Damnquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ymme! Zie je nou wel! Van harte hoor!![]()
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
ik schrok al!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij maakte droomvrouwtje een foutje mijsje, Asy is volgens mij nog volop in de race hoor!
Zelfs met een inwendige echo zijn de eerste weken heel spannend. Vaak is er pas echt wat te zien vanaf ruim 6 weken (inwendig!). Het zou kunnen dat als je heel erg slank bent dat dat ook uitwendig zo is, maar daar ben ik dan weer geen ervaringsdeskundige inquote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef mijsje het volgende:
dank je Troel, dat helpt wel... ervaringsdeskundigen...
en bij mijn vk doen ze niet zo graag een vroege echo, omdat ze daar vaak niks op kunnen zien. ze hebben alleen uitwendige apparatuur, en dat is vaak niet genoeg voor een hele vroege echo, zei ze. aangezien ik nu bij een gyn loop, ga ik proberen om eerst met een inwendige echo wat zekerheid te krijgen (mocht ik ooit nog 2 streepjes zien...) voor ik de overstap eventueel maak naar de vk...
Ach meissie, helaas kan ik niks zeggen zodat je zorgen hierom weg zijn. Het enige wat ik kan zeggen is: hou moed! De tijd zal het uitwijzen...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef ymme het volgende:
Ik blijf toch niet alleen he.
Ik ben ook echt zo bang, mezelf hier over een week of 2/3 weer te 'moeten' melden.
Zo bang dat het weer mis gaat ofzo. Maar ook ben ik blij. Maar de angst overheerst toch wel hoor.
Poezebeest, ik wens jou en je toekomstige man een hele mooie dag toe!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Heel veel plezier morgen! Geniet er van en zorg dat je alles vastlegt, want bij mij ging de helft langs me heen op de dag zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, gun het jou dat je Ymme achterna gaat! Wanneer ga je testen?![]()
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Op zich klinkt dit toch wel positief hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Guess. het volgende:
Ik denk dat ik ongi ga worden,krampen in m'n buik,gevoelige tepels,voel me depri,vanochtend potje lopen huilen,zit mezelf gewoon in de weg,bah
Ja duh... what elsequote:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef ymme het volgende:
Wachten op het tweede streepjes, waar we onze dikke boobies showen
beetje bijscheren en klaar!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef MinnieMin het volgende:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bij
Helaas niet bij de streepjes![]()
![]()
![]()
Whaaaaaa hahahaquote:
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Maar ymme en Happy,als je echt krampen hebt kun je toch eigenlijk niet zwanger zijn
OK, dan begrijp ik je. meestal telt men nl cyclusdagen vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie, en zul je dus pas een positieve test kunnen hebben op de dag dat je anders ongeveer weer ongesteld zou worden (dag 29 bijvoorbeeld). maar als ik 't goed begrijp komt dat overeen met jouw 'dag 10'. dus: ja, denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
Hoe bedoel je wanneer begin je te tellen? Voor je Lutale Fase? Dag vanaf de eisprong.
We gaan volgende week naar Berlijn toe, heb er heel veel zin in!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat een mooie dag zal dat voor je zijn! Heel veel trouwplezier! Gaan jullie ook op huwelijksreis?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:27 schreef Incantrix het volgende:
En Happy, wat spotting kan ook innesteling zijn, had ik ook.. Mijn hemel, ik heb die avond echt de ogen uit mijn kop gejankt omdat ik dacht dat innestelingsbloed niet bruin kon zijn, maar twee dagen later testte ik toch écht knetterpositief! Ik begrijp heel erg goed dat je een slag om de arm houdt om jezelf te beschermen, maar ik herken wat je omschrijft.. Wilde je toch even zeggen nog niet op te geven lieve Happy!
Dat zei ik ook al tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef Incantrix het volgende:
JAHA! Dát is er één hoor! Mijn eerste test was ook ongeveer zo
Hoe licht ook, die test slaat echt voor geen meter uit wanneer er geen HCG in je lichaam zit![]()
![]()
Whoohoo! Judes, mag ik je alvast -voorzichtig, zo je wilt- feliciteren?
Ik heb nog een clearblue (en een predictor) liggen, maar omdat het toch niet de goedkoopste testen zijn had ik zoiets van - die gebruik ik pas als ik eigenlijk al zeker weet dat er een tweede streepje verschijnt... Nu ik het zo zeg snap ik de logica er eigenlijk ook niet van... lol. Maar mijn ochtendurine heb ik nu al weggegooid... Zou het dan nog zin hebben? (die CB dan, de predictor weet ik van dat die pas laat positief geeft)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Maar echt hoor, wat je zou kunnen doen als je nu echt al meer wil weten is een gewone (dus niet zo'n digitale) Clearblue-test halen, die slaat al behoorlijk vroeg uit. Ik had zelf twee hele lichte test-strepen (één daarvan op zo'n extra gevoelige test die al 6 dagen eerder kan), maar die Clearblue was gewoon hardstikke duidelijk
Happy, mijn spotting van oud bloed is nu alive en kicking in mijn buik hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:07 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier slaan de twijfels toevanmorgen wat spotting, oud bloed. Nu hoeft dat nog niet veel te zeggen, temp. was nog (erg) hoog, maar moed is me wel weer in de schoenen gezakt. Misschien dus toch nog gewoon morgen op NOD de
![]()
Spannende dag dus vandaag, gelukkig druk op het werk, dus dan is het snel eind van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |