Wij kijken geen MAX, wij drinken koffiequote:
Braaf, mijn opvoeding helptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
En linkje in de wiki gezet.
dat vind ik nou zielig.. leeg kopjequote:
oh nee, arme nicolequote:
ik had hem gister wel kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh nee, arme nicole
Die ga je toch niet zo bij dr haren de keuken in slepen he?
Whehehe okay nou zie ik je edit....
En dan komt een 3-jarig kind dat de knopjes kan omzetten toch wel van pas he
MPG komt wel met een rietje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut koffie apparaat gister vergeten uit te zetten nou staat de vloer blank
is alleen waterquote:
quote:
ben er ook ff weg vanquote:
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
Pfff wat een teringzooi man.. alles loopt hier door elkaar
Ik ga zo gillen
zonder wilm ervoorquote:
lekker oplettende buurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Doodgaan mag, fout parkeren niet
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-parkeerbonnen.html
Uhuhquote:
niet erlangs dat heeft geen nutquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
groetjes uit mijn nieuwe huis! De helft van de dozen is al uitgepakt. Dadelijk komen ze de bockwurst, de frietjes, een salade en twee grote flessen bintang thuis afleveren. Dat wordt een leuke eerste avond samen met de vriendin in het huis, want het is prima slapen hier vermoed ik zo, ook zonder airco.
whehehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb verdorie een trap in mijn huis, da's ff wennen.
van het eten of van zijn huisquote:
is wel makkelijk als je naar boven moet/wiltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
en als ie nou alleen een keldertrap heeft en naar zolder wilt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel makkelijk als je naar boven moet
Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niet met je zatte kloten vanaf donderen!
whehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als ie nou alleen een keldertrap heeft en naar zolder wilt?
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
en de vloer beneden niet kapotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns![]()
[..]dat doet mij aan mn bevallingsnacht herrinneren...
ik krijg weeen.. ga boven in bed liggen..
zeg tegen mn vent: ga jij maar lekker naar beneden zodat je nog kunt rusten op de bank, dit duurt nog wel ff...
hij gaat naar beneden en vergeet dat een trap geen 4 maar 14 treden heeft...
Ik hoor een hoop grommel enzo.. roep zn naam .. stil..
eerste wat ik dacht was: oh jee.. kan ik met een buik vol weeen mn vent van 120+kg oprapen van de trap en vervoeren naar de EHBO?
gelukkig moest ie ff van de schrik bekomen en kreeg ik 10 seconden later antwoord...
arme vent was gewoon helemaal van de kaart
stukkenquote:
de seconden dat ie niet reageerde leken wel een uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme dat verhaal wordt ook steeds smeuiiger he![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
LL fijn weekendquote:
Allemaal redelijk positieve antwoorden en je kan niet niks selecterenquote:Welk woord komt bij je op als je aan de nieuwe ING denkt?Betrouwbaar Deskundig Eigentijds Toegankelijk Behulpzaam Voordelig Gemakkelijk No-nonsense Sympathiek Innovatief
Meerdere antwoorden mogelijk
Holy Hellquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
Hey scheetquote:
Gee-efjequote:
tering zeg ik ga dus echt niet voetballenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
Let op, alleen kijken als je en voetbal wil zien en de meeste smerige overtreding ooit misschien wel, en de gevolgen daarvan
quote:
is een raar gezichtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar he, dat je been zo elastisch getrapt kan worden
hardop lezenquote:
ook al gedaan begrijp ik het nog nietquote:
Het A-Team heeft er nog nooit zo goed uitgezienquote:
is dat nog steeds op tvquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het A-Team heeft er nog nooit zo goed uitgezien
welk haar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook al gedaan begrijp ik het nog niet![]()
ga me haar blond verven denk ik
Alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
dankquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welk haar?
G=gee
F=ef
en dan nog je erachter
zou ik ook maar niet doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer?Of weer een NOG smerigere?
Ik klik niet trouwens
mietjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer?Of weer een NOG smerigere?
Ik klik niet trouwens
Je past wel bij de belgenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietje
was goor..
[..]
Je past wel bij de belgen![]()
![]()
Schijnbaar, ze zijn nu in het laatste seizoen waar ze al die klusjes moeten opknappen.quote:
je had um moeten hebben bij hardop lezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zo bekend met msn taal
jij bedoelt het seizoen waarin ze niet betaald krijgen voor de klusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, ze zijn nu in het laatste seizoen waar ze al die klusjes moeten opknappen.
Oh wacht, dat is in alle seizoenen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je had um moeten hebben bij hardop lezen
en tis geen msn taal
Die aflevering dat ze van een auto een tank maken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bedoelt het seizoen waarin ze niet betaald krijgen voor de klus
ow wacht, dat is ook in alle seizoenen
Je wordt oudquote:
whehehe weet ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je wordt oud
maar geeft niet, je leeft iig langer dan een man met een oudere vrouw
oooh wacht, ik weet waar jij over spreektquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aflevering dat ze van een auto een tank maken.
Oh wacht, dat is ook in alle seizoenen
Dan stoppen we je wel in een bejaardentehuis met knappe zustertjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe weet ik![]()
maar dan ga ik nog meer dingen niet begrijpen
Ja, die aflevering waarin Face een vrouw probeert te versieren en Hannibal na een half uur een plan heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oooh wacht, ik weet waar jij over spreekt
Die aflevering waarin 200 keer geschoten wordt, maar iedere kogel afketst omdat niemand bloedt...
Oh wacht, ook dat is in alle seizoenen
Ja dan zitten we op 1 lijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die aflevering waarin Face een vrouw probeert te versieren en Hannibal na een half uur een plan heeft.
Oh wacht, dat is ook in alle seizoenen
ben jij 1 van die zustertjes danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan stoppen we je wel in een bejaardentehuis met knappe zustertjes
dan ben ik ook 60 manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij 1 van die zustertjes dan
sssssssst je verraadt de cluequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
het A team is toch eigenlijk MacGyver met meer man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |