quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Fruppel het volgende:
Happy ik hoop het zo voor je!
Oei, spannend happy! Ik duimerdeduim voor je!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Hier heb ik sinds vandaag diverse verdachte kwaaltjes, maar wacht rustig af. Ik vind het opeens best spannend deze maand. Vorige paar maanden had ik echt het gevoel dat het toch niet raak zou zijn, maar ik heb deze maand best een goed gevoel. Spannend dus.
Ja, zeker een gevalletje van pupo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... die kwaaltjes zijn in combinatie met een goed gevoel een gevalletje pupo denk ik zo.
Nog een paar daagjes afzien en dan weten we het zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik had net lichtroze spotting. 5 dagen voor NOD. Twee rondes terug had ik dat ook, dus ik ga niet uit van innesteling maar gewoon een voorbode van deAl hou ik wel in mijn achterhoofd dat het nog alle kanten op kan natuurlijk... dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een paar dagen en dan ben ik er helemaal vanaf
de pijn wordt ook steeds minder. ik ben alleen gigantisch moe en voor m'n gevoel groei ik dicht van de lekkere dingen die m'n lief steeds voor me meeneemt... (vond het zo zielig voor hem om te zeggen: doe maar niks lekkers, daar groei ik dicht van... en als het er dan toch staat...)
Ik blijf duimen! Tenslotte zitten we nog 4 dagen voor NOD...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lichtroze is hier overgegaan in bruin... ik verwacht zelfs nog code rood vandaag. Huilerdehuil.
Maarrr... mijn temperatuur was nog wel hoog vanmorgen. Vaag weer heur.![]()
psst, ik had ook bruin, hoor! En ik dacht ongesteld geworden te zijn en op dag 4 na nod heb ik toen een ovutestje gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lichtroze is hier overgegaan in bruin... ik verwacht zelfs nog code rood vandaag. Huilerdehuil.
Maarrr... mijn temperatuur was nog wel hoog vanmorgen. Vaag weer heur.![]()
Ik dacht echt dat het niets kon zijn de maand... Maar het kan zo maar gebeurt zijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Rocka, je maakt het spannend! Ik hoop het zo, maar ik haal zo wel even tampons voor de zekerheid. Ik heb geen kwaaltjes meer verder, beetje boertjes en maagzuur alleen. Oh, die laatste dagen...
Je klinkt niet echt happy, het is nog geen 10 juni... alles kan nog!quote:
Soddie...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Je klinkt niet echt happy, het is nog geen 10 juni... alles kan nog!
Hou eens op Rocka! Ik wordt langzaam gek hier.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Jeetje, heftig hoor Mijsje.
Ik snap je reactie helemaal, maar het is natuurlijk wel teveel voor je geweest en je lichaam.
Naar bed/bank er rust, hup hup.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:34 schreef mijsje het volgende:
ow btw Rocka, je vroeg naar de OP,
droomvrouwtje mocht in het onderste rijtje, wel duivels, nog geen nieuwe NOD
En ik ging naar 1 juli.
volgens mij is het verder recent.
Wat lief dat je aan me denkt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef mijsje het volgende:
Tierrr, Flugel en droomvrouwtje, hoe is het met jullie?
Dank je Rocka, ik sta al in de OPquote:Op zondag 7 juni 2009 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
-Nienna- welkom en heel veel succes! Wil je ook in de OP-lijst?
Ja, sinds vrijdag, dus we kunnen aan de klusquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef mijsje het volgende:
Hoi Nienna, bij jou ook weer bijna de ongi weg?
PZE en Mijsje, lief van jullie!!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef mijsje het volgende:ik ben het eens met PZE, ik ben ook benieuwd, naar je behandeling, naar hoe je je voelt, naar wat je wil delen met anderen.... de MMM sucks...
Hou vol en hou moed!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer terug van een heerlijk relaxed weekend op de boot. Nog niets te bekennen, inmiddels dag 27 en 8dpo dus ik moet nog wel even als is mijn lf meestal maar zo'n dag of 10. Ik plas me eigen een ongeluk en heb nogsteeds de zelfde kwaaltjes van lichte misselijkheid en duizeligheid.
Nu maar wachten tot woensdag, ik vind het wel spannend hoor dit keer.
Ik voel niks. Ik heb geen kwaaltjes. Helemaal niks bijzonders.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Maar hoe voel jij je eigenlijk? Heb je een goed gevoel? Al kwaaltjes
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik voel niks. Ik heb geen kwaaltjes. Helemaal niks bijzonders.![]()
Ik heb er eerlijk gezegd eigenlijk geen goed gevoel over... geen idee waarom niet![]()
En het voelt niet eens naar, meer als een soort berusting terwijl ik dan tegenzeg dat ik volgende week zaterdag positief ga testen, waarop hij zegt: dat moet ook wel want ik heb erg mijn best gedaan
![]()
Nou ik heb wel 10 zw. testen liggen geloof ik, dus als ik wil/durf te testen, doe ik die wel. Maar gezien mijn vorige zwangerschap zal ik sowieso tot de echo onzeker zijn, dus wacht ik maar gewoon. Als ik nu zwanger ben, ben ik dat over een paar dagen ook nog wel. zegt zij stoerquote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niks gaan roepen over ovutestjes enzo he?![]()
Of suiker dat op je plasje blijft drijven... of spelden in een potje plas... of... nee ik zeg niks!
![]()
ik ook!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik word zo wel errrrrrrrg benieuwd.... wil hier streepjes zien!!!
Ik dacht dat het niet door wilde zetten ofzo... Had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het wel raak zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:
Was je gewoon ongi dan? Dus eigenlijk zegt het nu niks als ik een ovutest zou doen?
Mijn man roept een paar keer per dag: En heb je nog een warm buikje?!
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Guess. het volgende:
Hoe zit dat nu precies met die ovu-testen,als je zwanger bent is ie positief begrijp ik, maar is dat dan hetzelfde zoals met zw-testen dat je daar pas mee vanaf je NOD kan testen of werkt dat anders?
eh neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |