Poezebeest, ik wens jou en je toekomstige man een hele mooie dag toe!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Heel veel plezier morgen! Geniet er van en zorg dat je alles vastlegt, want bij mij ging de helft langs me heen op de dag zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, gun het jou dat je Ymme achterna gaat! Wanneer ga je testen?![]()
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Op zich klinkt dit toch wel positief hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Guess. het volgende:
Ik denk dat ik ongi ga worden,krampen in m'n buik,gevoelige tepels,voel me depri,vanochtend potje lopen huilen,zit mezelf gewoon in de weg,bah
Ja duh... what elsequote:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef ymme het volgende:
Wachten op het tweede streepjes, waar we onze dikke boobies showen
beetje bijscheren en klaar!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef MinnieMin het volgende:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bij
Helaas niet bij de streepjes![]()
![]()
![]()
Whaaaaaa hahahaquote:
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Maar ymme en Happy,als je echt krampen hebt kun je toch eigenlijk niet zwanger zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |