Neeeeee ik krijg mijn guilty pleasure!! Appel citroenvlaai van multivlaaiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Chicolate het volgende:
Ga je morgen ook nog een versierde taart maken Muis?
Ik krijg een Cartier horloge van mijn oudersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Een hele fijne verjaardag gewenst Mouse! Maak er iets gezelligs van!
En ik duim voor mooie cadeaus!![]()
Oehquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeee ik krijg mijn guilty pleasure!! Appel citroenvlaai van multivlaai
*proest*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
dat vinden wij allen zo prettig ja ja
dus daarom zingen wij dik
haar ass is huga hoera hoera
Nee dat rijmt! Huga hoeraquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omg omg haal de typo even uit de quote
O maar ik had het hier al gegild vanmiddag toch??? Sorry lieffie!! Ik heb slecht bereik met m'n telefoon in huis, vandaar dat ik het terugsmsen uitstel tot ik uithuizig ben meestal. Ik ontvang ook alleen maar als ik hem zo'n beetje in het raam leg! Dikke muren FTW!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Co, je klinkt zo dichtbij!![]()
(Je smste maar niet dat je goed was aangekomen, begon me al zorgen te maken!)
JA echt wel!! En ik ga nu ook slapen want morgenvroeg moet ik er weer uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef Chicolate het volgende:
Voel je je nu niet heel erg jarig?![]()
Ik ga nu wel slapen trouwens. Vind het wel weer laat genoeg.
Dankje. Ik zat me net te bedenken dat er afgelopen jaar echt zoveel is gebeurd. Maar dit jaar wordt een stuk beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nog vele jaren in hopelijk goede gezondheid en met veel liefde en geluk Muisje
quote:
Huh?? Ik heb toch geen liefdesverdriet?? Met wie verwar je me nu??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef mspoez het volgende:
Co, liefdesverdriet kost veel kCal. Je kan best even. *knuf*
Gelukkig weer een aanleiding voor het posten van het mooiste klokje ever:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg een Cartier horloge van mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |