abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:29:40 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69731344
Het vorige deel: Slank # 748 Er wordt wat afgelaft

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is [url=]hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 05-06-2009 10:35:28 ]
Prrrrr
pi_69731360
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:31:30 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69731401
gecondoleerd lieve xcuzme

ik heb net het antwoordapparaat van de psych ingesproken om me aan te melden. maandag word ik teruggebeld (heb zelf maandag aangegeven als "wanneer kunnen wij u terugbellen") braaf he?

en ik was vanochtend weer onder de 90 - netaan, maar: onder de 90! hoera!

tas is ingepakt, dus nu met mega backpack naar kantoor, nog een paar uurtjes werken, en dan weekend in putt'n!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:32:02 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69731416
Hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_69731468
o hai
Ja doei.
pi_69731474
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
gecondoleerd lieve xcuzme

ik heb net het antwoordapparaat van de psych ingesproken om me aan te melden. maandag word ik teruggebeld (heb zelf maandag aangegeven als "wanneer kunnen wij u terugbellen") braaf he?

en ik was vanochtend weer onder de 90 - netaan, maar: onder de 90! hoera!

tas is ingepakt, dus nu met mega backpack naar kantoor, nog een paar uurtjes werken, en dan weekend in putt'n!
Hoera! Onder de 90

Veel plezier met je weekend met het koor alvast (ik ben bang dat ik het anders vergeet straks)
pi_69731481
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
Shall I?
pi_69731493
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit het bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en eigenlijk geen tijd om mijn scriptie door te lezen/feedback te geven . De feedback had hij twee weken geleden al moeten geven. Hij gaf dinsdag nog aan dat hij mijn scriptie gelezen had, maar dat zijn scriptie/aantekeningen/feedback nog in de auto lag
Het zit wel weer tegen he...
En nu? Gaat hij nog wel feedback geven? Of gaat iemand anders van het bedrijf dat doen? Of is feedback van het bedrijf niet per se nodig?
pi_69731613
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het zit wel weer tegen he...
En nu? Gaat hij nog wel feedback geven? Of gaat iemand anders van het bedrijf dat doen? Of is feedback van het bedrijf niet per se nodig?
Feedback is wel nodig helaas.. Anders had ik het wel door iemand anders laten lezen. Het is de bedoeling dat hij mijn scriptie leest, feedback geeft en uiteindelijk moet hij een formulier 'beroepsmatig handelen' invullen en een beoordelingsformulier van mijn scriptie. Zonder die formulieren kan ik niet afstuderen .

Ik heb hem een mail gestuurd met de vraag of hij de tijd heeft om mij te begeleiden en dat hij het even moet aangeven als dat niet lukt, zodat ik samen met de manager van HR een andere begeleider binnen het bedrijf kan zoeken. Moet het nu even afwachten.. Mijn senior (begeleidster op werk die nu met zwangerschapsverlof is) heb ik ook al even gebeld, zij wilde met alle liefde mijn scriptie lezen dus dat scheelt wel.. Ze heeft alleen niet zo veel verstand van het onderwerp zei ze
pi_69731656
Adem in, adem uit Daph. Komt goed, echt
The way you rock'n'roll
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:41:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69731688
Awww lieve TT Wat zijn jullie toch schatten allemaal ! Wat mij betreft mag er weer eens een meet komen, want ik zou jullie graag ontmoeten!

Kwak: hulde!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69731736
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Adem in, adem uit Daph. Komt goed, echt
Ik hoop het

Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:48:00 #13
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69731894
Bedankt allemaal!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_69731928
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik hoop het

Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.
Houdt moed
The way you rock'n'roll
pi_69731961
Goede TT!

Daph wat een pech weer. Als je al niet zoveel speling hebt, kunnen kleine dingen snel een groot probleem worden he!

Even een lijstje
O: halfvolle vanillekwark met muesli
T: laatste stuk cake
L: mueslibol en rauwkostsalade
T: magere kwark, nootjes ?
D: mediterrane uientaart en de venkelsalade van tink eerder deze week
T: ?

Heeft iemand trouwens al wat van Cootje gehoord?
En wo ist PPP?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69732020
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.
Komt goed.
pi_69732045
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.
Houdt moed [ afbeelding ]
Thanks
pi_69732047
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: restje chili sin carne
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurkjes
D: onbekend, vriendlief kookt dus vast iets met spinazie asperges, eitjes, aardappeltjes
T: volkoren toastjes, 3 met brie, 2 met blauwe kaas

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: tomaten en light turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: augurkjes
D: onbekend, vriendlief kookt dus vast iets met spinazie (part II)
pi_69732076
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.
Komt goed.
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.

Thanks
pi_69732126
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.
Goed zo.

Heb je al wel iets leuks voor jezelf ingepland dit weekend?
Want alleen maar hard werken is natuurlijk niet goed.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:56:09 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69732134
Ja hoi!

Daglijst/planning

o. weetabix
t. 2 hele grote augurken met ham
t. yoghurt met bosvruchten
l. groente en vlees + toetje
t. appel
d. brood
t. haring en korenwijn (netwerkbijeenkomst waar ik géén zin in heb)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69732150
Joehoe!!

Daph, ik vraag me af hoeveel obstakels je op een scriptie-weg kunt hebben, jij hebt ze wel allemaal he? succes in ieder geval!

Ik had XM al gecondoleerd, maar duvel natuurlijk ook! dus bij deze

Tijd voor de studie, 2 grote hoofdstukken op het programma staan en vanavond eten en filmpje met een vriendin.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69732159
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Goed zo.

Heb je al wel iets leuks voor jezelf ingepland dit weekend?
Want alleen maar hard werken is natuurlijk niet goed.

We zouden naar het strand gaan dit weekend, maar ik geloof dat het gaat regenen dus ik weet niet of het doorgaat..
pi_69732162
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ja hoi!
hoi
The way you rock'n'roll
pi_69732177
oh ja, lijstje!

O: heel klein beetje yoghurt (restje) met normale portie cruesli en een rijstwafel met pindakaas
T: banaan
L: grote bruine volkoren bol met filet americain
T: appel
D: pasta met een saus van gegrilde paprika, tomaat en wat room

te weinig denk ik.

zouden wat noten als T bij de appel misschien wat aanvullen?

[ Bericht 21% gewijzigd door motorbloempje op 05-06-2009 11:03:06 ]
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')