abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69692939
Mijsje; ik werkte vanuit thuis dus hoefde niet nog te reizen daarna Wat goed dat de er zijn

Marike77: Misschien ben je aan het ontpillen? Ik heb er anders ook geen verklaring voor, wel heel vervelend!

Hier geen nieuws, dat wil zeggen dat ik nog steeds wacht op alle pms klachten maar dat het blijft bij gevoelige boobs en soms met vlagen wat buikpijn. Heb wel last van mijn darmen, alsof er teveel lucht in zit.
Kwam er trouwens achter dat ik alle cyclussen tot nu toe niet verder kwam dan een luteale fase van 11 dagen. Dat betekent dat zaterdag dé dag is dat de om de hoek moeten kijken. Hoop dat ze weg blijven
pi_69692982
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]
Vicky, ik vind het zo super dat je nu toch echt bijna je meisje in je armen mag krijgen! vorig jaar toen ik heel even bij Z&G kwam kijken, was jij nog bij dit topic, en lurkte/hoopte ik met je mee dat je gauw zwanger zou worden... ik ben blij dat het je gelukt was!
lief!! en nu is het JOUW beurt!! Je wacht al lang genoeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69695083
dank je! Jammer dat gelijktijdig zwanger zijn, hoe kort ook, er niet in zit...

Marike, daar ben je weer! Ik dacht ook aan ontpillen. Misschien kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad?

Poezebeest, hahaha, ja, de reis van je werkplek naar je bedje...
pi_69695982
Die is helemaal goed gegaan mijsje
pi_69697954
pi_69698938
Flugel zal nu wel op schiphol zijn Hopenlijk komen ze met zijn 3tjes terug

Nou dames nog paar dagen en dan 10 juni
Streepjesdans doen!

Mijn nod zo rond de 20ste/22 ste... 20ste onze trouwdag (zou mooi zijn als ik dan 2 streepjes plas..)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69699650
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken. misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren zou zo fijn zijn!
pi_69699709
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, wat zou ik blij zijn voor je als je dat lukt! Zou mooi zijn rond de trouwdag...
Die van ons is op 8 juni, dus dat gaat ons niet helemaal lukken. misschien volgend jaar met de trouwdag dat we het met z'n drietjes kunnen vieren zou zo fijn zijn!
En hoelang 8 juni getrouwd?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:43:33 #259
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69699756
Ik heb ook nog een kansje op 2 streepjes op mijn trouwdag op 12 juni. Ik ga dan ook, als de duivels er nog niet zijn, op zijn vroegst dan testen en niet op 10 juni.

Gaat best snel, de eerste week is al weer bijna voorbij. Maar de moeilijkste komt nog
pi_69699814
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.

Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:50:27 #261
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69700016
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef mijsje het volgende:
wij zijn dan 2 jaar getrouwd.

Happy, ik hoop op twee streepjes op 12 juni! Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn voor jullie samen!
Wat een toeval, wij ook 2 jaar getrouwd Lijkt mij ook wel een mooi cadeau
pi_69700311
jullie zijn de dinsdag na ons getrouwd? dat is leuk! Waar zijn jullie getrouwd?
wat een weer was het die week he? de dagen voor onze trouwerij waren erg nat, de dag zelf was bij ons (alleen bij ons) droog, en de dagen erna (toen wij in brugge waren voor ons huwelijksweekend) was het weer behoorlijk nat. maandags was het weer te doen (waren we op de terugweg naar de efteling gegaan) en dinsdag was weer behoorlijk nat bij ons... Hebben jullie het dinsdags toen wel droog doorstaan?
(sorry, offtopic)
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:15:37 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69700898
Hihi, off topic moet wel eens mogen toch Jaaaa klopt op dinsdag
Wij zijn getrouwd op een boot in Rotterdam. 's ochtends met de foto's was het droog, daarvoor wel wat nattig maar niet toen we buiten waren. Verder eigenlijk hele dag droog gehad en de champagne op het achterdek (wel met luifel) kon gewoon zonder jas, was best lekker. We hebben een tocht gemaakt met de boot en dat was gewoon lekker weer buiten dus geen klagen bij ons hoor. (en onze huwelijksreis in o.a. Italie was onwijs warm (soms 50oC in de auto) dus dat was ook weer wat te veel van het goed.
pi_69702347
af en toe off-topic is best wel eens gezellig!
wij waren getrouwd (alleen voor de wet) in een kerkje in Westerland in Wieringen in Noord Holland. we zijn toen alleen een weekend weg geweest ivm mijn werk, maar we waren in de zomervakantie wel 16 dagen met de auto weggeweest, naar Italie! Daar hadden wij ook dagen van 50oC en hoger (meer gaf de thermometer niet aan...) en dan gingen we maar doelloos rijden omdat de auto airco had... (we hadden een tent gehuurd in Calabrië, in zuid Italie... heerlijk, maar inderdaad iets teveel van het goede met de warmte...
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:10:56 #265
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69703060
Wij hadden soort van privé zwembad naast ons appartement, dus dat was heerlijk verkoelend. (er waren meer appartementen maar die mensen gingen nooit zwemmen). Was een heerlijke vakantie.

What reminds me... na die huwelijksreis is de pil dus de deur uit gegaan dus dat is al weer bijna 2 jaar.
pi_69704019
Fijn Happy, zo heerlijk dat het dan zo'n lekkere vakantie is, waar je blij op terugkijkt...

same here happy, wij hadden ook na de vakantie de pil in de vuilnisbak gegooid... nu ook alweer een jaar en 10 maanden terug...
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:16:50 #267
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69709690
Heej Happy, dan ben ik precies een maand na jou getrouwd Mijn datum is 12-07

Ennuhm, Happy en Mijsje, een dikke voor jullie..
3!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:04:36 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69713228
Happy en mijsje
voel ik me een beetje een zeur...
pi_69713560
Dames van 10 juni....succes en sterkte de komende week!
En voor alle dames bij wie de duivels gewenst zijn gearriveerd: hoera!

Hier zijn de duivels bijna weg en dan is het voor mij wachten op mijn eerste echte menstruatie, hoop natuurlijk op een regelmatige cyclus...ben benieuwd!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:17:18 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69713777
Nee joh, Asyniur, iedereen wil vanaf de eerste maand dat het raak is, dat is echt geen zeuren. Dat had ik ook al na een paar maanden dat ik het lang vond duren. Voel je daar echt niet schuldig over want dat is volkomen begrijpelijk.

Toen uiteindelijk duidelijk was geworden hoe het kwam en ik ook ben gaan afvallen had ik na een paar maanden een mooie eisprong en 4 maanden later was ik zwanger. Dat is helaas niet goed gegaan maar het heeft me wel vertrouwen gegeven op een goede afloop en dat geeft weer wat rust. Komt goed!

En ook bij Mijsje gaat het echt goed komen. Hopenlijk al snel, maar hoe dan ook, het gaat goedkomen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:26:10 #271
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69714146
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!
Niet mieten! Door gieten!
pi_69714584
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
pi_69714638
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef seilram het volgende:
Happy en mijsje, ik hoop zo op streepjes voor jullie!
Ik hoop dat ook voor jullie Heel snel twee streepjes!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:49:28 #274
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69715062
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit hier nu bijna te janken om het feit dat mijsje, happy en ik al meer dan anderhalf jaar bezig zijn...
Het is jullie beurt meiden. Vind ik dan.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er wel vertrouwen in dat mijn man en ik ooit papa en mama gaan worden van een lief kleintje. En is het niet deze maand, dan misschien volgende maand of volgend jaar. Het komt als het komt, hopenlijk duurt het niet meer zo lang, maar als dat zo zou zijn dan moeten we gewoon geduld hebben (hoe moeilijk ook).

We doen er in ieder geval alles aan
pi_69716295
PZE, Ook al duurt het wat langer, ik ben er van overtuigd dat ook jullie met z'n drietjes heel snel goed nieuws krijgen en zelf een hummeltje kunnen knuffelen! In ieder geval een voor jou, niet verdrietig zijn, het komt wel goed!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:53:11 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69720980
Ocharme, PZE, die onmacht ook he? Ik zit al eventjes marktplaats te bekijken, had ik nu maar een toverstaf gevonden met een positief tovertegoed, ik had 'm absoluut aangeschaft! Een dikke voor jou, en ik stuur alle positieve energie die ik kan vinden naar dit en het andere topic vol verwachting.. En dan hoop ik dat je tranen snel drogen

Asyniur, jij bent geen zeur. Echt niet. Niet van jezelf zeggen of denken, wachten tot je wens in vervulling gaat is gewoon balen. Dat er mensen zijn die veel langer moeten balen als andere mensen is hóógst oneerlijk, maar is niets ten nadele van hen die korter wachten. Al snap ik je gevoel helemaal
3!
pi_69723386
Asyniur, als eerste vind ik jou absoluut geen zeur en als tweede vind ik dat jij ook gauw zwanger mag zijn hoor... er is hier gelukkig niet een volgorde van achteraan sluiten, de voorste is het eerst aan de beurt... (want als iedereen op mij moet wachten, komen er heel lang geen babietjes, en dat zou niet eerlijk zijn!) Iedere maand niet een tweede streepje is een maand teveel als je kindjes wil, dus nee, je zeurt niet...
(spuit 11, ik val in herhaling bij anderen zie ik net...)

happy en PZE wil niet zeggen dat ik vind dat iedereen voor moet gaan hoor, we moeten gewoon allemaal samen! (en jullie eerst, want ik heb deze ronde overgeslagen... )

Ik twijfel overigens wel vaak of wij wel papa en mama zullen worden. mede omdat wij altijd erg vaak in de pechgroep zitten volgens statistieken... maar de hoop blijft...
pi_69728109
Voor alle mensen die al zo lang wachten, ik duim voor jullie.

Ik heb inmiddels de volop. Fijn, ik dacht dat het niet meer kwam. Wel paar dagen later dus, maar dat zal dan wel ontpillen zijn of zo. Het werkt iig nog.
Zometeen de agenda maar even pakken.

Fijne dag vandaag!
pi_69728324
Zo, ik zit mooi opgemaakt, in nieuw kleren, haren mooi, klaar om te gaan.
De gehele dag een bruiloft van vrienden.

De hele proberen er niet aan te denken

Nog 5 dagen te gaan tot 10 juni. En nog 8 dagen tot de 13ste
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:17:51 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69728525
Dank je voor de lieve reacties

Ymme, fijne dag vandaag! Afleiding (bv werk etc) helpt bij mij juist altijd heel goed!
Idd nog 8 dagen tot de 13e...

Ow en mijsje, probeer en echt ik weet dat het moeilijk is positief te blijven denken. Tel je zegeningen, zoom in op alle positieve dingen... Anders wordt het leven echt heel zwaar

Ow en had ik al gezegd dat wij saampjes zwanger dit jaar uitgaan?
en dan nemen we happy mee, en PzE en Leonie en aaaaaaaaaaalle anderen in dit en het andere topic, en dan duimen we voor een superwonder voor wilmadonna
pi_69731501
Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )

Fijn Marike, dat je toch ongesteld bent geworden! (raar he, dat je daar blij van kan worden... ik ook hoor, deze maand... )
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:22:31 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69734900
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef mijsje het volgende:
Asyniur... ik ben jarenlang bij het GGZ geweest en nu bij de maatschappelijk werkster omdat het leven inderdaad zwaar aanvoelt... maar met de gesprekken die ik heb, kan ik het wel steeds weer relativeren en wordt het beter. samen zwanger dit jaar uit gaan, vind ik een heel goed plan! En iedereen moet mee!
(voor de uitgerekende datum zwanger zijn is niet gelukt, en om een jaar na de uitgerekende datum te bevallen had ik afgelopen maand zwanger moeten raken... ook dat is niet gelukt... maar zwanger het jaar uitgaan, vind ik een hele mooie! )

het valt ook niet altijd mee hoor!

Dan ligt de lat niet zo hoog hebben we immers nog een half jaar te gaan
En je bent in elk geval al ongesteld dus klaar voor de volgende ronde!!
pi_69735438
yay voor ongesteld en yay voor de volgende ronde
en ik heb begrepen dat je dus extra vruchtbaar kunt zijn na zo'n ingreep, dus we gaan er flink gebruik van maken! ik heb nog ongeveer 10 tot 11 dagen om helemaal van de pijn af te zijn en om weer klusklaar te kunnen zijn! (wil wel nog even oefenen vooraf... ) en dan gaan we ervoor...
en ik ben benieuwd naar wat de gyn wil doen. dat weet ik 15 juni als we op nacontrole gaan.
en nu prikken de littekens en het gebied tussen de littekens... laat ik erop houden dat dat de genezing is...
pi_69739230
Oh, wat zijn jullie weer lief! Nog 5 dagen voor de babyboom... ik hoop het zo voor ons allemaal!
Kunnen we alweer verschijnselen zoeken? Ik heb alles een klein beetje, klein beetje steekjes, beetje misselijk, beetje maagzuur, beetje veel afscheiding, beetje zere boobs. Zegt niks dus.

Fijn dat de duivels er zijn marike!
Prikken is idd vaak de genezing Mijsje, spannend wat de gyn gaat zeggen de 15e!
pi_69740563
PZE inderdaad, nog 5 dagen en dan weten we het van de meesten... (en een enkeling op de 9e en de 12e...)

Ik ben heel benieuwd naar wat de gyn te vertellen heeft. Ik wil zo graag weten of hij nog wil helpen om er wat schot in te krijgen... we zitten ook maar een paar dagen van de eisprong vandaan als we bij hem komen, dus als hij iets met hormonen wil, heeft dat deze ronde niet heel veel zin. maar dan zijn we de volgende ronde zeker van een wat grotere kans... (ik wil zo graag weten wat we kunnen gaan doen...) hoezo ik ben wanhopig?
pi_69742296
Mijsje, we kunnen het ook op marktplaats proberen... Gezocht: een popje en een erwtje.
pi_69743224
ik dacht, ik doe boer zoekt vrouw... mijsje zoekt popje... helemaal niet aan gedacht dat dat bij jouw slogan ook allang stond... lekker origineel ben ik he?

(tijdje terug had iemand toch belgisch babietje gekocht na contact via internet? liep niet helemaal goed af... kindje terug naar belgie in pleeggezin en echte ouders en adoptieouders straf van rechter? ik weet niet meer hoe het precies zat, maar dit stond me nog beetje bij...)
pi_69746578
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:11:41 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69746853
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??

ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen... )

wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69746883
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@cisco, probeer te ontspannen.... 6 rondes is toch niet zoveel??

ons is het ook pas na 1,5 jaar gelukt...
(en heb gister voor het eerst het hartje mogen zien kloppen... )

wilde hier ff wat hcg rondstrooien en ga voor jullie allemaal duimen
nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:18:27 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69747061
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

nee is niet zoveel, daarom zei ik ook eronder dat ik niet moet zeiken... maar baal gewoon even heel erg!
tja wachten duurt altijd lang.. en als het dan niet zo snel gaat als je verwacht dan is dat frustrerend...
*geeft knuffel voor baaldag*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69747703
Ik ben wel een beetje klaar met het ontpillen. Maar dat wil maar niet ophouden. Heb ik wéér van die gevoelige boobs, moeheid, raar gevoel in mijn buik. En nee, ik kan echt niet zwanger zijn, en word ook echt nog niet ongesteld. Ik ben wél een beetje gefrustreerd...

@Cis: Ik weet helemaal hoe je je voelt. Aan de ene kant voel je je een enorme zeikerd, aan de andere kant wil je het gewoon zo graag. En stiekem ook een beetje angst of het sowieso allemaal wel gaat lukken... Maar troost je hoor, 6 maanden is echt helemaal niet zo lang, en zegt helemaal niets! Dikke knuffel voor jou!
pi_69748761
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje

Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.

Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.

Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
pi_69749287
Mijn nod mag voorlopig naar 3 juli
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:36:59 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69749592
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:02 schreef Ciscostar het volgende:
Zie het even allemaal niet zitten... volgens mij gaan we echt nooit zwanger worden. Dacht echt wel binnen 2 of 3 maanden raak te zijn.. maar nee hup ronde 6. Natuurlijk moet ik niet zeiken, mensen zoals mijsje zijn al zoveel langer bezig...
Blegh wat een rot dag.. aaaaaaaah ggggggggrrrrrrrr
Dat was ook wat ik dacht een paar dagen geleden
En toen zei iedereen (nu volgt een samenvatting): komt wel goed schatje
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:39:03 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69749691
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Poezebeest het volgende:
Schrap mij maar uit het lijstje, wij gaan voor een maart-babytje

Was op mijn werk toen ik er achter kwam en moest echt bijna huilen op de wc, zo'n teleurstelling. Heb me toen echt bij elkaar moeten rapen omdat ik op pad moest. Nu is de teleurstelling weer gezakt, maar ik baal wel een beetje. Maar had er wel al een beetje rekening mee gehouden, zo 10 dagen na mijn ovulatie is bijna standaard. Vraag me alleen wel waar het tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dat zit me niet helemaal lekker.

Moet nog ff een nieuwe nod berekenen, maar zal dat spoedig hier neer zitten.

Alle andere dames, volg niet mijn voorbeeld, da's niet de goeie, ik wil STREEPJES!
Ach poessie... maart is ook veel beter dan februari, dat is een lentemaand
pi_69750423
Poezebeest een dikke voor jou.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:07:39 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69750748
Ach Poezebeest... nu al een voordeel aan snel ongesteld worden is dat je snel weer een nieuwe poging hebt. Wat betreft dat tussentijds bloedverlies, misschien toch eens de huisarts bellen. Baat het niet dan schaadt het niet. Het zou door je eisprong of innesteling kunnen komen. Beide dingen kunnen bloedverlies veroorzaken, maar ik had het ook de eerste maanden na het stoppen met de pil en dat is vanzelf over gegaan.

Cisco, even een hug... het kan soms erg frustrerend zijn. Mok maar even lekker flink

Hier heb ik sinds vandaag diverse verdachte kwaaltjes, maar wacht rustig af. Ik vind het opeens best spannend deze maand. Vorige paar maanden had ik echt het gevoel dat het toch niet raak zou zijn, maar ik heb deze maand best een goed gevoel. Spannend dus.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:10:23 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_69750862
Happy ik hoop het zo voor je!
pi_69750893
Thnx allen!

Happy, ik ben al bijna een jaar pilloos, dus daar is het niet denk ik van en ik heb het nooit eerder gehad, behalve deze maand en vorige maand. Heb met mezelf afgesproken dat ik volgende maand af wacht en als het dan weer is ik toch wel naar de huisarts ga...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')