Zal der van de week eens smsequote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
.
Ben benieuwd hoe het Flugel vergaat in Greece, of ze de tampons of de test uit haar tas mag halen binnenkort!
tnx voor het melden... heb er vandaag nog naar gekeken en toen klopte het nog. Strange!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef Guess. het volgende:
Ow in je onderschriftlink staat nog 6 days to go,vandaar.
Ja ik heb het gezien,maakt niet uit dat je em niet kan vinden.Mischien dat ik het morgen als m'n temp nog hoog is uitprobeer met ochtendurine.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef ymme het volgende:
Ik zal snel een foto posten.
Maar maar........ de dikke streep op ovulatie test was dus om een andere reden
Vandaag voelde ik mijn gewoon echt zwanger. Misselijk, pijnlijke tieten.... En moest er gewoon een test tegen aan gooien. 11 mei voor 't laatst ongesteld geweest en normaal cylus van 28/29 dagen.
De test gedaan, hoefde nog geen eens 3 minuten te wachten of er verscheen al een tweede streep.
Ik naar beneden gerend met tranen over de wangen en mijn vriend wist meteen waarom...
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zijn gewoon zooooooooooo blij nu.
De rest van de dames, jullie volgen mij snel, DEAL!!!
Jaaa, ik zwaai jullie alvast uitquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Incantrix het volgende:
Woohoo! Ymme, nogmaals gefeliciteerd, echt helemaal super voor jullie!![]()
![]()
Ennuhm, dames, u weet wat dit betekent he? Nu allemaal in de pas, we gaan voor een streepjesregen
Jupzquote:Op maandag 8 juni 2009 07:36 schreef Asyniur het volgende:
Jaaaa!!! Ymme, goed gedaan!![]()
Who's next? Poezebeest, heeft bij jou de ongi doorgezet?
Ja daar ben ik dus ook bang voor, al gaat het niet bewust en heb ik niet dat gevoel, maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef mijsje het volgende:
Happy, het klinkt heel goed qua tekenen wat ik hoor... (of je bent tè zenuwachtig... maar daar ga ik niet van uit)
Mag ik hier alvast in de PUPOstand voor je?![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef mijsje het volgende:
ow, wij hebben trouwens vandaag 2 kaarsjes op onze taart...
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef ymme het volgende:
Ik zal snel een foto posten.
Maar maar........ de dikke streep op ovulatie test was dus om een andere reden
Vandaag voelde ik mijn gewoon echt zwanger. Misselijk, pijnlijke tieten.... En moest er gewoon een test tegen aan gooien. 11 mei voor 't laatst ongesteld geweest en normaal cylus van 28/29 dagen.
De test gedaan, hoefde nog geen eens 3 minuten te wachten of er verscheen al een tweede streep.
Ik naar beneden gerend met tranen over de wangen en mijn vriend wist meteen waarom...
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zijn gewoon zooooooooooo blij nu.
De rest van de dames, jullie volgen mij snel, DEAL!!!
Gaan we samen zwanger zijn???quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Hmmzzz.. als ik me zo blijf voelen ga ik morgen al een testje doen als ik durf. Ik zou heel teleurgesteld zijn in mijn lichaam als ik niet zwanger ben.
Ik ben me een partij misselijk, al bij het opstaan en na het ontbijt was het even weg, maar een uur later begon het weer. Ik heb al 2 dagen het gevoel ongi te zijn geworden maar helemaal niet te zien. Dag 28 inmiddels en ik plas mezelf een ongeluk.
Maar ik durf eigenlijk niet te testen omdat de teleurstelling van een negatieve test groter is dan gewoon ongesteld worden dus misschien dat ik toch maar wacht. Pffff.... wat is dit erg
Damnquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ymme! Zie je nou wel! Van harte hoor!![]()
Ik mag weer naar het onderste lijstje. Helaas.
ik schrok al!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij maakte droomvrouwtje een foutje mijsje, Asy is volgens mij nog volop in de race hoor!
Zelfs met een inwendige echo zijn de eerste weken heel spannend. Vaak is er pas echt wat te zien vanaf ruim 6 weken (inwendig!). Het zou kunnen dat als je heel erg slank bent dat dat ook uitwendig zo is, maar daar ben ik dan weer geen ervaringsdeskundige inquote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef mijsje het volgende:
dank je Troel, dat helpt wel... ervaringsdeskundigen...
en bij mijn vk doen ze niet zo graag een vroege echo, omdat ze daar vaak niks op kunnen zien. ze hebben alleen uitwendige apparatuur, en dat is vaak niet genoeg voor een hele vroege echo, zei ze. aangezien ik nu bij een gyn loop, ga ik proberen om eerst met een inwendige echo wat zekerheid te krijgen (mocht ik ooit nog 2 streepjes zien...) voor ik de overstap eventueel maak naar de vk...
Ach meissie, helaas kan ik niks zeggen zodat je zorgen hierom weg zijn. Het enige wat ik kan zeggen is: hou moed! De tijd zal het uitwijzen...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef ymme het volgende:
Ik blijf toch niet alleen he.
Ik ben ook echt zo bang, mezelf hier over een week of 2/3 weer te 'moeten' melden.
Zo bang dat het weer mis gaat ofzo. Maar ook ben ik blij. Maar de angst overheerst toch wel hoor.
Poezebeest, ik wens jou en je toekomstige man een hele mooie dag toe!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Heel veel plezier morgen! Geniet er van en zorg dat je alles vastlegt, want bij mij ging de helft langs me heen op de dag zelfquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, gun het jou dat je Ymme achterna gaat! Wanneer ga je testen?![]()
Hier erg drukke dagen achter de rug en morgen ga ik trouwen!Heb er helemaal zin in...
Op zich klinkt dit toch wel positief hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Guess. het volgende:
Ik denk dat ik ongi ga worden,krampen in m'n buik,gevoelige tepels,voel me depri,vanochtend potje lopen huilen,zit mezelf gewoon in de weg,bah
Ja duh... what elsequote:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef ymme het volgende:
Wachten op het tweede streepjes, waar we onze dikke boobies showen
beetje bijscheren en klaar!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef MinnieMin het volgende:
Jaaa, dan hoor ik eindelijk ook ergens bij
Helaas niet bij de streepjes![]()
![]()
![]()
Whaaaaaa hahahaquote:
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Guess. het volgende:
[..]
Maar ymme en Happy,als je echt krampen hebt kun je toch eigenlijk niet zwanger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |