Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb verdorie een trap in mijn huis, da's ff wennen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!
whehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als ie nou alleen een keldertrap heeft en naar zolder wilt?
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
en de vloer beneden niet kapotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
stukkenquote:
de seconden dat ie niet reageerde leken wel een uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger he![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
LL fijn weekendquote:
Allemaal redelijk positieve antwoorden en je kan niet niks selecterenquote:Welk woord komt bij je op als je aan de nieuwe ING denkt?Betrouwbaar Deskundig Eigentijds Toegankelijk Behulpzaam Voordelig Gemakkelijk No-nonsense Sympathiek Innovatief
Meerdere antwoorden mogelijk
Holy Hellquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
Hey scheetquote:
Gee-efjequote:
tering zeg ik ga dus echt niet voetballenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
quote:
is een raar gezichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar he, dat je been zo elastisch getrapt kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |