Ja, maar die zwangeren zitten daar, niet hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef IslaBonita het volgende:
Brighteyes,ik snap wat je bedoelt, maar het is toch wel een beetje fijn als je twijfelt ben ik wel/niet zwanger en er hier af en toe zwangeren op het forum zijn die je vragen kunnen beantwoorden...
Vertel mij wat over vriendinnetjes na 10 jaar FOK!quote:En zoals ik al eerder zei, op een gegeven moment worden dit je vriendinnetjes hier, je hebt elkaar er maanden doorheen gesleept en dan is het lastig om afscheid te nemen..
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef judes het volgende:
Nou, ik moet er toch echt aan gaan geloven denk ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet superduidelijk op de foto's, irl is hij wel wat duidelijker!
Ik heb ook nog die suikertest gedaan. (heb ik 7 maanden geleden ook gedaan om te kijken wat er zou gebeuren, toen zonk alles meteen als een baksteen) En zowaar, het meeste zonk wel meteen, maar er bleven ook heel wat korreltjes een paar seconden drijven voordat ze zonken!![]()
heeft het nu ook even gegoogled vanaf zijn werk, en idd, een streepje is een streepje zei hij.
Maar omdat het nog zo vroeg is blijf ik toch nog even voorzichtig denk ik...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef Guess. het volgende:
Nou helaas witter dan wit kan ie niet zijnMorgen gaat de afspraak dus gewoon door,wat een ellende (sorry voor m'n zwaarmoedig gedoe).
M'n vriendin is hier zo,we hebben afgesproken te gaan winkelen,denk dat mijn bankrekening geplunderd word
Ik heb idd verkeerd gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Volgens mij maakte droomvrouwtje een foutje mijsje, Asy is volgens mij nog volop in de race hoor!
Dat mag alleen als je mij PM't wie je bent!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:32 schreef Kolonia het volgende:
Hoi, ik wil hier ook graag meebabbelen.
Wel als kloon als dat mag.
Kun je geen kloonscan doen dan, je bent toch blauw?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mag alleen als je mij PM't wie je bent!![]()
Nee, dan moet je donkerblauw zijn...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kun je geen kloonscan doen dan, je bent toch blauw?
Jammer Flugeltje.
Wel genieten van je vakantie hoor!
Dat kaarsje doet vast wonderen.
Oh ja, dat snap ik ook wel, maar ik kreeg van Ymme het idee dat zij hier zou willen posten over haar prille zwangerschap en dat leek mij iig geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef mijsje het volgende:
Ymme, je mag hier altijd posten, of je nou zwanger bent of niet... en als iemand er problemen mee heeft, dan is dat geen probleem, dan weet je m'n pm-box te vinden he?
BE, ik denk niet dat iemand er moeite mee heeft dat Ymme hier nog even blijft als ze dat fijn vind... ik heb er (als ik voor mezelf spreek) in ieder geval geen moeite mee, net zo min als ik er moeite mee heb met dat jij, Troel, Huup of andere zwangeren hier wel eens posten. dat vind ik fijn, omdat er over bepaalde "kwaaltjes" dan eens vanuit een andere hoek gesproken kan worden. en dat vind ik prettig om te horen van zwangeren die je hier hebt leren kennen... snap je?
Post het zo vaak al je wilt joh. Dat maakt helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
post zo veel als je wil.. het wordt echt niet irritant...... ik duim voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Fluugs...ik hoopte het zo! maar inderdaad, laat je vakantie er niet door verpesten en volgende maand gaat het kaarsje zijn werk doen.
Hier nog steeds niets... ik vind het zoooo spannend (ok, hoe vaak mag ik dit nog posten zonder dat jullie het irritant gaan vinden?)
ik zit echt zooooo te wachten tot jij gaat testen hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
Dan heb ik je post verkeerd begrepen. My bad...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Dat ik hier niet moet gaan rond roepen over mijn zwangerschap, snap ik zelf ook nog wel.
Ken de meeste meiden hier (viritueel dan wel) aardig goed. En het is niet niets, wat je allemaal zo bloot legt in z'n forum als dit. Vandaar. Vind het nog een beetje eng en onwerkelijk om echt de overstap van zwanger willen worden en te zijn, te maken.
Heel vaag, maar gaat al beter. En post daarom ook vollop mee in Z&G, ik ben tenslotte zwanger.
En tja, daar dacht ik in het begin, niet thuis te horen, of niet gezien te worden, maar das over hoor
Is het niet beter voor je gemoedsrust om toch te testen. (en voor die van ons allen hihi).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag voorbij. Blij toe, want ik kan me totaal niet concentreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |