Het zal me een worst wezen. Dialect ftwquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moeten jullie echt eens mee kappen, stelletje ongeletterde barbaren
Dat zeg ik, dialect, dus ik moet wel hypercorrect zijnquote:In die delen van het taalgebied waar de uitgang -t vaak komt te vervallen (hij heef, hij blijf enz.), is wel eens sprake van verwarring en wordt de -t soms hypercorrect toegevoegd: hij wilt.
Pheno wilt voor iemand een PC in elkaar zetten, welke bestaad uit achterhaalde onderdelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, of ik een pc voor iemand in elkaar zou willen zetten. Waarom kijk ik mijn ook in mijn mailbox
Oh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart wilt plaatjes van alle foksters zien!
bestaad is niet eens hypercorrectquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno wilt voor iemand een PC in elkaar zetten, welke bestaad uit achterhaalde onderdelen.
"welke" toch zeker welquote:
Niet doen, slecht voor je hart. Met een t.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"welke" toch zeker welErger ik me ook zo vaak dood aan
quote:Met enige uren vertraging trekt dan trein 546534 aan de telelens voorbij, welke met een lading badslippers op weg is naar het Oostenrijkse Schlampenbach. Onderweg zal echter de eloc gewisseld worden voor een exemplaar welke ontdaan zal zijn van pantografen, welke immers geschikt is voor het rijden over dieselbaanvakken.
Je ziet het vaak in een handleiding, welke vertaald is door een vmbo'er.quote:
Vertalen is een bezigheid, welke men niet dient over te laten aan vmbo'ers. Vmbo'ers behoren zich te positioneren aan de achterzijde van een pers-kraak-wagen welke het dragen van een hip oranje tenue noodzakelijk maakt. Vuilnismannen, welke vuilnisman DURVEN zijn, verdienen respect. Echt waarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet het vaak in een handleiding, welke vertaald is door een vmbo'er.
leuke tripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen 0800 wekker
0852 Utrecht Centraal V
0921 x 0936 Den Bosch
1100 x 1206 Antwerpen Centraal (tickets fixen)
1353 x 1410 Lille Flandres
1500 x 1650 Arras ( even een mondain bistrootje pakken in Noord-Frankrijk
1727 x 1809 Lille Flandres
1954 x 2000 Antwerpen Centraal
2127 x 2132 Den Bosch (de stoptrein krijg ik, doe normaal)
2217 Utrecht Centraal
dat is ijsquote:
hij is nog steeds actiefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tot deze post... dat betekent het einde van het topic.. mark my words
FAILquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:31 schreef VanDeHoeka het volgende:
ja paarden neuken leuk, maar als je echt een man bent laat je je neuken door een paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |