Ze had het over greys de vakantie in de samenvatting maar ik had toen al geedit en greys toegevoegdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand mij die edit pm-en?
Als in vóór de edit.
Wij hebben vorige week in Zwitserland ¤19,- per persoon betaald voor een bakje kaasfondue en wat stokbrood in een restaurant omdat ik vond dat we echt Zwitsers eten moesten etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
OH elisa moet er maar even een toffe jubileum titel van maken dan
quote:
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Fietsmeis: kaasfondue op de eerste date is.
Zeker met een goed glas rode wijn.
Lekker makkelijk ook.
Daarna lekker romantisch omstebeurt boeren!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel wat zwaar voor een eerste date, hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef sigme het volgende:
Ook nog geen meneersigme hier. Hij is vanochtend om 2:45 opgestaan (ik dus ook) en is nog steeds aan het werk. Ik verwwacht 'm tegen negenen thuis.
En zo'n hele dag -en zwaar! werk, doet hij dan op 4 krentebollen en 8 boterhammen. Ik zou gevaarlijk worden.
Nee, want hij werkt maar twee dagen per week. Als hij morgen had moeten werken had hij er vandaag niet zo'n lange dag van gemaakt want hij komt dan in de problemen met de rijtijdenwet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]Jemig! Wat een lange werkdag! Doet ie dat vaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):ik vind het je héél leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Leuke pony en goeie badjas (lekker retroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Nee, ik ben een blondje van mezelfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk hoor. Heeft jouw haar van nature die kleur of verf je het?
quote:
Net uit bad en een badjas aan maar hier een foto van mijn nieuwe pony (meer uit het gezicht en dus vollere pony):Heb je er nooit aan gedacht om je haar op kaaklijnlengte af te knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me erg mooi staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |