Wij kijken geen MAX, wij drinken koffiequote:
Braaf, mijn opvoeding helptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
En linkje in de wiki gezet.
dat vind ik nou zielig.. leeg kopjequote:
oh nee, arme nicolequote:
ik had hem gister wel kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh nee, arme nicole
Die ga je toch niet zo bij dr haren de keuken in slepen he?
Whehehe okay nou zie ik je edit....
En dan komt een 3-jarig kind dat de knopjes kan omzetten toch wel van pas he
MPG komt wel met een rietje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut koffie apparaat gister vergeten uit te zetten nou staat de vloer blank
is alleen waterquote:
quote:
ben er ook ff weg vanquote:
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
Pfff wat een teringzooi man.. alles loopt hier door elkaar
Ik ga zo gillen
zonder wilm ervoorquote:
lekker oplettende buurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Doodgaan mag, fout parkeren niet
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-parkeerbonnen.html
Uhuhquote:
niet erlangs dat heeft geen nutquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
groetjes uit mijn nieuwe huis! De helft van de dozen is al uitgepakt. Dadelijk komen ze de bockwurst, de frietjes, een salade en twee grote flessen bintang thuis afleveren. Dat wordt een leuke eerste avond samen met de vriendin in het huis, want het is prima slapen hier vermoed ik zo, ook zonder airco.
whehehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb verdorie een trap in mijn huis, da's ff wennen.
van het eten of van zijn huisquote:
is wel makkelijk als je naar boven moet/wiltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
en als ie nou alleen een keldertrap heeft en naar zolder wilt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel makkelijk als je naar boven moet
Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!
whehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als ie nou alleen een keldertrap heeft en naar zolder wilt?
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
en de vloer beneden niet kapotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
stukkenquote:
de seconden dat ie niet reageerde leken wel een uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger he![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
LL fijn weekendquote:
Allemaal redelijk positieve antwoorden en je kan niet niks selecterenquote:Welk woord komt bij je op als je aan de nieuwe ING denkt?Betrouwbaar Deskundig Eigentijds Toegankelijk Behulpzaam Voordelig Gemakkelijk No-nonsense Sympathiek Innovatief
Meerdere antwoorden mogelijk
Holy Hellquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
Hey scheetquote:
Gee-efjequote:
tering zeg ik ga dus echt niet voetballenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
quote:
is een raar gezichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar he, dat je been zo elastisch getrapt kan worden
hardop lezenquote:
ook al gedaan begrijp ik het nog nietquote:
Het A-Team heeft er nog nooit zo goed uitgezienquote:
is dat nog steeds op tvquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het A-Team heeft er nog nooit zo goed uitgezien
welk haar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook al gedaan begrijp ik het nog niet![]()
ga me haar blond verven denk ik
Alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
dankquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welk haar?
G=gee
F=ef
en dan nog je erachter
zou ik ook maar niet doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer?Of weer een NOG smerigere?
Ik klik niet trouwens
mietjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer?Of weer een NOG smerigere?
Ik klik niet trouwens
Je past wel bij de belgenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietje
was goor..
[..]
Je past wel bij de belgen![]()
![]()
Schijnbaar, ze zijn nu in het laatste seizoen waar ze al die klusjes moeten opknappen.quote:
je had um moeten hebben bij hardop lezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zo bekend met msn taal
jij bedoelt het seizoen waarin ze niet betaald krijgen voor de klusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, ze zijn nu in het laatste seizoen waar ze al die klusjes moeten opknappen.
Oh wacht, dat is in alle seizoenen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je had um moeten hebben bij hardop lezen
en tis geen msn taal
Die aflevering dat ze van een auto een tank maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bedoelt het seizoen waarin ze niet betaald krijgen voor de klus
ow wacht, dat is ook in alle seizoenen
Je wordt oudquote:
whehehe weet ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je wordt oud
maar geeft niet, je leeft iig langer dan een man met een oudere vrouw
oooh wacht, ik weet waar jij over spreektquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aflevering dat ze van een auto een tank maken.
Oh wacht, dat is ook in alle seizoenen
Dan stoppen we je wel in een bejaardentehuis met knappe zustertjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe weet ik![]()
maar dan ga ik nog meer dingen niet begrijpen
Ja, die aflevering waarin Face een vrouw probeert te versieren en Hannibal na een half uur een plan heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oooh wacht, ik weet waar jij over spreekt
Die aflevering waarin 200 keer geschoten wordt, maar iedere kogel afketst omdat niemand bloedt...
Oh wacht, ook dat is in alle seizoenen
Ja dan zitten we op 1 lijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die aflevering waarin Face een vrouw probeert te versieren en Hannibal na een half uur een plan heeft.
Oh wacht, dat is ook in alle seizoenen
ben jij 1 van die zustertjes danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan stoppen we je wel in een bejaardentehuis met knappe zustertjes
dan ben ik ook 60 manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij 1 van die zustertjes dan
sssssssst je verraadt de cluequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
het A team is toch eigenlijk MacGyver met meer man
Of was MacGyver eigenlijk het A-team, maar dan in zijn eentje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
het A team is toch eigenlijk MacGyver met meer man
en is dat een reden om niet te werkenquote:
was de goedkopere versiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of was MacGyver eigenlijk het A-team, maar dan in zijn eentje?
Ja, ook weer een mooi verzonnen reeksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Ff bijgelezen in ONZ. Die MickeyMo maakt er weer een boeltje van
sorryquote:
Hey Sjowhanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Ff bijgelezen in ONZ. Die MickeyMo maakt er weer een boeltje van
Jaaahquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaah
zelfs niet bij goldfinger werken, dus echt weekend
mag ik ook eens weekend hebben?quote:
heb hem al geeditquote:
in juni ook alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Ladylike het volgende:
Ik zag het toen ik de agenda opensloeg
we gaan elkaar in juli veel zien
tot deze post... dat betekent het einde van het topic.. mark my wordsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Ook al zo'n leuke reeks in wording. Forumusers die sex hebben met paarden.#2
heb hem gelezen is wel lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Ook al zo'n leuke reeks in wording. Forumusers die sex hebben met paarden.#2
Ze hebben allemaal dezelfde stijl, ik zou niet alles gelovenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die vriend is nu ook aan het mailen. Te grappig
en waneer moet ik dat doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tot de laatste post... dat betekent het einde van het topic.. mark my words
Lekker dingquote:
Het is een crewcollega van OA, die moet ook maar oppassenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
Echt wtf die sex. En dat terwijl ik die gozer bijna persoonlijk ken, althans, ik heb hem gekend als collega, en woont/woonde hier in het dorp
. Ging nog wel met hem om totdat hij ook steeds vreemder werd.
Vond het sowieso wel een vage kerel, maargoed, dat ben ik ook wel af en toe
kip-eiquote:
ex-crew collega.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een crewcollega van OA, die moet ook maar oppassen
Heeft hij het paard van brechtje te pakken gehad?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft hij het paard van brechtje te pakken gehad?
Verzakerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:28 schreef DaMart het volgende:
Ik vond jullie al zo stil in mijn AT, is er al 3 pagina's lang een nieuw topic.
Ik heb me eens op werk geconcentreerd de laatste dagen. En aangezien ik vandaag op kantoor werkte, heb ik pas laat gesport... ik heb dus wat gemistquote:
Pics van _A_ bv?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me eens op werk geconcentreerd de laatste dagen. En aangezien ik vandaag op kantoor werkte, heb ik pas laat gesport... ik heb dus wat gemist.
DaMart wilt plaatjes van alle foksters zien!quote:
Daar moeten jullie echt eens mee kappen, stelletje ongeletterde barbarenquote:
Het zal me een worst wezen. Dialect ftwquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moeten jullie echt eens mee kappen, stelletje ongeletterde barbaren
Dat zeg ik, dialect, dus ik moet wel hypercorrect zijnquote:In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enz.), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
Pheno wilt voor iemand een PC in elkaar zetten, welke bestaad uit achterhaalde onderdelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, of ik een pc voor iemand in elkaar zou willen zetten. Waarom kijk ik mijn ook in mijn mailbox
Oh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart wilt plaatjes van alle foksters zien!
bestaad is niet eens hypercorrectquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno wilt voor iemand een PC in elkaar zetten, welke bestaad uit achterhaalde onderdelen.
"welke" toch zeker welquote:
Niet doen, slecht voor je hart. Met een t.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"welke" toch zeker welErger ik me ook zo vaak dood aan
quote:Met enige uren vertraging trekt dan trein 546534 aan de telelens voorbij, welke met een lading badslippers op weg is naar het Oostenrijkse Schlampenbach. Onderweg zal echter de eloc gewisseld worden voor een exemplaar welke ontdaan zal zijn van pantografen, welke immers geschikt is voor het rijden over dieselbaanvakken.
Je ziet het vaak in een handleiding, welke vertaald is door een vmbo'er.quote:
Vertalen is een bezigheid, welke men niet dient over te laten aan vmbo'ers. Vmbo'ers behoren zich te positioneren aan de achterzijde van een pers-kraak-wagen welke het dragen van een hip oranje tenue noodzakelijk maakt. Vuilnismannen, welke vuilnisman DURVEN zijn, verdienen respect. Echt waarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet het vaak in een handleiding, welke vertaald is door een vmbo'er.
leuke tripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen 0800 wekker
0852 Utrecht Centraal V
0921 x 0936 Den Bosch
1100 x 1206 Antwerpen Centraal (tickets fixen)
1353 x 1410 Lille Flandres
1500 x 1650 Arras ( even een mondain bistrootje pakken in Noord-Frankrijk
1727 x 1809 Lille Flandres
1954 x 2000 Antwerpen Centraal
2127 x 2132 Den Bosch (de stoptrein krijg ik, doe normaal)
2217 Utrecht Centraal
dat is ijsquote:
hij is nog steeds actiefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tot deze post... dat betekent het einde van het topic.. mark my words
FAILquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:31 schreef VanDeHoeka het volgende:
ja paarden neuken leuk, maar als je echt een man bent laat je je neuken door een paard
Mja, kwartetten maken midden in de nacht is geen kunst.quote:
Pien heb ik nog niet gezienquote:
Altijd op maandag vrijquote:@ Ph: Lang weekend? I wish...
Dan doe me die andere maar. Ik ben zo brak als wat.quote:
Bofkont.quote:[..]
Altijd op maandag vrijNu ook dinsdag, omdat mijn ouders op vakantie gaan en ik ze naar het vliegveld ga brengen.
What else?quote:
Al je SM-tuig veilig overgekomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, mijn 'werkkamer' is ingericht.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 Ladylike
02. 048 Pheno
03. 038 goldfinger1963
04. 022 Dr_Flash
05. 018 _F.U.B.A.R_
06. 013 Sjowhan
07. 013 marcb1974
08. 011 MPG
09. 010 dndiek
10. 009 indahnesia.com
11. 008 Nijns
12. 004 DaMart
13. 003 es70
14. 001 JortK
15. 001 donroyco
Reeks-statistieken!
Zelfs mijn mac G3 heeft dat nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
Mijn oude computer uit 2000 heeft wel wat moeite met 3 tabbladen tegelijk gebruiken in Internet Explorer.
Ik werk nu even op een AMD K7 600Mhz met 512 MB geheugen... de ventilator van de voeding van de andere pc blijft weer een brommend geluid maken, wat betekent dat hij maar op zeer weinig toeren draait ook. Dan kan ik wel tegen de kast blijven schoppen om hem weer goed te laten draaien, maar het lijkt me handiger om eens te kijken wat de oorzaak is van het falen van die ventilator...quote:
Volgens mij heb ik het probleem gevonden. De ventilator die achterop de kast zit om de lucht af te voeren, zat vol stof. De ventilatorbladen schuurden daar tegenaan. Als ik dan een schop tegen de pc gaf, waaide er wat stof op, en konden ze wel op een ietwat normalere snelheid draaien. Blijkbaar vertraagd die ventilator ook de voedingventilator dus, als hij traag draait. Dus ik heb die ventilator even uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Voedingsventilator heeft volgens mij ook niet eerder zoveel toeren gehad. Draait nu op 2678, voorheen kwam hij net over de 2500 heen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Kogellagertje naar de haaien? Oh, je had de voeding al vervangen Misschien een loszittend schroefje die zorgt dat de kast blijft trillen?
Drupje olie er in en klaar is kees. Maar als je het al vervangen had, wat de neuk doe je om zoveel stof te vangen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het probleem gevonden. De ventilator die achterop de kast zit om de lucht af te voeren, zat vol stof. De ventilatorbladen schuurden daar tegenaan. Als ik dan een schop tegen de pc gaf, waaide er wat stof op, en konden ze wel op een ietwat normalere snelheid draaien. Blijkbaar vertraagd die ventilator ook de voedingventilator dus, als hij traag draait. Dus ik heb die ventilator even uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Voedingsventilator heeft volgens mij ook niet eerder zoveel toeren gehad. Draait nu op 2678, voorheen kwam hij net over de 2500 heen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF, 'schoonmaken'.. mijn hele airco ligt in stukken. Nou ja, ze weten kennelijk wat ze doen.
Ja, met een afwaskwast een beetje over die kast poedelen heeft ook niet echt veel zin natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF, 'schoonmaken'.. mijn hele airco ligt in stukken. Nou ja, ze weten kennelijk wat ze doen.
haha, dat heb ik niet gedaan nee, maar alles is tot op dit moment goed verlopen. Heb 1 kapot stukje glas in mijn medicijnkastje en een gebroken ventilator-pinnetje in 1 van de 2 airco's, maar dat kan gelijmd worden en wordt dus gelijmd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Heb je een verhuis-verzekering afgesloten? Of hebben ze dat daar niet?
Ja, dat doen ze normaal hier wel ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met een afwaskwast een beetje over die kast poedelen heeft ook niet echt veel zin natuurlijk
Dan doen ze het nu goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze normaal hier wel ja.
Dit was een andere ventilator. De ventilator van de voeding was nog stofvrij, die van de kast niet. En die van de kast zit er al 9 jaar in. Af en toe een beetje schoongemaakt, maar niet genoeg, blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drupje olie er in en klaar is kees. Maar als je het al vervangen had, wat de neuk doe je om zoveel stof te vangen?
Dadelijk mijn eerste inkopen doen bij de lokale Carrefour hier. Eens kijken hoe groot deze vestiging is. De gemiddelde AH XL is twee keer zo klein geloof ik, dus ik kan mooi verdwalenquote:
Dat doen ze wel goed daar he, supermarkten bouwen. Of is het meer een Belgisch/Frans concept, meer dan supermarkt, maar ook met kleding etc?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dadelijk mijn eerste inkopen doen bij de lokale Carrefour hier. Eens kijken hoe groot deze vestiging is. De gemiddelde AH XL is twee keer zo klein geloof ik, dus ik kan mooi verdwalen
Ja, wat huishoudelijk gedoe en wat beter dat ritje naar Arras voorbereiden,. misschien dat het morgen wel luktquote:
hypermarkt inderdaad, inclusief motoren en auto's... dus op zich nog niet eens echt heel onhandig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel goed daar he, supermarkten bouwen. Of is het meer een Belgisch/Frans concept, meer dan supermarkt, maar ook met kleding etc?
Zou dat vandaag niet zijn idd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat huishoudelijk gedoe en wat beter dat ritje naar Arras voorbereiden,. misschien dat het morgen wel lukt
Nee, is prima mee te leven. En te zien aan de reactie van gold zijn het dus de 'supermarkten' in Frankrijk die zo idioot groot zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hypermarkt inderdaad, inclusief motoren en auto's... dus op zich nog niet eens echt heel onhandig.
yupquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, is prima mee te leven. En te zien aan de reactie van gold zijn het dus de 'supermarkten' in Frankrijk die zo idioot groot zijn
duurt inderdaad weer een eeuwigheidquote:
ik dus welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb er niet zo'n last van anders hoor
ik probeer "even" een andere "distro" te installeren op mijn EeePC maar ik snap echt de ballen van dat hele kutlinuxquote:
ik zou je ook niet kunnen helpen ik snap van linux ook geen reetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik probeer "even" een andere "distro" te installeren op mijn EeePC maar ik snap echt de ballen van dat hele kutlinux
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Knoflookstokbroodje in de ovenEn een beetje aanprutsen met EeeBuntu
Ik ga vandaag of morgen ook nog even met de tondeuse aan de gang jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
Zo, haren van schoonpa en kleine zijn geknipt
Ja, met de schaar ja. Bij iemand ANDERS. Als ik mezelf met de schaar doe wordt het helemaal een bloedbadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb beiden met de schaar geknipt.. echte modellen
ik knip mezelf ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met de schaar ja. Bij iemand ANDERS. Als ik mezelf met de schaar doe wordt het helemaal een bloedbad
Nee maar goed, bij lekkere wijven is lang haar mooi. Als ik lang haar heb denken ze dat ik een zwerver benquote:
Of een rockerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, bij lekkere wijven is lang haar mooi. Als ik lang haar heb denken ze dat ik een zwerver ben
quote:
whehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weleens zoeen pratend kutje laten staan trouwens
niet gezienquote:
quote:
Doe dat dan ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
het was de bedoeling dat ik ging pokeren
met watte?quote:
quote:
Ja precies. Die kuznetsova is net een kerel zowatquote:
Voor de LLXXXste keer?quote:
Dat zou je hopen ja. Reclame tot je er kotsmisselijk van wordt. Hoere rtlquote:
staat hier ook opquote:
Dan ga je dit leuk vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is The Longest Day? Ik volg het voetbal wel via teletekst. schijt poep kak faeces diarree RTL
Met reclames duurt The Longest Day tot middennacht hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:48 schreef Ladylike het volgende:
Wij hebben echt veel van dat soort films hier... miss zometeen maar The great escape opzetten (als Longest day afgelopen is)
maken we er een thema avond van
Meer dan de dvdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg de tering![]()
Wat kost een decoder?
Oh ja.. reklames ..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met reclames duurt The Longest Day tot middennacht he
gave plaatquote:
Is OA een paard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een crewcollega van OA, die moet ook maar oppassen
VERTRAAGD?????quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het probleem gevonden. De ventilator die achterop de kast zit om de lucht af te voeren, zat vol stof. De ventilatorbladen schuurden daar tegenaan. Als ik dan een schop tegen de pc gaf, waaide er wat stof op, en konden ze wel op een ietwat normalere snelheid draaien. Blijkbaar vertraagd die ventilator ook de voedingventilator dus, als hij traag draait. Dus ik heb die ventilator even uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Voedingsventilator heeft volgens mij ook niet eerder zoveel toeren gehad. Draait nu op 2678, voorheen kwam hij net over de 2500 heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |