Hihiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
How Merel got her groove back
Het is alweer bijna licht! Ik ging naar een verjaardag en dacht "suf gedoe, even 2 uurtjes en dan ben ik weer thuis". Maar dat liep anders...
In het kader van "ik heb morgen een date en dat wil ik een eerlijke kans geven" heb ik níét gezoend met de broer van de jarige, níét gezoend met de barman en níét gezoend met al die andere mannen die hongerig naar me stonden te kijken. Waar komen die opeens allemaal vandaan?! Anyway, I feel good (tududududududu) en nu ga ik slapen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
Het is alweer bijna licht! Ik ging naar een verjaardag en dacht "suf gedoe, even 2 uurtjes en dan ben ik weer thuis". Maar dat liep anders...
In het kader van "ik heb morgen een date en dat wil ik een eerlijke kans geven" heb ik níét gezoend met de broer van de jarige, níét gezoend met de barman en níét gezoend met al die andere mannen die hongerig naar me stonden te kijken. Waar komen die opeens allemaal vandaan?! Anyway, I feel good (tududududududu) en nu ga ik slapen
wat cool! ik sluit me bij Tink aan: die waren er altijd al, maar je zag ze niet.. Geniet ervan, single zijn kan echt heerlijk en geweldig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:44 schreef Merel het volgende:
Leuk hé? Dat waren foto's van het Europees kampioenschap foetskieroeren dit jaar in Berlijn dus. Het bier was heerlijk, de germans were friendly en de locatie was top!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:30 schreef cyclechick het volgende:
Hey kaas! Leuke foto's plaatste je gister, van waar was dat? k zag A en jou en de rest herkende ik niet
deden jullie nou een soort van -hmm wat ze normaal op paarden doen? met zo'n stick een balletje wegmeppen terwijl je op een paard zit?
Ach, dan gebeurt dat ook een keerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:20 schreef Lastpost het volgende:
Leuk zo'n vriendin die allerlei familie wil uitnodigen, kan ik het hele huis opruimen.
Ja kijk, dat humeur zou het punt kunnen zijn, want als ik je fobo zo bekijk ben je gewoon hartstikke leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Syrena het volgende:
Merel, stuur wat kerels deze kant op! Hier kijkt NIEMAND naar mijKomt waarschijnlijk door mijn fabuleus lillijke bril. En m'n kapsel. En m'n humeur
En omdat ik geen samenwoon-materiaal ben ( mijn flat, mijn bed, mijn plee, MIJNS ).
Uhuhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
(Er is toch een film die How Stella got her groove back heet? Ik heb hem gezien maar ik weet niet meer hoe hij ging!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |