Post het zo vaak al je wilt joh. Dat maakt helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
post zo veel als je wil.. het wordt echt niet irritant...... ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
ik zit echt zooooo te wachten tot jij gaat testen hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
Dan heb ik je post verkeerd begrepen. My bad...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Dat ik hier niet moet gaan rond roepen over mijn zwangerschap, snap ik zelf ook nog wel.
Ken de meeste meiden hier (viritueel dan wel) aardig goed. En het is niet niets, wat je allemaal zo bloot legt in z'n forum als dit. Vandaar. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk om echt de overstap van zwanger willen worden en te zijn, te maken.
Heel vaag, maar gaat al beter. En post daarom ook vollop mee in Z&G, ik ben tenslotte zwanger.
En tja, daar dacht ik in het begin, niet thuis te horen, of niet gezien te worden, maar das over hoor
Is het niet beter voor je gemoedsrust om toch te testen. (en voor die van ons allen hihi).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |