Die is al gereserveerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
waarom doe je het dan ook, IKEA op vrijdagavond?
Ik heb het ook gezien.quote:
Was ook in de Ikea vanmiddagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helzeker nu ik m'n bril opheb waar ik niet goed mee kan zien. En al die KEUZES
OMG.
Omdat het wel duidelijk is dat die meisjes waarschijnlijk geen presentatrice zullen worden. En wat zijn ze wanhopigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
En waarom is het erg?
Ik schrok me dood toen Bridget die eerste namen noemde. Ik dacht 'Neeeeeeeeeeeee, die mogen niet weg!'. En gelukkig, ze mochten blijven.
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:
Mooie pony Miss-S
Zo, we zijn weer terug uit de hel die Ikea heet. Ik heb altijd zo'n enorme dorst als we daar klaar zijn, niet normaal. Maar goed, 340 euro armer en een dressoir en salontafel rijker. En wat lampen. Zondag schroeven
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit Dancing With The Stars te kijken en dámnnnnnnnnnnnnnnn wat is die Nathalie met haar toch flink stevige figuur toch een mega sexy en super coole danseres!
Heb ik dus niet gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriNu gratis als je wat koopt bij de IKEA: je krijgt het bedrag van je eten/drinken als korting op je aankoop Hoorde ik vanochtend op de radio
Tip voor de volgende keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gezienIk heb als een blind molletje rondgelopen. Morgen om 11 uur naar de opticien.
Maar we moeten nog een keer terug, ik had een mooie grote plant gezien. 15 euroDie moet ik toch een paar maanden in leven kunnen houden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
mijn grote liefde (materiaal-technisch-gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |