aan me denkt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef mijsje het volgende:
Tierrr, Flugel en droomvrouwtje, hoe is het met jullie?
Dank je Rocka, ik sta al in de OPquote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
-Nienna- welkom en heel veel succes! Wil je ook in de OP-lijst?
Ja, sinds vrijdag, dus we kunnen aan de klusquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef mijsje het volgende:
Hoi Nienna, bij jou ook weer bijna de ongi weg?
PZE en Mijsje, lief van jullie!!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef mijsje het volgende:ik ben het eens met PZE, ik ben ook benieuwd, naar je behandeling, naar hoe je je voelt, naar wat je wil delen met anderen.... de MMM sucks...
Hou vol en hou moed!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer terug van een heerlijk relaxed weekend op de boot. Nog niets te bekennen, inmiddels dag 27 en 8dpo dus ik moet nog wel even als is mijn lf meestal maar zo'n dag of 10. Ik plas me eigen een ongeluk en heb nogsteeds de zelfde kwaaltjes van lichte misselijkheid en duizeligheid.
Nu maar wachten tot woensdag, ik vind het wel spannend hoor dit keer.
Ik voel niks. Ik heb geen kwaaltjes. Helemaal niks bijzonders.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Maar hoe voel jij je eigenlijk? Heb je een goed gevoel? Al kwaaltjes
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik voel niks. Ik heb geen kwaaltjes. Helemaal niks bijzonders.![]()
Ik heb er eerlijk gezegd eigenlijk geen goed gevoel over... geen idee waarom niet![]()
En het voelt niet eens naar, meer als een soort berusting terwijl ik dan tegenzeg dat ik volgende week zaterdag positief ga testen, waarop hij zegt: dat moet ook wel want ik heb erg mijn best gedaan
![]()
Nou ik heb wel 10 zw. testen liggen geloof ik, dus als ik wil/durf te testen, doe ik die wel. Maar gezien mijn vorige zwangerschap zal ik sowieso tot de echo onzeker zijn, dus wacht ik maar gewoon. Als ik nu zwanger ben, ben ik dat over een paar dagen ook nog wel. zegt zij stoerquote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niks gaan roepen over ovutestjes enzo he?![]()
Of suiker dat op je plasje blijft drijven... of spelden in een potje plas... of... nee ik zeg niks!
![]()
ik ook!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik word zo wel errrrrrrrg benieuwd.... wil hier streepjes zien!!!
Ik dacht dat het niet door wilde zetten ofzo... Had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het wel raak zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:
Was je gewoon ongi dan? Dus eigenlijk zegt het nu niks als ik een ovutest zou doen?
Mijn man roept een paar keer per dag: En heb je nog een warm buikje?!
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Guess. het volgende:
Hoe zit dat nu precies met die ovu-testen,als je zwanger bent is ie positief begrijp ik, maar is dat dan hetzelfde zoals met zw-testen dat je daar pas mee vanaf je NOD kan testen of werkt dat anders?
eh neequote:
Zal der van de week eens smsequote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
.
Ben benieuwd hoe het Flugel vergaat in Greece, of ze de tampons of de test uit haar tas mag halen binnenkort!
tnx voor het melden... heb er vandaag nog naar gekeken en toen klopte het nog. Strange!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Guess. het volgende:
Ow in je onderschriftlink staat nog 6 days to go,vandaar.
Ja ik heb het gezien,maakt niet uit dat je em niet kan vinden.Mischien dat ik het morgen als m'n temp nog hoog is uitprobeer met ochtendurine.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef ymme het volgende:
Ik zal snel een foto posten.
Maar maar........ de dikke streep op ovulatie test was dus om een andere reden
Vandaag voelde ik mijn gewoon echt zwanger. Misselijk, pijnlijke tieten.... En moest er gewoon een test tegen aan gooien. 11 mei voor 't laatst ongesteld geweest en normaal cylus van 28/29 dagen.
De test gedaan, hoefde nog geen eens 3 minuten te wachten of er verscheen al een tweede streep.
Ik naar beneden gerend met tranen over de wangen en mijn vriend wist meteen waarom...
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zijn gewoon zooooooooooo blij nu.
De rest van de dames, jullie volgen mij snel, DEAL!!!
Jaaa, ik zwaai jullie alvast uitquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Incantrix het volgende:
Woohoo! Ymme, nogmaals gefeliciteerd, echt helemaal super voor jullie!![]()
![]()
Ennuhm, dames, u weet wat dit betekent he? Nu allemaal in de pas, we gaan voor een streepjesregen
Jupzquote:Op maandag 8 juni 2009 07:36 schreef Asyniur het volgende:
Jaaaa!!! Ymme, goed gedaan!![]()
Who's next? Poezebeest, heeft bij jou de ongi doorgezet?
Ja daar ben ik dus ook bang voor, al gaat het niet bewust en heb ik niet dat gevoel, maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef mijsje het volgende:
Happy, het klinkt heel goed qua tekenen wat ik hoor... (of je bent tè zenuwachtig... maar daar ga ik niet van uit)
Mag ik hier alvast in de PUPOstand voor je?![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef mijsje het volgende:
ow, wij hebben trouwens vandaag 2 kaarsjes op onze taart...
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef ymme het volgende:
Ik zal snel een foto posten.
Maar maar........ de dikke streep op ovulatie test was dus om een andere reden
Vandaag voelde ik mijn gewoon echt zwanger. Misselijk, pijnlijke tieten.... En moest er gewoon een test tegen aan gooien. 11 mei voor 't laatst ongesteld geweest en normaal cylus van 28/29 dagen.
De test gedaan, hoefde nog geen eens 3 minuten te wachten of er verscheen al een tweede streep.
Ik naar beneden gerend met tranen over de wangen en mijn vriend wist meteen waarom...
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zijn gewoon zooooooooooo blij nu.
De rest van de dames, jullie volgen mij snel, DEAL!!!
Gaan we samen zwanger zijn???quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Hmmzzz.. als ik me zo blijf voelen ga ik morgen al een testje doen als ik durf. Ik zou heel teleurgesteld zijn in mijn lichaam als ik niet zwanger ben.
Ik ben me een partij misselijk, al bij het opstaan en na het ontbijt was het even weg, maar een uur later begon het weer. Ik heb al 2 dagen het gevoel ongi te zijn geworden maar helemaal niet te zien. Dag 28 inmiddels en ik plas mezelf een ongeluk.
Maar ik durf eigenlijk niet te testen omdat de teleurstelling van een negatieve test groter is dan gewoon ongesteld worden dus misschien dat ik toch maar wacht. Pffff.... wat is dit erg
Damnquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ymme! Zie je nou wel! Van harte hoor!![]()
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
ik schrok al!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij maakte droomvrouwtje een foutje mijsje, Asy is volgens mij nog volop in de race hoor!
Zelfs met een inwendige echo zijn de eerste weken heel spannend. Vaak is er pas echt wat te zien vanaf ruim 6 weken (inwendig!). Het zou kunnen dat als je heel erg slank bent dat dat ook uitwendig zo is, maar daar ben ik dan weer geen ervaringsdeskundige inquote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef mijsje het volgende:
dank je Troel, dat helpt wel... ervaringsdeskundigen...
en bij mijn vk doen ze niet zo graag een vroege echo, omdat ze daar vaak niks op kunnen zien. ze hebben alleen uitwendige apparatuur, en dat is vaak niet genoeg voor een hele vroege echo, zei ze. aangezien ik nu bij een gyn loop, ga ik proberen om eerst met een inwendige echo wat zekerheid te krijgen (mocht ik ooit nog 2 streepjes zien...) voor ik de overstap eventueel maak naar de vk...
Ach meissie, helaas kan ik niks zeggen zodat je zorgen hierom weg zijn. Het enige wat ik kan zeggen is: hou moed! De tijd zal het uitwijzen...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef ymme het volgende:
Ik blijf toch niet alleen he.
Ik ben ook echt zo bang, mezelf hier over een week of 2/3 weer te 'moeten' melden.
Zo bang dat het weer mis gaat ofzo. Maar ook ben ik blij. Maar de angst overheerst toch wel hoor.
Poezebeest, ik wens jou en je toekomstige man een hele mooie dag toe!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Heel veel plezier morgen! Geniet er van en zorg dat je alles vastlegt, want bij mij ging de helft langs me heen op de dag zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, gun het jou dat je Ymme achterna gaat! Wanneer ga je testen?![]()
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Op zich klinkt dit toch wel positief hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Guess. het volgende:
Ik denk dat ik ongi ga worden,krampen in m'n buik,gevoelige tepels,voel me depri,vanochtend potje lopen huilen,zit mezelf gewoon in de weg,bah
Ja duh... what elsequote:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef ymme het volgende:
Wachten op het tweede streepjes, waar we onze dikke boobies showen
beetje bijscheren en klaar!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef MinnieMin het volgende:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bij
Helaas niet bij de streepjes![]()
![]()
![]()
Whaaaaaa hahahaquote:
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Maar ymme en Happy,als je echt krampen hebt kun je toch eigenlijk niet zwanger zijn
OK, dan begrijp ik je. meestal telt men nl cyclusdagen vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie, en zul je dus pas een positieve test kunnen hebben op de dag dat je anders ongeveer weer ongesteld zou worden (dag 29 bijvoorbeeld). maar als ik 't goed begrijp komt dat overeen met jouw 'dag 10'. dus: ja, denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
Hoe bedoel je wanneer begin je te tellen? Voor je Lutale Fase? Dag vanaf de eisprong.
We gaan volgende week naar Berlijn toe, heb er heel veel zin in!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat een mooie dag zal dat voor je zijn! Heel veel trouwplezier! Gaan jullie ook op huwelijksreis?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:27 schreef Incantrix het volgende:
En Happy, wat spotting kan ook innesteling zijn, had ik ook.. Mijn hemel, ik heb die avond echt de ogen uit mijn kop gejankt omdat ik dacht dat innestelingsbloed niet bruin kon zijn, maar twee dagen later testte ik toch écht knetterpositief! Ik begrijp heel erg goed dat je een slag om de arm houdt om jezelf te beschermen, maar ik herken wat je omschrijft.. Wilde je toch even zeggen nog niet op te geven lieve Happy!
Dat zei ik ook al tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef Incantrix het volgende:
JAHA! Dát is er één hoor! Mijn eerste test was ook ongeveer zo
Hoe licht ook, die test slaat echt voor geen meter uit wanneer er geen HCG in je lichaam zit![]()
![]()
Whoohoo! Judes, mag ik je alvast -voorzichtig, zo je wilt- feliciteren?
Ik heb nog een clearblue (en een predictor) liggen, maar omdat het toch niet de goedkoopste testen zijn had ik zoiets van - die gebruik ik pas als ik eigenlijk al zeker weet dat er een tweede streepje verschijnt... Nu ik het zo zeg snap ik de logica er eigenlijk ook niet van... lol. Maar mijn ochtendurine heb ik nu al weggegooid... Zou het dan nog zin hebben? (die CB dan, de predictor weet ik van dat die pas laat positief geeft)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Maar echt hoor, wat je zou kunnen doen als je nu echt al meer wil weten is een gewone (dus niet zo'n digitale) Clearblue-test halen, die slaat al behoorlijk vroeg uit. Ik had zelf twee hele lichte test-strepen (één daarvan op zo'n extra gevoelige test die al 6 dagen eerder kan), maar die Clearblue was gewoon hardstikke duidelijk
Happy, mijn spotting van oud bloed is nu alive en kicking in mijn buik hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:07 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier slaan de twijfels toevanmorgen wat spotting, oud bloed. Nu hoeft dat nog niet veel te zeggen, temp. was nog (erg) hoog, maar moed is me wel weer in de schoenen gezakt. Misschien dus toch nog gewoon morgen op NOD de
![]()
Spannende dag dus vandaag, gelukkig druk op het werk, dus dan is het snel eind van de dag.
Teleurstelling wel een beetje, maar het hoeft niet veel te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef judes het volgende:Ik sta in het update-topic... Lol, dat voelt raar!!!
Ik ben bang dat ik ga zwichten voor de aanmoedigingen tot het proberen van de CB-test... Maar als er dan geen streepje op verschijnt, is dat dan geen grote teleurstelling? Of zegt dat niet zoveel?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef judes het volgende:Ik sta in het update-topic... Lol, dat voelt raar!!!
Ik ben bang dat ik ga zwichten voor de aanmoedigingen tot het proberen van de CB-test... Maar als er dan geen streepje op verschijnt, is dat dan geen grote teleurstelling? Of zegt dat niet zoveel?
Bij mij waren het de darmen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef ymme het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef ymme het volgende:
Nou, om even voor de dames in dit topic te spreken... Je mag hier rondhangen wat je wil, maar praten over je zwangerschap en wat je wel en niet voelt hoort toch echt in Z&G. Dat is nou net niet leuk voor de meiden hier lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Althans... ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen op die verhalen zit te wachten. Als ze dat echt boeiend zouden vinden zouden ze je wel op komen zoeken in Z&G toch?![]()
En over je heen lezen in Z&G... het is verdorie 10 uur 's ochtends... geef mensen eens de kans wakker te worden en te posten!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef Guess. het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet goed,pffff
Moet nu wel heel de tijd al plassen maar zelfs dat durf ik niet (ongie)
Kom op meid, je bent stoerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef Guess. het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet goed,pffff
Moet nu wel heel de tijd al plassen maar zelfs dat durf ik niet (ongie)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt hier geen moer aan, maar ik hoop dat je snel de moed vind.
Ja, maar die zwangeren zitten daar, niet hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef IslaBonita het volgende:
Brighteyes,ik snap wat je bedoelt, maar het is toch wel een beetje fijn als je twijfelt ben ik wel/niet zwanger en er hier af en toe zwangeren op het forum zijn die je vragen kunnen beantwoorden...
Vertel mij wat over vriendinnetjes na 10 jaar FOK!quote:En zoals ik al eerder zei, op een gegeven moment worden dit je vriendinnetjes hier, je hebt elkaar er maanden doorheen gesleept en dan is het lastig om afscheid te nemen..
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef judes het volgende:
Nou, ik moet er toch echt aan gaan geloven denk ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet superduidelijk op de foto's, irl is hij wel wat duidelijker!
Ik heb ook nog die suikertest gedaan. (heb ik 7 maanden geleden ook gedaan om te kijken wat er zou gebeuren, toen zonk alles meteen als een baksteen) En zowaar, het meeste zonk wel meteen, maar er bleven ook heel wat korreltjes een paar seconden drijven voordat ze zonken!![]()
heeft het nu ook even gegoogled vanaf zijn werk, en idd, een streepje is een streepje zei hij.
Maar omdat het nog zo vroeg is blijf ik toch nog even voorzichtig denk ik...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef Guess. het volgende:
Nou helaas witter dan wit kan ie niet zijnMorgen gaat de afspraak dus gewoon door,wat een ellende (sorry voor m'n zwaarmoedig gedoe).
M'n vriendin is hier zo,we hebben afgesproken te gaan winkelen,denk dat mijn bankrekening geplunderd word
Ik heb idd verkeerd gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij maakte droomvrouwtje een foutje mijsje, Asy is volgens mij nog volop in de race hoor!
Dat mag alleen als je mij PM't wie je bent!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Kolonia het volgende:
Hoi, ik wil hier ook graag meebabbelen.
Wel als kloon als dat mag.
Kun je geen kloonscan doen dan, je bent toch blauw?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mag alleen als je mij PM't wie je bent!![]()
Nee, dan moet je donkerblauw zijn...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kun je geen kloonscan doen dan, je bent toch blauw?
Jammer Flugeltje.
Wel genieten van je vakantie hoor!
Dat kaarsje doet vast wonderen.
Oh ja, dat snap ik ook wel, maar ik kreeg van Ymme het idee dat zij hier zou willen posten over haar prille zwangerschap en dat leek mij iig geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef mijsje het volgende:
Ymme, je mag hier altijd posten, of je nou zwanger bent of niet... en als iemand er problemen mee heeft, dan is dat geen probleem, dan weet je m'n pm-box te vinden he?
BE, ik denk niet dat iemand er moeite mee heeft dat Ymme hier nog even blijft als ze dat fijn vind... ik heb er (als ik voor mezelf spreek) in ieder geval geen moeite mee, net zo min als ik er moeite mee heb met dat jij, Troel, Huup of andere zwangeren hier wel eens posten. dat vind ik fijn, omdat er over bepaalde "kwaaltjes" dan eens vanuit een andere hoek gesproken kan worden. en dat vind ik prettig om te horen van zwangeren die je hier hebt leren kennen... snap je?
Post het zo vaak al je wilt joh. Dat maakt helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
post zo veel als je wil.. het wordt echt niet irritant...... ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
ik zit echt zooooo te wachten tot jij gaat testen hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
Dan heb ik je post verkeerd begrepen. My bad...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Dat ik hier niet moet gaan rond roepen over mijn zwangerschap, snap ik zelf ook nog wel.
Ken de meeste meiden hier (viritueel dan wel) aardig goed. En het is niet niets, wat je allemaal zo bloot legt in z'n forum als dit. Vandaar. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk om echt de overstap van zwanger willen worden en te zijn, te maken.
Heel vaag, maar gaat al beter. En post daarom ook vollop mee in Z&G, ik ben tenslotte zwanger.
En tja, daar dacht ik in het begin, niet thuis te horen, of niet gezien te worden, maar das over hoor
Is het niet beter voor je gemoedsrust om toch te testen. (en voor die van ons allen hihi).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |