lief!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
En hoelang 8 juni getrouwd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken.misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren
zou zo fijn zijn!
Wat een toeval, wij ook 2 jaar getrouwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mijsje het volgende:
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.
Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
Ik hoop dat ook voor julliequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef seilram het volgende:
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...![]()
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??
ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen...)
wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
tja wachten duurt altijd lang.. en als het dan niet zo snel gaat als je verwacht dan is dat frustrerend...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
Dat was ook wat ik dacht een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:02 schreef Ciscostar het volgende:
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
Ach poessie...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Poezebeest het volgende:
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje![]()
Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.
Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.
Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |