Ze had het over greys de vakantie in de samenvatting maar ik had toen al geedit en greys toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand mij die edit pm-en?
Als in vóór de edit.
Wij hebben vorige week in Zwitserland ¤19,- per persoon betaald voor een bakje kaasfondue en wat stokbrood in een restaurant omdat ik vond dat we echt Zwitsers eten moesten etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
OH elisa moet er maar even een toffe jubileum titel van maken dan
quote:
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
Daarna lekker romantisch omstebeurt boeren!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef sigme het volgende:
Ook nog geen meneersigme hier. Hij is vanochtend om 2:45 opgestaan (ik dus ook) en is nog steeds aan het werk. Ik verwwacht 'm tegen negenen thuis.
En zo'n hele dag -en zwaar! werk, doet hij dan op 4 krentebollen en 8 boterhammen. Ik zou gevaarlijk worden.
Nee, want hij werkt maar twee dagen per week. Als hij morgen had moeten werken had hij er vandaag niet zo'n lange dag van gemaakt want hij komt dan in de problemen met de rijtijdenwet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]Jemig! Wat een lange werkdag! Doet ie dat vaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):ik vind het je héél leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuke pony en goeie badjas (lekker retroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Nee, ik ben een blondje van mezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk hoor. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
quote:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Heb je er nooit aan gedacht om je haar op kaaklijnlengte af te knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me erg mooi staan.![]()
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Heel vaak over nagedacht en vind dat soort kapsel ook vaak wel tof maar durf het gewoon nog niet........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je er nooit aan gedacht om je haar op kaaklijnlengte af te knippen?
Lijkt me erg mooi staan.
Senseo smaakt nu eenmaal waterigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn senseo heeel goed schoongemaakt maar nu smaakt de koffie heel waterig?!
Haha! Dan is ´t ijs meteen gebrokenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna lekker romantisch omstebeurt boeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaaaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok, niet mijn type, maar om ze nou meteen ranzig te noemen![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
zit iemand BNN te kijken?
Ik lach me dood!
Ik. Te erg dit programma.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
zit iemand BNN te kijken?
Ik lach me dood!
Ik vinnum wel leuk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
En toen gaf je hem een stophoest? Nee ik doe flauw![]()
Ik zou met Merel ook wel een frikadel met mayo willen etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Merel, ik vind het zo schattig dat je daarvan opkijkt! Je bént toch gewoon een lekker wijf!![]()
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou met Merel ook wel een frikadel met mayo willen eten
Die is al gereserveerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil jouw frikadel met mayo helemaal niet
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
waarom doe je het dan ook, IKEA op vrijdagavond?
Ik heb het ook gezien.quote:
Was ook in de Ikea vanmiddagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was er niet superdruk. Ik vind het gewoon altijd een helzeker nu ik m'n bril opheb waar ik niet goed mee kan zien. En al die KEUZES
OMG.
Omdat het wel duidelijk is dat die meisjes waarschijnlijk geen presentatrice zullen worden. En wat zijn ze wanhopigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
En waarom is het erg?
Ik schrok me dood toen Bridget die eerste namen noemde. Ik dacht 'Neeeeeeeeeeeee, die mogen niet weg!'. En gelukkig, ze mochten blijven.
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:
Mooie pony Miss-S
Zo, we zijn weer terug uit de hel die Ikea heet. Ik heb altijd zo'n enorme dorst als we daar klaar zijn, niet normaal. Maar goed, 340 euro armer en een dressoir en salontafel rijker. En wat lampen. Zondag schroeven
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit Dancing With The Stars te kijken en dámnnnnnnnnnnnnnnn wat is die Nathalie met haar toch flink stevige figuur toch een mega sexy en super coole danseres!
Heb ik dus niet gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
2 keer beker frisdrank voor 0,75 euriNu gratis als je wat koopt bij de IKEA: je krijgt het bedrag van je eten/drinken als korting op je aankoop Hoorde ik vanochtend op de radio
Tip voor de volgende keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gezienIk heb als een blind molletje rondgelopen. Morgen om 11 uur naar de opticien.
Maar we moeten nog een keer terug, ik had een mooie grote plant gezien. 15 euroDie moet ik toch een paar maanden in leven kunnen houden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
mijn grote liefde (materiaal-technisch-gezien)
Oehhh ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik nog 40 minuutjes opblijven om voor je te zingen Muizel?
Miss S: deze pony staat je veel beter dan die je had. Leuk zo.
En liedje duurt minstens 4 min!quote:
We kunnen het ook gewoon snel vol postenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat dit topic over 10 minuten een naamswijziging moet krijgen hoor. Iets in de trant van Slank #750 - Waar Muis jarig is edoch nog steeds een dikke ass heeft!
Dat redden we niet in 6 minutenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon snel vol posten![]()
Ik zing niet zo snel
Slank 750 Muis dr dikke ass is jarig?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heer G is al naar boven maar ik moet nog even 6 minuten wakker blijven!![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heer G is al naar boven maar ik moet nog even 6 minuten wakker blijven!![]()
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:56 schreef Chicolate het volgende:
Greys, doe je zo mee met zingen?Omstebeurt een regel?
Ja die zit naast me!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
*nerveus heen en weer wiebelt*
Is je vriendje dr ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |