Ze had het over greys de vakantie in de samenvatting maar ik had toen al geedit en greys toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand mij die edit pm-en?
Als in vóór de edit.
Wij hebben vorige week in Zwitserland ¤19,- per persoon betaald voor een bakje kaasfondue en wat stokbrood in een restaurant omdat ik vond dat we echt Zwitsers eten moesten etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
OH elisa moet er maar even een toffe jubileum titel van maken dan
quote:
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
Daarna lekker romantisch omstebeurt boeren!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef sigme het volgende:
Ook nog geen meneersigme hier. Hij is vanochtend om 2:45 opgestaan (ik dus ook) en is nog steeds aan het werk. Ik verwwacht 'm tegen negenen thuis.
En zo'n hele dag -en zwaar! werk, doet hij dan op 4 krentebollen en 8 boterhammen. Ik zou gevaarlijk worden.
Nee, want hij werkt maar twee dagen per week. Als hij morgen had moeten werken had hij er vandaag niet zo'n lange dag van gemaakt want hij komt dan in de problemen met de rijtijdenwet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]Jemig! Wat een lange werkdag! Doet ie dat vaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):ik vind het je héél leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuke pony en goeie badjas (lekker retroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Nee, ik ben een blondje van mezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk hoor. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
quote:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Heb je er nooit aan gedacht om je haar op kaaklijnlengte af te knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me erg mooi staan.![]()
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Heel vaak over nagedacht en vind dat soort kapsel ook vaak wel tof maar durf het gewoon nog niet........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je er nooit aan gedacht om je haar op kaaklijnlengte af te knippen?
Lijkt me erg mooi staan.
Senseo smaakt nu eenmaal waterigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn senseo heeel goed schoongemaakt maar nu smaakt de koffie heel waterig?!
Haha! Dan is ´t ijs meteen gebrokenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna lekker romantisch omstebeurt boeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaaaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok, niet mijn type, maar om ze nou meteen ranzig te noemen![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
zit iemand BNN te kijken?
Ik lach me dood!
Ik. Te erg dit programma.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
zit iemand BNN te kijken?
Ik lach me dood!
Ik vinnum wel leuk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
En toen gaf je hem een stophoest? Nee ik doe flauw![]()
Ik zou met Merel ook wel een frikadel met mayo willen etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Merel, ik vind het zo schattig dat je daarvan opkijkt! Je bént toch gewoon een lekker wijf!![]()
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou met Merel ook wel een frikadel met mayo willen eten
Die is al gereserveerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
waarom doe je het dan ook, IKEA op vrijdagavond?
Ik heb het ook gezien.quote:
Was ook in de Ikea vanmiddagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helzeker nu ik m'n bril opheb waar ik niet goed mee kan zien. En al die KEUZES
OMG.
Omdat het wel duidelijk is dat die meisjes waarschijnlijk geen presentatrice zullen worden. En wat zijn ze wanhopigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
En waarom is het erg?
Ik schrok me dood toen Bridget die eerste namen noemde. Ik dacht 'Neeeeeeeeeeeee, die mogen niet weg!'. En gelukkig, ze mochten blijven.
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:
Mooie pony Miss-S
Zo, we zijn weer terug uit de hel die Ikea heet. Ik heb altijd zo'n enorme dorst als we daar klaar zijn, niet normaal. Maar goed, 340 euro armer en een dressoir en salontafel rijker. En wat lampen. Zondag schroeven
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit Dancing With The Stars te kijken en dámnnnnnnnnnnnnnnn wat is die Nathalie met haar toch flink stevige figuur toch een mega sexy en super coole danseres!
Heb ik dus niet gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriNu gratis als je wat koopt bij de IKEA: je krijgt het bedrag van je eten/drinken als korting op je aankoop Hoorde ik vanochtend op de radio
Tip voor de volgende keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gezienIk heb als een blind molletje rondgelopen. Morgen om 11 uur naar de opticien.
Maar we moeten nog een keer terug, ik had een mooie grote plant gezien. 15 euroDie moet ik toch een paar maanden in leven kunnen houden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
mijn grote liefde (materiaal-technisch-gezien)
Oehhh ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik nog 40 minuutjes opblijven om voor je te zingen Muizel?
Miss S: deze pony staat je veel beter dan die je had. Leuk zo.
En liedje duurt minstens 4 min!quote:
We kunnen het ook gewoon snel vol postenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat dit topic over 10 minuten een naamswijziging moet krijgen hoor. Iets in de trant van Slank #750 - Waar Muis jarig is edoch nog steeds een dikke ass heeft!
Dat redden we niet in 6 minutenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon snel vol posten![]()
Ik zing niet zo snel
Slank 750 Muis dr dikke ass is jarig?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heer G is al naar boven maar ik moet nog even 6 minuten wakker blijven!![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heer G is al naar boven maar ik moet nog even 6 minuten wakker blijven!![]()
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef Chicolate het volgende:
Greys, doe je zo mee met zingen?Omstebeurt een regel?
Ja die zit naast me!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
*nerveus heen en weer wiebelt*
Is je vriendje dr ook?
Neeeeee ik krijg mijn guilty pleasure!! Appel citroenvlaai van multivlaaiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Chicolate het volgende:
Ga je morgen ook nog een versierde taart maken Muis?
Ik krijg een Cartier horloge van mijn oudersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Een hele fijne verjaardag gewenst Mouse! Maak er iets gezelligs van!
En ik duim voor mooie cadeaus!![]()
Oehquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeee ik krijg mijn guilty pleasure!! Appel citroenvlaai van multivlaai
*proest*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
dat vinden wij allen zo prettig ja ja
dus daarom zingen wij dik
haar ass is huga hoera hoera
Nee dat rijmt! Huga hoeraquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omg omg haal de typo even uit de quote
O maar ik had het hier al gegild vanmiddag toch??? Sorry lieffie!! Ik heb slecht bereik met m'n telefoon in huis, vandaar dat ik het terugsmsen uitstel tot ik uithuizig ben meestal. Ik ontvang ook alleen maar als ik hem zo'n beetje in het raam leg! Dikke muren FTW!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Co, je klinkt zo dichtbij!![]()
(Je smste maar niet dat je goed was aangekomen, begon me al zorgen te maken!)
JA echt wel!! En ik ga nu ook slapen want morgenvroeg moet ik er weer uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef Chicolate het volgende:
Voel je je nu niet heel erg jarig?![]()
Ik ga nu wel slapen trouwens. Vind het wel weer laat genoeg.
Dankje. Ik zat me net te bedenken dat er afgelopen jaar echt zoveel is gebeurd. Maar dit jaar wordt een stuk beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nog vele jaren in hopelijk goede gezondheid en met veel liefde en geluk Muisje
quote:
Huh?? Ik heb toch geen liefdesverdriet?? Met wie verwar je me nu??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef mspoez het volgende:
Co, liefdesverdriet kost veel kCal. Je kan best even. *knuf*
Gelukkig weer een aanleiding voor het posten van het mooiste klokje ever:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg een Cartier horloge van mijn ouders
Hihiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
How Merel got her groove back
Het is alweer bijna licht! Ik ging naar een verjaardag en dacht "suf gedoe, even 2 uurtjes en dan ben ik weer thuis". Maar dat liep anders...
In het kader van "ik heb morgen een date en dat wil ik een eerlijke kans geven" heb ik níét gezoend met de broer van de jarige, níét gezoend met de barman en níét gezoend met al die andere mannen die hongerig naar me stonden te kijken. Waar komen die opeens allemaal vandaan?! Anyway, I feel good (tududududududu) en nu ga ik slapen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
Het is alweer bijna licht! Ik ging naar een verjaardag en dacht "suf gedoe, even 2 uurtjes en dan ben ik weer thuis". Maar dat liep anders...
In het kader van "ik heb morgen een date en dat wil ik een eerlijke kans geven" heb ik níét gezoend met de broer van de jarige, níét gezoend met de barman en níét gezoend met al die andere mannen die hongerig naar me stonden te kijken. Waar komen die opeens allemaal vandaan?! Anyway, I feel good (tududududududu) en nu ga ik slapen
wat cool! ik sluit me bij Tink aan: die waren er altijd al, maar je zag ze niet.. Geniet ervan, single zijn kan echt heerlijk en geweldig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
Leuk hé? Dat waren foto's van het Europees kampioenschap foetskieroeren dit jaar in Berlijn dus. Het bier was heerlijk, de germans were friendly en de locatie was top!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:30 schreef cyclechick het volgende:
Hey kaas! Leuke foto's plaatste je gister, van waar was dat? k zag A en jou en de rest herkende ik niet
deden jullie nou een soort van -hmm wat ze normaal op paarden doen? met zo'n stick een balletje wegmeppen terwijl je op een paard zit?
Ach, dan gebeurt dat ook een keerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:20 schreef Lastpost het volgende:
Leuk zo'n vriendin die allerlei familie wil uitnodigen, kan ik het hele huis opruimen.
Ja kijk, dat humeur zou het punt kunnen zijn, want als ik je fobo zo bekijk ben je gewoon hartstikke leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Syrena het volgende:
Merel, stuur wat kerels deze kant op! Hier kijkt NIEMAND naar mijKomt waarschijnlijk door mijn fabuleus lillijke bril. En m'n kapsel. En m'n humeur
En omdat ik geen samenwoon-materiaal ben ( mijn flat, mijn bed, mijn plee, MIJNS ).
Uhuhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
(Er is toch een film die How Stella got her groove back heet? Ik heb hem gezien maar ik weet niet meer hoe hij ging!)
Ohjaaaaa, ik weet het alweer. Met Angela Bassett en Whoopi Goldbergquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:08 schreef Merel het volgende:
[..]
UhuhGeen idee waar de film over gaat, maar 't klinkt zo leuk
die stonden sneaky verstopt in een spoilert Greysie! alles goed?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb volgens mij een heel topic gemist of in elk geval een complete bladzijde, als Co zegt dat ze gistermiddag al gepost had en Kaas foto's heeft geplaatst. Allebei niet gezien!![]()
Merel die d'r groove back heeft!
(Er is toch een film die How Stella got her groove back heet? Ik heb hem gezien maar ik weet niet meer hoe hij ging!)
Ik droomde dat mijn hele laptop onder de pindakaas zat en dat ik het wilde schoonmaken met een doekje waar nog meer pindakaas op zat, dus ik maakte het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met een man naar bed moest. Maar gelukkig gebeurde er niks en aan het eind van de droom was 'ie of dood of in de gevangenis, dat weet ik niet meer
. Maar goed einde wel
.
Inboedelverzekering?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:12 schreef cyclechick het volgende:
Ohnee!!!! Ik had kaarsen aan achter mijn laptop, die bijna op waren en ik was ze vergeten. zie ik ineens rook achter de pc vandaan komen, en nu heb ik een gat gebrand in mijn laptop. aan de achterkant,maar hij doet het nog wel! SHIT SHIT!! heb dat ding net 2 weken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:12 schreef cyclechick het volgende:
Ohnee!!!! Ik had kaarsen aan achter mijn laptop, die bijna op waren en ik was ze vergeten. zie ik ineens rook achter de pc vandaan komen, en nu heb ik een gat gebrand in mijn laptop. aan de achterkant,maar hij doet het nog wel! SHIT SHIT!! heb dat ding net 2 weken![]()
![]()
Misschien mag ik jouw ondertitel even lenenquote:
Ik heb wel een inboedelverzekering, maar krijg je dan iets als het je eigen schuld is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou toch kijken of er met de verzekering niet iets te regelen is. Hij doet het nu misschien wel maar dat is geen garantie natuurlijk.
Ga je gangquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Misschien mag ik jouw ondertitel even lenen
Het lijkt me stug dat als ik er zelf een kaars tegenaan zet dat dat onder de garantie valt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga je gang.
Maar er zit nu toch nog garantie op je laptop? Misschien valt dit er ook wel onder?
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb wel een inboedelverzekering, maar krijg je dan iets als het je eigen schuld is?
Aha, fraude! Fijn johquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef Lastpost het volgende:
Ik regel dat soort ongelukjes die nogal prijzig zijn altijd via de verzekering van vrienden "Oeps zoontje van vriendin heeft lopen kloten".
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, fraude! Fijn joh
Disclaimer: ik vind het onbegrijpelijk en irritant dat mensen die dit doen niet inzien dat ze jatten van de buren.
Ik denk dat het gat alleen door de beschermlaag heenzit en net niet door essentiele onderdelen heen... ga er inderdaad maar een sticker overheen plakken, en wanneer hij ermee ophoudt kan ik alsnog wel kijken voor inboedelverzekering.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:26 schreef ElisaB het volgende:
Arme cc
Garantie, no way
Inboedelverzekering: misschien
Als er echt een gat in zit, maak dat dan wel ff dicht (desnoods met een dikke sticker), want een gat in de klep van je laptop is niet goed
Al die rondes binnen 4 min? dat is minder dan 1 min per ronde, dat filmpje duurt al langer, dat kan toch nooit??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
voor Cycle:
http://www.kombijdepoliti(...)rcours_f6%5B1%5D.swf
dit dus
binnen 4 minuten, maar er is ergens een leuker filmpje
waarom niet dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil ik ook niet herkenbaar op Fok ... voor FOT een zelfportret gemaakt waar ik wel tevreden over ben, maar ik sta er herkenbaar op dus kan niet insturen. En nee, ik post hem hier ook niet, dan zou ik hem net zo goed wél in kunnen sturen.
ík ben net zo'n stresskip als jij hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf laat ik dat dan maar hopen.. Maar ik geloof dat ik mijn middagje strand wel op mijn buik kan schrijven.
Mijn omgeving hoeft niet te weten dat ik op Fok zit en dat ik bezig ben met mn figuurquote:
Ik begrijp je deelsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn omgeving hoeft niet te weten dat ik op Fok zit en dat ik bezig ben met mn figuur. Ik hoef niet herkend te worden.
euh.. heb je hem even flink verrot gescholden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Net als de mijne die vannacht om drie uur nog niet thuis was en ook nog met alcohol op was gaan rijden![]()
mannen can't live with them and without them
Komt omdat ik ze vooral op mn hyves knal. Maar oke. Nieuwe bril (week of 2 oud) en korter kapsel sinds half april:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit foto's van jezelf plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja hij zat toen beetje scheef. Had hem net, hij is nu iets aangepast en zit dus recht. Inmiddels is mn haar nog wat korter!
Ik heb 'm heel duidelijk gemaakt dat ik het niet meer wil hebben en ben toch aardig gebleven. Vond ik best knap van mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. heb je hem even flink verrot gescholden?
Met alcohol rijden...![]()
da's heel knap ja, ik had 't niet gekundquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb 'm heel duidelijk gemaakt dat ik het niet meer wil hebben en ben toch aardig gebleven. Vond ik best knap van mezelf
We wilden ook gewoon even uitwaaien, weg met die stress.. Hij heeft zelf nog voorgesteld om naar Zandvoort te gaan en toen ik hem net aan de telefoon had reageerde hij alsof hij het voor het eerst hoordequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Ahw Daph. Schrale troost: volgens mn moeder is het buiten nog vrij koud, omdat het waait. Maar in je eentje naar het strand gaan is zeker geen optie?
Schat hoor dat op mn werk ook. En het werd tijd, zeg eerlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, ik vind het echt leuk! Je oogt een stuk volwassener.
Njaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoor dat op mn werk ook. En het werd tijd, zeg eerlijk.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Zo zie je maar dat vertrouwen in de medemens beloond wordt: mijn verloren portemonnee is gevonden én teruggebracht met alles er nog in!
owja nou weet ik het weer. Maar top dat die terecht is!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef mspoez het volgende:
Ik had hem op mijn auto neergelegd bij het tanken en vergeten... dus lag ergens in de buurt van het tankstation waarschijnlijk.
Wat fijn voor je!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Zo zie je maar dat vertrouwen in de medemens beloond wordt: mijn verloren portemonnee is gevonden én teruggebracht met alles er nog in!
Wat fijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Dat is logisch toch vanuit een moeder bezien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef mspoez het volgende:
En, het belangrijkste, de foto's van de kinderen zijn ook terug, van nul tot nu, van die kleine fotootjes weetjewel? Daar ben ik nog het blijst mee!
Ik heb er nu een sticker van winnie the pooh overgeen geplakt, zo word ik niet meer steeds herinnerd aan mijn stomme actie, als ik dat gat niet meer ziequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Echt heel erg tof voor je MsPoez! Als nu die fietsen ook nog even worden teruggevonden...!
@Cycle, wat ronduit kut zeg, van je laptop!![]()
Shit happens babe, don´t cry over spilled milk, what´s done is donequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:48 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben bijna klaar met leren, nog maar 3 pagina's, maar die doe ik later wel. Zit te twijfelen of ik nu even op de fiets zal stappen, maar ben stiekem een beetje lui en heb sinds dinsdag geen rustdag meer gehad,...
die is tof!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Chicolate het volgende:
Kat heeft bos bloemen over de grond gegooid en kon het gaan opruimen en drogen. Balen dat mn moeder niet thuis is, want die wilde perse de bos binnen katbereik houden en wilde wel zien hoe lang dat goed zou gaan ... Nou, minder dan een dag dus.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's mooi klote Chico!
Mijn vriend wordt morgen 48!
Ik vind hem toonbaar genoeg, niets geknakt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?
Niet raarder dan mijn katquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Chico je weet toch dat moeders soms beetje raar zijn?
Mijn twee freggels ook hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet raarder dan mijn kat. Of houden alle katten wel van een hapje roos?
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doofquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Ah ook katten die van planten houdenquote:
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doof. Prima SOG-materiaal dit
.
en het doel hiervan is, zo snel mogelijk zoveel mogelijk herrie creeeren??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikken
Klopt, wel een beetje hetzelfde idee (alleen meer bloemetjes enzo).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:
Lijkt een beetje op een rok of jurk die je al hebt, of niet?
Niet zo mijn stijl, maar die foto's in die vergelijkbare rok/jurk, daar stond het je erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |