abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69859002
Dames, effe heel wat anders.. (maar niet off-topic)
Een arts wist mij te vertellen dat als je een gekantelde baarmoeder hebt (en dat moet je ook maar net weten, maar dat vertellen ze je meestal wel met het maken van uitstrijkjes-en anders kun je daar je HA even over bellen,maar het schijnt vrij vaak voor te komen) dat je dan meer kans hebt om zwanger te raken als je het op zn hondjes doet (zodat de spermacellen makkelijker in de baarmoedermond terecht komen)
Tis maar een tip!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_69859058
en ik begrijp jou ook wel hoor BE, dat eerst even gezegd...
maar ik snap ook dat je het liefst post, waar je je het meest thuis/veilig/... voelt... Ymme gaf aan dat ze zich nog niet zo thuis voelt in het Z&Gtopic, en ik heb er geen moeite mee (natuurlijk weer voor mezelf gesproken, ik kan niet in anderen hun hoofd kijken) dat ze zowel hier als daar post tot ze zich meer op haar plek voelt...
pi_69859065
Dat ik hier niet moet gaan rond roepen over mijn zwangerschap, snap ik zelf ook nog wel.
Ken de meeste meiden hier (viritueel dan wel) aardig goed. En het is niet niets, wat je allemaal zo bloot legt in z'n forum als dit. Vandaar. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk om echt de overstap van zwanger willen worden en te zijn, te maken.

Heel vaag, maar gaat al beter. En post daarom ook vollop mee in Z&G, ik ben tenslotte zwanger.
En tja, daar dacht ik in het begin, niet thuis te horen, of niet gezien te worden, maar das over hoor
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:13:47 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69859175
Fluugs... ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.

Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden? )
pi_69859290
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs... ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.

Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden? )
Post het zo vaak al je wilt joh. Dat maakt helemaal niet uit.
Ik word er alleen wel ontzettend nieuwschierig van en ik zou zeggen, testen!!!
Negatieve test, hoeft ook niet te beteken dat je niet zwanger bent! Geen bloed is altijd goed
pi_69859355
Ik lurk hier nog altijd stiekem mee, maar nu wil ik toch even reageren. Happy wat spannend! Ik hoop het zo voor je!!
pi_69859534
Ik ben het eens met Ymme hoor Happy, je mag dat hier blijven posten tot je de blaren ervan op je vingers hebt...

Ymme, ik vind het fijn om te horen dat je je steeds meer gaat thuisvoelen in Z&G!

Flugel, kaarsjes doen het vaak heel goed, die geven hoop, en dat is wat je moet hebben!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:29:01 #283
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69859709
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:

post zo veel als je wil.. het wordt echt niet irritant...... ik duim voor je

Flugel had zo gehoopt voor je dat jullie met zn 3tjes zouden terug komen...

Ymme van mij mag je hier nog wel posten hoor.. ik vind het helemaal niet erg.. lijkt me ook wel moeilijk om die overstap te maken zeker als je hier al een tijdje rondhangt en toch (virituele) vriendschappen zijn ontstaan..
Zo is het ook wel leuk dat de meeste anderen nog mee lurken en posten al is het om ons een hart onder de riem te steken
Be happy with the little things in life
pi_69860927
Bedankt voor de hartelijke welkomen.

En ik duim voor je, Happy.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:40:09 #285
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69864563
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:43:23 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69864709
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
ik zit echt zooooo te wachten tot jij gaat testen haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:46:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69864845
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Dat ik hier niet moet gaan rond roepen over mijn zwangerschap, snap ik zelf ook nog wel.
Ken de meeste meiden hier (viritueel dan wel) aardig goed. En het is niet niets, wat je allemaal zo bloot legt in z'n forum als dit. Vandaar. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk om echt de overstap van zwanger willen worden en te zijn, te maken.

Heel vaag, maar gaat al beter. En post daarom ook vollop mee in Z&G, ik ben tenslotte zwanger.
En tja, daar dacht ik in het begin, niet thuis te horen, of niet gezien te worden, maar das over hoor
Dan heb ik je post verkeerd begrepen. My bad...

Happy, je post maar een eind weg hoor!
Ik ben wel heel benieuwd of je morgenochtend wel de moed kan vinden.
pi_69865080
Ik zie \m hoor Judes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69865400
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Is het niet beter voor je gemoedsrust om toch te testen. (en voor die van ons allen hihi).
Dadelijk krijg je nog een hartaanval Nee grapje.
Wist ik maar hoe ik je weer concentratie kan geven en je geruststellen.
Het is allemaal afwachten.

(KL*TE toetsenbord, letters werken niet echt mee).
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:07:40 #290
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69865819
Nou ja, ik zit zelf ook te twijfelen of ik niet beter maar gewoon kan testen, maar dan ben ik weer bang dat ik te vroeg test. Maar ik denk dat ik ga proberen morgenochtend te testen als er nog geen bloed is. En dan op hoop van zegen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:11:19 #291
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69865964
Ah joh, een nee heb je, een ja kun je krijgen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69867024
Flugeltje en Guess, nou moe! Wat balen. Wel weer gezellig, dan blijf ik niet alleen over hier.

Kolonia, welkom. Hopelijk zwaaien we je snel weer uit.

Gewoon doen happy!

Judes, van harte!

Ik ga weer eens een afspraakje maken bij de gyn, hopelijk kan ik vlot terecht.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:36:54 #293
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69867130
Vanmiddag gezellig gewinkeld maar nu ik thuis ben ben ik opeens helemaal baal echt ernorm.
Ik snap alleen niet dat ik ook niet ongi ben aangezien mijn LF altijd 10dgn is geweest.
Zouden jullie op mijn kaartje willen kijken,zou FF mijn ei verkeerd hebben?

Happy hoe is het met jou?
Ow lees net dat je morgen wil gaan testen,wat spannend,weet je zeker dat je er niet zo ff een testje tegen aan gooit ?

Vind het niet erg als iemand net zwanger is nog even hier mee post of af en toe tussendoor,begrijp het ook wel maar naar 9mnd nog niet zwanger en op dagen zoals vandaag kan ik niet altijd even vrolijk reageren op beginnende zwangerschapskwaaltjes etc. (ook al ben ik wel blij voor diegene hoor,maar m'n hoorfd staat er dan helemaal niet naar).

Hopelijk weet de gyn ons morgen moed in te praten,want daar gaan we nu gewoon echt heen over een uur komt m'n man thuis,die zal ook wel teleurgesteld zijn,vind het zo sneu voor em.
Voel me wel een beetje een zeikerd tegen over andere die nog veel langer wachten maar voel me echt klote,sorry.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69867298
moeilijk he Happy... en niemand die je kan zeggen wat je het beste kan doen, die persoon ben je toch echt zelf... Ik hoop zo voor je dat je ook een dubbele streep kan maken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:43:12 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69867421
Guess succes straks! En ik hoop op goed nieuws!
ps wat een leuke teckel in je ava! Van jou?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69867912
Guess, zou je niet gewoon alsnog zwanger kunnen zijn nu? Je temp is nog hoog en geen bloed...
De gyn voelt vast als een grote stap, de eerste keer is het griezeligst en je zal zien dat het meevalt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:10:49 #297
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69868492
Ik ben zowiezo onder behandeling van de Gyn,ruim een jaar geleden is er bij mij een licentie uitgevoerd aan m'n baarmoedermond,maar om nu deze stap te zetten valt me gewoon zwaar op een of andere manier terwijl het allemaal nbiks ernstigs hoeft te zijn natuurlijk.

Ja die 2 hondjes zijn mijn lieve ventjes Gijs&Joost,ze liggen nu lekker tegen me aan en van hun word ik altijd helemaal vrolijk,ze voelen meteen als ik niet happy ben,Joost kwam me net een kusje geven
Even helemaal off-topic maar wil toch even met ze pimpen.

PZE,vind het ook raar allemaal,mijn temp zakt normaal 2-3dgn voordat ik ongi word,gek lijf!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69868615
Sorry, ik wist niet dat je al eerder bij de gyn bent geweest. Het is vlug morgen, we hopen op heel goed nieuws natuurlijk.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:36:55 #299
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69869351
Nou, tegen mijn eigen principes in, eigenlijk om mijn eigen 'zie-je-wel-ik-ben-niet-zwanger' momentje te creeëren om de druk er wat vanaf te halen, toch voor NOD al een testje gedaan net. En helaas negatief

Nu maar weer afwachten, maar ik ga er vanuit dat het toch niet raak is. Hoe jammer ook, maar dan maar volgende maand.
pi_69869562
Happy... Morgen is het ein-de-lijk de 10e, dan is het ook pas je nod natuurlijk. Zolang de duivels er niet zijn houden we hoop hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')