OK, dan begrijp ik je. meestal telt men nl cyclusdagen vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie, en zul je dus pas een positieve test kunnen hebben op de dag dat je anders ongeveer weer ongesteld zou worden (dag 29 bijvoorbeeld). maar als ik 't goed begrijp komt dat overeen met jouw 'dag 10'. dus: ja, denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
Hoe bedoel je wanneer begin je te tellen? Voor je Lutale Fase? Dag vanaf de eisprong.
We gaan volgende week naar Berlijn toe, heb er heel veel zin in!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh poezebeest, wat een mooie dag zal dat voor je zijn! Heel veel trouwplezier! Gaan jullie ook op huwelijksreis?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:27 schreef Incantrix het volgende:
En Happy, wat spotting kan ook innesteling zijn, had ik ook.. Mijn hemel, ik heb die avond echt de ogen uit mijn kop gejankt omdat ik dacht dat innestelingsbloed niet bruin kon zijn, maar twee dagen later testte ik toch écht knetterpositief! Ik begrijp heel erg goed dat je een slag om de arm houdt om jezelf te beschermen, maar ik herken wat je omschrijft.. Wilde je toch even zeggen nog niet op te geven lieve Happy!
Dat zei ik ook al tegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef Incantrix het volgende:
JAHA! Dát is er één hoor! Mijn eerste test was ook ongeveer zo
Hoe licht ook, die test slaat echt voor geen meter uit wanneer er geen HCG in je lichaam zit![]()
![]()
Whoohoo! Judes, mag ik je alvast -voorzichtig, zo je wilt- feliciteren?
Ik heb nog een clearblue (en een predictor) liggen, maar omdat het toch niet de goedkoopste testen zijn had ik zoiets van - die gebruik ik pas als ik eigenlijk al zeker weet dat er een tweede streepje verschijnt... Nu ik het zo zeg snap ik de logica er eigenlijk ook niet van... lol. Maar mijn ochtendurine heb ik nu al weggegooid... Zou het dan nog zin hebben? (die CB dan, de predictor weet ik van dat die pas laat positief geeft)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:44 schreef Incantrix het volgende:
Maar echt hoor, wat je zou kunnen doen als je nu echt al meer wil weten is een gewone (dus niet zo'n digitale) Clearblue-test halen, die slaat al behoorlijk vroeg uit. Ik had zelf twee hele lichte test-strepen (één daarvan op zo'n extra gevoelige test die al 6 dagen eerder kan), maar die Clearblue was gewoon hardstikke duidelijk
Happy, mijn spotting van oud bloed is nu alive en kicking in mijn buik hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:07 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Hier slaan de twijfels toevanmorgen wat spotting, oud bloed. Nu hoeft dat nog niet veel te zeggen, temp. was nog (erg) hoog, maar moed is me wel weer in de schoenen gezakt. Misschien dus toch nog gewoon morgen op NOD de
![]()
Spannende dag dus vandaag, gelukkig druk op het werk, dus dan is het snel eind van de dag.
Teleurstelling wel een beetje, maar het hoeft niet veel te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef judes het volgende:Ik sta in het update-topic... Lol, dat voelt raar!!!
Ik ben bang dat ik ga zwichten voor de aanmoedigingen tot het proberen van de CB-test... Maar als er dan geen streepje op verschijnt, is dat dan geen grote teleurstelling? Of zegt dat niet zoveel?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef judes het volgende:Ik sta in het update-topic... Lol, dat voelt raar!!!
Ik ben bang dat ik ga zwichten voor de aanmoedigingen tot het proberen van de CB-test... Maar als er dan geen streepje op verschijnt, is dat dan geen grote teleurstelling? Of zegt dat niet zoveel?
Bij mij waren het de darmen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het uitrekken van je baarmoeder kan flinke krampen veroorzaken. Soms in ongesteldheidskramp echt niet te onderscheiden van zwangerschapskramp. Zolang er geen bloed is, is er nog alle hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef ymme het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef ymme het volgende:
Nou, om even voor de dames in dit topic te spreken... Je mag hier rondhangen wat je wil, maar praten over je zwangerschap en wat je wel en niet voelt hoort toch echt in Z&G. Dat is nou net niet leuk voor de meiden hier lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Althans... ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen op die verhalen zit te wachten. Als ze dat echt boeiend zouden vinden zouden ze je wel op komen zoeken in Z&G toch?![]()
En over je heen lezen in Z&G... het is verdorie 10 uur 's ochtends... geef mensen eens de kans wakker te worden en te posten!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef Guess. het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet goed,pffff
Moet nu wel heel de tijd al plassen maar zelfs dat durf ik niet (ongie)
Kom op meid, je bent stoerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef Guess. het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet goed,pffff
Moet nu wel heel de tijd al plassen maar zelfs dat durf ik niet (ongie)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt hier geen moer aan, maar ik hoop dat je snel de moed vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |