ow meiden, jullie maken het spannend! wat voor de een echt dè tekenen zijn, zijn voor de ander tekenen voor de volgende ongi... ik word er altijd stapelgek van bij mezelf...
ik hoop heel erg dat het nu bij jou de goede tekenen zijn Happy! Jij hebt nu ook alweer lang genoeg gewacht! En Asy, jij ook hoor! het wordt onderhand tijd voor extra streepjes bij jou! en Ymme... zere borsten is goed, maar nu moeten ze nog zeer blijven...
Judes, bij jou zag ik ook tekenen... ik hoop dat het de goede tekenen zijn! maar ik kan me voorstellen dat je je indekt tegen de teleurstelling... (ik kan het me herinneren...

)
Tierrr, ik hoop erop dat ik spontaan zwanger word deze ronde, maar ik wil zeker in de MMM om wat meer zekerheden te hebben... in augustus wacht ik alweer 2 jaar, en ik wil/kan niet meer zoveel maanden wachten op spontaan... ik begin wel wat down-gevoelens te krijgen over kinderen krijgen... maar goed, nu moet de gyn ook nog zeggen dat ik in de MMM mag blijven

dat is wel zo handig naast wat ik allemaal wel zou willen...

(en misschien hoor ik wel bij de zoveel procent die kinderloos blijft zonder dat ze ooit uitvinden waarom...) maar de MMM wil ik dus inblijven, naast de hoop die ik heb.

(lang verhaal weer om een simpel zinnetje te zeggen... sorry...

)
Milka, als je eisprong iets later is, is je NOD meestal ook iets later inderdaad... maar ik hoop dat die nog zeker 9 maanden wegblijft voor je