Ik ook sterf van de hongerquote:
Dat is wel een goed argument. Op Cyprus en Georgië zit ook niemand te wachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
"Turkije ligt niet in Europa"
Cyprus ook niet. En tegen Georgië werd er geen nee gezegd.
Die gewoon bij aankomst op bed gaan liggen te wachten tot wij als makke lammetjes het geld met KOFFERS tegelijk komen brengen.quote:
Bij mij in de straat neuken/pijpen ze in auto's en in de bosjesquote:
Als turkije lid wordt is de lahmacun overal gratisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:34 schreef Rapaille het volgende:
Op lahmacum zit ik wel te wachten overigens
Het leger is seculier. Het volk is islamitsch. Dat maakt helemaal niets uit, want het is geen ziekte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ben er zat van.
"Turkije is een islamitisch land"
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch (Islam.. mensen denken gelijk aan lange baarden en bommen) maar de waarden en normen zijn TURKS. Het wetboek van Turkije is nog altijd meer seculier dan hier in Nederland.. Hier in nederland mag je je boerka op, nou in Turkije moet je dat eens proberen.
Zwak of sterk zijn heeft niet altijd te maken met de grootste spierballen hebben. Nederland kan veel meer bereiken dan Turkije, want de diplomatie is eenmaal beter. En dat met een veel kleinere leger. Toegegeven, wanneer het er echt op aan komt, deinst Turkije weinig terug.quote:"Turkije is een zwak land"
Turkije heeft één van de sterkste legers ter wereld en nummero eins in Europa..
Mjah, de voorbeelden die altijd gebruikt. worden. De burgerrechten zijn er, maar het kan veel beter.quote:"In Turkije hebben kennen ze geen burgerrechten"
Nou.. wij janken al hier als een Marokkaan burgemeester wordt, daar is een koerd president geweest
Vrouwen mochten eerder stemmen dan in Nederland, koerden hebben eigen tv zenders etc.
Met de staatsschuld meet je niet of een land arm of rijk is. Schulden zijn maar een deel van het geheel. Maar het gaat steeds beter. Het kan veel beter.quote:"Turkije is een arm land"
Turkije's staatschuld is nog altijd lager dan, Duitsland, Belgie, Nederland... etc. Het is geen zimbabwe (meer).
Istanbul ligt in Europa. Turkije ligt voor een (zeer klein) deel in Europa.quote:"Turkije ligt niet in Europa"
Het kan beter. Veel beter.quote:"Er is geen democratie in Turkije"
What?
Het heeft z'n voordelen en nadelen.quote:Turkije + EU = Stabiliteit Turkije, snellere modernisering. Energietoevoer, en goedekopere vakanties <3
Waarom moet dit ook alweer?quote:
Lahmacun,quote:
En wat vind jij van de coup die plaatsvond?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Turkije kan al nooit bij de EU vanwege de bezetting van het noorden van Cyprus
Volgens mij niet. Heb jij een linkje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:36 schreef stamppot het volgende:
De militaire macht van frankrijk is veel hoger dan die van turkije.
Turkije had zich daar niet mee moeten bemoeien. De bezetting is illegaal en de zogenaamde staat die ze er vestigden wordt door niemand erkent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:44 schreef Birsu het volgende:
[..]
En wat vind jij van de coup die plaatsvond?
In plaats van dat jij de coup van de Grieken gaat afkeuren, keur je het gedrag van Turkije af? Je verwacht serieus dat Turkije niet gaat ingrijpen als er Turken worden afgemaakt? Diplomatie komt dan later wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Turkije had zich daar niet mee moeten bemoeien.
De bezetting garandeert de levens van Turken op het eiland. Dat het illegaal zou kunnen zijn en door niemand wordt erkend is een bijzaak als de zekerheid van al die levens op het spel staan.quote:De bezetting is illegaal en de zogenaamde staat die ze er vestigden wordt door niemand erkent.
Keur jij die coup nou subtieltjes goed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het Turkije niet aanstond, had het gewoon haar burgers kunnen evacueren.
En in welke opzicht vind jij een coup nou tot een oplossing leiden?quote:Niets rechtvaardige de bezetting.
De Turken op dat land werden toen niet verwaarloosd, zijn dat nu nog steeds niet en ik durf met zekerheid te zeggen dat het ook nooit zo ver zal komen.quote:Toen niet, nu niet. Het is niks. Het is geen land, het is geen staat. Het is bezet gebied. En tijd om het op te geven.
Welke opzichten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
Turkije weigert in sommige opzichten het EVRM te respecteren.
Geen zin in dat dit topic die richting op gaat. Verloopt het zoals altijd weer hetzelfde af. Wat ik kan zeggen is dat ik mij niet heb ingelezen in alle materiaal en mijn kennis eerder algemeen is. Ik geloof dat de discussie nog steeds gevoerd wordt door de hoge heren.quote:Turkije ontkent de Armeense genocide.
Wegens? Wat mag je niet zeggen?quote:In Turkije kan je vervolgd worden vanwege je mening.
Dat Ataturk een kut persoon is oid. Maar dat mag je ook niet over de koningin hier zeggenquote:
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:26 schreef Birsu het volgende:
Welke opzichten?
Oke.quote:Geen zin in dat dit topic die richting op gaat. Verloopt het zoals altijd weer hetzelfde af. Wat ik kan zeggen is dat ik mij niet heb ingelezen in alle materiaal en mijn kennis eerder algemeen is. Ik geloof dat de discussie nog steeds gevoerd wordt door de hoge heren.
Artikel 301 van het Turkse wetboek van Strafrecht, waarin staat dat het beledigen van de Turkse identiteit of instellingen strafbaar is.quote:Wegens? Wat mag je niet zeggen?
quote:"Turkije is een zwak land"
De armeense genocide dat is gewoon dikke propaganda, maar ik ga ook verder niet in jullie kunnen het ook zelf onderzoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
Turkije ontkent de Armeense genocide.
In Turkije kan je vervolgd worden vanwege je mening.
Ga eens in op mijn andere argumenten? Ik vind dat twee prima redenen waarom een land als Turkije niet bij de EU kan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:08 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
De armeense genocide dat is gewoon dikke propaganda, maar ik ga ook verder niet in jullie kunnen het ook zelf onderzoeken.
Verder kan Turkije wel bij de EU maar die kut fransen met die armenen.....
Ik zie in Turkije genoeg vrouwen met boerka lopen. Alleen inderdaad niet op universiteiten e.d.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch (Islam.. mensen denken gelijk aan lange baarden en bommen) maar de waarden en normen zijn TURKS. Het wetboek van Turkije is nog altijd meer seculier dan hier in Nederland.. Hier in nederland mag je je boerka op, nou in Turkije moet je dat eens proberen.
Hier heb ik geen idee over, dus ik zeg niets. Wel weet ik dat het een erg trotse leger is.quote:"Turkije is een zwak land"
Wederom geen kennis van, maar ik weet niet of de voorbeelden die je aanhaalt opwegen tegen andere gruwelijkheden.quote:"In Turkije hebben kennen ze geen burgerrechten"
Nou.. wij janken al hier als een Marokkaan burgemeester wordt, daar is een koerd president geweest
Vrouwen mochten eerder stemmen dan in Nederland, koerden hebben eigen tv zenders etc.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_BBP_per_capitaquote:"Turkije is een arm land"
Turkije's staatschuld is nog altijd lager dan, Duitsland, Belgie, Nederland... etc. Het is geen zimbabwe (meer).
Sowieso kutargument van beide kanten.quote:"Turkije ligt niet in Europa"
Wettelijk wel, maar voor zover ik weet is er veel corruptie en wordt er op ingespeeld vanuit de onderwereld. Bovendien wordt de democratie ook hier beïnvloedt door de islam (en dan vooral bij de kiezers).quote:"Er is geen democratie in Turkije"
What?
Turk:quote:
Een pot nat. Kutmuziek en lelijke mensen.quote:
Zetels worden verdeeld naar aantal inwoners. Turkije is ongeveer even groot als Duitsland en Frankrijk. De mogelijkheid van een grote islamitische fractie, welke dus ook een grote invloed heeft op de gehele EU, hangt dus af van wat er in hun eigen land in het wetboek staan. Hmmm veilig idee hoor...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:quote:
Armeense lahmacunquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:
[ afbeelding ]
Jij bent zo onwetend!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Een pot nat. Kutmuziek en lelijke mensen.
Als je het zo bekijkt dan hebben die andere Oost Europese landen ook hun problemen, veel corruptie, armoede etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
Turkije ontkent de Armeense genocide.
In Turkije kan je vervolgd worden vanwege je mening.
'Hee, Nederlanders lijken op Duitsers! Jij bent een Duitser!'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:
[ afbeelding ]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan hebben die andere Oost Europese landen ook hun problemen, veel corruptie, armoede etc.
De enige reden dat Turkije niet bij EU hoort, is omdat het een islamitische land is.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Hee, Nederlanders lijken op Duitsers! Jij bent een Duitser!'
Dan moet Europa eerst beslissen of het die brug wil hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Zaith het volgende:
Turkije is voor Europa de brug naar het oosten.
Ik bedoelde daar mee dat Turkije nieuwe handelswegen etc. zou kunnen openen ten positieve voor Europa. Turkije maakt het Oosten voor Europa toegankelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dan moet Europa eerst beslissen of het die brug wil hebben.
Dat is waar, maar de vraag is hoe goed Europa en het Oosten handel kunnen drijven als beide partijen zich bedreigd voelen door elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar mee dat Turkije nieuwe handelswegen etc. zou kunnen openen ten positieve voor Europa. Turkije maakt het Oosten voor Europa toegankelijk.
Er zijn ook negatieve aspecten aan het toelaten van Turkije; maar ik noemde toevallig een postief aspect.
Zulke onderzoeken zijn niet echt te vertrouwen en het dateert uit 2006.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdf
Kijk naar de Oost-Europese landen. Er is er 1 dat iets meer dan de helft van Turkije haalt, de rest haalt allemaal een derde of minder.
Angstig schaap.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef shayolo het volgende:
wij willen gewoon geen overstroming aan turken die naar Nederland komen om te werken, zoals al die Polen en shit. Je zegt het zelf al, het is zoveel beter in TurkijeNou waarom komen ze dan meteen als Turkije bij de EU komt?
Turkse metalhead, mijn UI zou vast wel een goth zijn, maar ik vond 'm grappig thats it.quote:
Wat ben jij voor neppe metalhead, om corpsepaint gothic te noemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turkse metalhead, mijn UI zou vast wel een goth zijn, maar ik vond 'm grappig thats it.
Waar baseer je dat op? Lekker makkelijk, een onderzoek niet betrouwbaar noemen als de uitkomt je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:00 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Zulke onderzoeken zijn niet echt te vertrouwen en het dateert uit 2006.
Nee kijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben jij voor neppe metalhead, om corpsepaint gothic te noemen.
Dat is inderdaad achterlijk, maar dat is niet wat het volk wil. (misschien een groep mensen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Agiath het volgende:
In turkije mocht je op een gegeven moment youtube en google niet raadplegen omdat er slechte dingen over ataturk te vinden waren. En dat moet dan in de EU?
Nee
En Turkije ligt niet eens in Europa.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Turkije kan al nooit bij de EU vanwege de bezetting van het noorden van Cyprus
Waar is je argumentatie tegen zijn stelling?quote:
Nou Kemal, hoe zit het hiermee? Ik heb nog geen antwoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:09 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Over die Cyprus kwestie: ik begrijp nog steeds niet hoe Turkije in de EU denkt te komen zonder een van de leden daarvan te erkennen.
Je kunt toch niet onderhandelen met iemand die volgens jou niet bestaat?
Het scheelt al 10 euro visum op het vliegveldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef stamppot het volgende:
Turkije + EU = Stabiliteit Turkije, snellere modernisering. Energietoevoer, en goedekopere vakanties <3
Waar is dit op gebaseerd?
Iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:43 schreef Birsu het volgende:
[..]
Waarom moet dit ook alweer?
[ afbeelding ].
andermans geld ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Daarom zeg ik ook dat Turkije niet perfect is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Lekker makkelijk, een onderzoek niet betrouwbaar noemen als de uitkomt je niet aanstaat.
Wij hebben bergturken; live from the Kaukasus en Taurus. Die zijn, zoals vele bergvolkeren, grof gebouwd. Zie de berbers, ook al van die schoonhedenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef FashionXstar het volgende:
Turken zien er hier toch wel heel anders uit hoor
Zolang je dat maar inziet is het goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Natuurlijk weet ik dat het corpsepaint is (want alsnog zwaar gay is)
Turk met carnaval?quote:
Ja, je neef in Turkije is vast de perfecte persoon om hierover te raadplegenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat Turkije niet perfect is.
Op internet staat vol propaganda en op nieuws ook. Ik doe meestal zelf onderzoek of vraag aan mijn neef, die is een expert.
Niet uit Turkije, hier in Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, je neef in Turkije is vast de perfecte persoon om hierover te raadplegen
Wie heef eigenlijk verzonnen dat Turken platte achterhoofden hebben? Ik moet toch maar eens beter kijken danPics van platte achterhoofden? Ik kan het niet echt goed visualiseren.
Oh? dus alle europese landen zijn allemaal CTRL + C's van Nederland? Omdat ze meer trots hebben voor een bepaald persoon.. mogen ze er niet in?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:49 schreef Aladin het volgende:
youtube hetzelfde als mein kampf?
China kan ook wel bij de EU trouwens met dezelfde argumenten.
heb ik een beetje schaapachtig door dit topic heen gebladerd, wilde nu wat nuttigs posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdf
Kijk naar de Oost-Europese landen. Er is er 1 dat iets meer dan de helft van Turkije haalt, de rest haalt allemaal een derde of minder.
Alsof iemand een fock geeft om het feit of jij Europa nou verlaat ofniet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:35 schreef Agiath het volgende:
De dag dat Turkije bij de EU komt is de dag dat ik Europa voorgoed verlaat.
Ik denk dat ik zeker niet de enige ben met dit standpuntquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof iemand een fock geeft om het feit of jij Europa nou verlaat ofniet.
Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:35 schreef Agiath het volgende:
De dag dat Turkije bij de EU komt is de dag dat ik Europa voorgoed verlaat.
Ok, laat ik beginnen met zeggen dat ook ik tegen het idee ben dat Turkije (op dit moment) bij de Europese Unie hoort te komen, maar mensen die niet het verschil zien tussen landen als Turkije en landen als Irak en Pakistan mogen van mij direct hun stemrecht kwijt raken. En dat studeert aan de TU Delft? Het onderwijs anno 2009.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker niet de enige ben met dit standpunt
Turkije bij de EUneem dan gelijk Irak en Pakistan mee
Allemaal bruin/blacka man.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok, laat ik beginnen met zeggen dat ook ik tegen het idee ben dat Turkije (op dit moment) bij de Europese Unie hoort te komen, maar mensen die niet het verschil zien tussen landen als Turkije en landen als Irak en Pakistan mogen van mij direct hun stemrecht kwijt raken.
Net niet, Turkije zal als land steeds sterker worden en meer welvaart kennen. het is beter zo een toekomstige "grootmacht" ,vergelijkbaar met Frankrijk en Duitsland, bij Europa te hebben dan dat ze samen met schurkenstaten zoals Iran een baardenunie oprichten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef Muzz_ het volgende:
Beter kunnen ze een sterke Unie in het Midden Oosten oid vormen.
En precies daarom moet de EU het voortouw nemen bij het overgaan op nieuwe brandstoffen zoals biofuel en waterstof... Dan worden we nooit afhankelijk van landen uit het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef lidewyz het volgende:
[..]
olie en gas.. als Rusland de kraan naar Europa dichtdraait na jarenlange chantage..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:33 schreef J0ttem het volgende:
Maar ze hebben wel allemaal een plat hoofd en een snor, volgens een betrouwbare bron:
Jongeren over discriminatie
quote:Fatima (16)
Wat vind jij van Turken?
'Turken werken altijd heel hard zonder te zeuren. Ze zijn aardig, zoeken bijna nooit ruzie en proberen met iedereen vrienden te worden. Wat wel jammer is is dat ze bijna nooit worden geaccepteerd, omdat het algemeen bekend is dat ze stinken enzo.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Burakius het volgende:
Of Baykal (gozer van eerste plaatje) een Turk is , staat wel ter discussie trouwens. Dit is pas een Turk:
[ afbeelding ]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Klopt het dat het in Turkije verboden is om in het openbaar met hoofddoek/burka te lopen?
If so, hulde
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef couleurs het volgende:
[..]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken die topics over Turken kicken om plaatjes van mensen met vieze snorren te posten 13.gif
Massaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Ik hoop dat die hele CHP bende eens wordt opgepakt voor hun misdaden en bijdragen i.v.m. Ergenekon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Massaal.
Mensen van het leger in burgerkleding, + 80% kwam gewoon om lekker te rellen en te kijken. Irak achtige camerashots, waar van 100 man vanuit 5 positieis zo wordt opgenomen dat je denkt dat het er duizenden zijn. Laat me niet lachen. De AKP staat boven aan dus blijkbaar zijn er meer mensen die het wél willen dan mensen die het niet willen.
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek laten
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geld
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.
Doe es rustig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Hu, wat? MHP?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"quote:
Ik denk niet dat het veel zou helpen, hepsi ayni bok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Gestolen geld en zwartwerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Blocko het volgende:
Ik begin me echt steeds vaker af te vragen wat sommige turken hier in nederland doen.
En btw, Row_0 jij kickt wel op dat seculiere gedoe je?
Ben jij ook geen Turk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturken
Ik heb geen zuster...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:41 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ik heb geen zuster...
Daar staat tegenover dat ik wel een turks meisje gedaan heb, en ik daar de bovenstaande zaken heb geobserveerd.
Ja net ofdat je dat in het donker kan zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..
Tuuuurlijk kerelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ja net ofdat je dat in het donker kan zien
Inderdaad, en alsof hij die zogenaamde snor niet al eerder had kunnen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuuuurlijk kerelJe bent gewoon wanhopig
Goede conclusie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Goede conclusie!![]()
Weinig slechts over turken hoor, teminste niet over de oude generaties. De jongere heb ik wel wat klachten over aangezien ze graag denken de marokkaan uit te kunnen hangen.
Ja Turken zijn gewoon geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...Alle Turken die ik ken die gewoon omgaan met andere bevolkingsgroepen zijn chille gasten
Liever Griekste Orthodoxe Christenen dan domme alevieten zoals jullie! Griekste Orthodoxen hebben tenminste nog een helder beeld van wat God is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"
Dat zeg meer over het soort buurt waar jij in woont dan over Turken in het algemeenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:35 schreef sendaroo het volgende:
[..]
Bij mij in de straat neuken/pijpen ze in auto's en in de bosjes, en schoppen ruiten in bij hun buren. Gelukkig dat ik een stukje verder woon
.
Ik denk dat mein kampf een wel even wat andere geschiedenis heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee kijkik zeg tegen hem gothic anders zou hij het niet begrijpen.. Natuurlijk weet ik dat het corpsepaint is (want alsnog zwaar gay is)
[..]
Dat is inderdaad achterlijk, maar dat is niet wat het volk wil. (misschien een groep mensen)
Zelfs ik als seculiere Turk vind dit gewoon te ver gaan.
Maar in Nederland was mein kampf verboden hé
Het slaat waarschijnlijk alleen op steden als Istanboel en Ankara. Ik denk niet dat men in verlaten bergdorpjes in het Oosten hier maar dan ook iets van merktquote:Op woensdag 10 juni 2009 03:55 schreef Mitchell-K het volgende:
Dus als ik het goed snap is Turkije beter dan Nederland? Ik bedeol je OP staat vol met feiten ()
Als turkije zo goed is waarom zijn al die turken hier dan?
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef IHVK het volgende:
TS+Burakius=grootste faal ooit.
Typische reactie voor een Turk..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koningquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef pictionary het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is waarom zou je willen wonen in een land met alleen maar sukkels, blonde hoeren, waar het kutweer is, waar ze geen cultuur hebben, waar het eten niet smaakt, waar je gediscrimineerd wordt, wat niks met je roots te maken heeft, waar er geen georganiseerde Islam is (minder), waar geen nationalisme is, waar geen terrorisme is, waar iedereen gelijk is, waar mensen geweld en grote ego's verschrikkelijk vinden, simpelweg waar alles kut en slechter is dan waar jij voor staat!?
Als ik zo over het land zou denken waar ik zou verblijven, dan zou ik er niet heen gaan in de eerste plaats maar in ieder geval zo SNEL mogelijk naar een ander land gaan...
Ik heb overigens een jaar in Turkije gewoond, waarvan het grootste gedeelte in Istanbul.
Maar als je als 'buitenlander' zo goed over je eigen land denkt, waarom ga je dan niet terug?
Dit is helemaal niet provocerend of negatief bedoeld, ik vraag me dit 100% serieus af... Hoe kun je nou zeiken over een situatie die je met 1 vliegticket kunt oplossen?
Dat is net zoiets als zeiken over het feit dat je lelijke schoenen hebt... Dan ga je toch even naar de winkel?
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor Nederlandquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koning.
Pure zwakte. that's all.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor NederlandOok zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland
Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Pure zwakte. that's all.
Sowieso, al die Oost-Europese troep in de EU, wat hebben die voor ons te betekenen.
Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?
Ik vertek ook naar het buitenland, alleen niet vandaagquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor NederlandOok zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland
Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Vast wel iets, nou wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Ik zou graag zien hoe jij je standpunt gaat onderbouwen maar ik heb het vermoeden dat dat niet zal gebeurenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet hoe hij erop komt dat ik tegen allochtonen benquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:38 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Vast wel iets, nou wat dan?
En heb niks gezegd over mensen met andere afkomst droeftoeter, maar puur over de mensen die klagen, allochtoon of autochtoon.
Je zou eens voor de grap zoiets over Turkije (en mischien wel de Koerden) moeten zeggen, dan kan je lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.
Wat schiet Turkije ermee op als ze aangesloten zijn bij de EU?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Denk niet dat de EU behoefte heeft aan Turkije.
Wat zou de Turkse inbreng in de EU zijn?
Hier hield ik op met lezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ben er zat van.
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch
jullie Nederlanders? Over wie heb je het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Ja of je generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Laat ze. Turkse ego/trots is niet te doorboren
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
Ja, ik heb er problemen mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Een trotse Turk.
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doetquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
...
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
Check die rattenkop van die wijf ouwequote:
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doet? Of zijn die twee vrouwen daar lesbo's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef mathematicus het volgende:
Toen er nog leuke reclame kwam ja![]()
Niet dat ik een fan ben van dat zwarte vloeibare voedingsmiddel, mar dat terzijde.
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef pictionary het volgende:
[..]
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?![]()
Dat ik toevallig uit een kut kwam van een vrouwke een paar kilometer van een denkbeeldige lijn maakt dat ik een Nederlander ben. Nou nou wat een prestatie. TROTS OP NEDERLAND EN ALLES WAT MENSEN DIE IK NOOIT HEB GEZIEN MAAR TOEVALLIG UIT OOIT BINNEN DEZELFDE DENKBEELDIGE LIJN ZIJN GEBOREN HEBBEN GEPRESTEERD!
En sowieso komt jouw verdediginsdrang van Turkije alleen maar voort uit je ego welke vol angst van onacceptatie zit. Dat is geen aanval, maar een tip (die zal leiden naar een gelukkiger leven, maar wel zonder trots want daar heb je sowieso niks aan)
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebrachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.quote:
Youtube was het toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.
TM is zelf ook Turks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Aaah zeg je dat echt??????????????????????????????quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.
Maar waarom moet het zo krampachtig verdedigen op internet. Ga wat leuks doen ofzo.![]()
(ja dat zeg ik)
Google is helemaal niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ze hadden toch een tijdje Google en youtube geblokkeerd?quote:
Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebrachtEn mijn god, niet élke post waarin een allochtoon genoemd wordt betekent meteen dat heel Turkije inclusief je vader en moeder door de modder worden gehaald
Krijg eens wat realiteitszin en geef een goed voorbeeld.
Niet altijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Rezzan. het volgende:
[..]
Da's een beetje tautologie en pleonasme..
Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie,quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.
Whehe turken zijn ook nergens goed inquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, overigens is de blokkade opgeheven en was het zeer makkelijk te omzeilen.
Oeh provoceren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe turken zijn ook nergens goed inAls je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Nergens goed in?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe turken zijn ook nergens goed inAls je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getestquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, overigens is de blokkade opgeheven en was het zeer makkelijk te omzeilen.
Ja?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getest
Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatentenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nergens goed in?'We' kunnen heel lekker eten maken.
Ben al weer terug... met een vriend naar de F1 geweest.. zaterdag avond beslist en zondag ochtend in het vliegtuigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja?
Excusez-moi dan. Ik dacht dat de blokkade was opgeheven.
http://www.ztunnel.com/
Veel plezier.
Maar hoe is het leven daar? Al tegen enorme cultuurclashes opgelopen of gaat alles nog redelijk goed?
Geen idee. Nooit van gehoord. Is niet echt een Turks woord, denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatenten"Touma (wat betekent dat eigenlijk?) Turkish Food" En Istanbullu zijn mijn favo shoarmaleveranciers
Dat is toch nodig voor een normale zinsbouwquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Rezzan. het volgende:
[..]
Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie,.
En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraaktquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch nodig voor een normale zinsbouw. Als ik dat weglaat, wordt er geklaagd over scheve zinnen, niet waar ;')?
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraakt
Waarom, woon je daar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.
Zijn hier trouwens Turken uit Zaanstad?
Neee, dat durf ik nog niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom woon je daar?
Zo ja ga aanbellen bij ze.
Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.
Zijn hier trouwens Turken uit Zaanstad?
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.
Doe moet jij uitleggen wat 'jullie' hebben gedaan wat 'wij' niet hebben gedaan.
En als je nog correcter wilt zijn doe je dit erachter:
'alsof 'wij' en 'jullie' überhaupt bestaan
Opgelost.
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomen
ALSSSSSSSSSSS je het bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
MAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR onwetendheid kan je genezen door kennis te vergarennnnnnnnnnnn.
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen zelfkennis hebben is een teken van onwetendheid
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Prego
Een trotse Turk.
Bla, ik ga d'r niet meer op inquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..
Mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Waarom zou je je schamen voor je afkomst.
True.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelen
Yeahhh, ik word begrepenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Maar daar ga je juist de fout inquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yeahhh, ik word begrepen. Ik heb nogal vaak last van dat mensen me verkeerd begrijpen.
En wikwakka2, ik voel me niet beter dan anderen (mocht dat zo overkomen).
(in sommige gevallen natuurlijk wel)
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar ga je juist de fout in
ennieweej tajm to sljiep
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
Haha, blonde Turken zijn ook mooier dan andere blonde mensen :p.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kont![]()
En je nick...
Door het hele land of alleen in Istanboel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaar
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Door het hele land of alleen in Istanboel?
[..]
.
Ook niet in z'n geheel... duurt nog wel 10 jr denk ik eer dat je van Ankara naar Istanbul in 2u kan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
Ik zal even vriendelijk uitleggen wat ik bedoel.
Eerst over jou: Jij hebt een bepaalde mening die je in bepaalde kringen hebt opgedaan. Okey niks mis mee.
Echter, jij hebt last van enorme bekeringsdrang. Iedereen die het niet met jou eens is per definite fout en moet het 'licht' zien. Echter jouw licht kan voor anderen misschien een heel verkeerd licht zijn.
Bovendien generaliseer je groepen die je niet aanstaan. Bijvoorbeeld alevieten. Maar je gaat wel huilie doen als mensen hier iets over moslims zeggen. En je beweert dat je niet nationalistch bent. Come on, je bent net zo nationalistisch als TS.
Dan over Row_O: Een zogenaamde seculiere fanaticus. Iedereen in Turkije moet even seculier en 'verlicht' zijn als hij. Alles met religie is eng en iedereen die gelooft is achterlijk. Aan Europeanen wil hij heel graag laten zien hoe seculier Turkije wel niet is. Terwijl de gemiddelde Europeaan daar heel erg schijt aan heeft.
Schokkende beelden voor Burak:
Dit is ook Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkende beelden voor Row_O:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.
En (een deel van) de PVV stemmers.
Oja met anderen op hun fouten wijzen wil ik niet laten zien dat ik perfect ben ofzo, Mocht dat zo lijken.Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom zou je je trots voelen over je afkomst?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Jij anti-nationalistisch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.
Ten tweede heb ik geen bekeringsdrang, waar je dit uit op maakt is mij ook een raadsel. Ik ga gewoon de discussies in met argumenten,feiten. Niets meer niets minder. Ik zie gewoon hoe bepaalde groepen Turkije willens en wetens verneuken.
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.
Nee, je mag je niet beter voelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.
Vergeten ook, dat beslis jij natuurlijk he, nerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, je mag je niet beter voelen.
Luie Turkquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
En m'n nick is een foutje, vind het niet nodig het te corrigeren
Zeldzaam hequote:
In ieder geval in Istanbul, of andere grote steden het hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent getuige geweest van de OV-chip zonder er bewust van te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef nils7 het volgende:
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.
Maar een chipkaart... ik zal de volgende keer goed zoeken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef 1983scarface het volgende:
De gas van Azerbaijan zal via Turkije gaan en als Europa slim is kunnen ze er gebruik van maken.
Binnen 4 jaar zal Kaukussen van Azerbaijan worden, Russen zullen uit Armenia verdwijnen, de Karabakh conflict komt ten einde en zullen de grenzen met Armenia open gaan.
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op Fok. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
Dat is een mooi idealismequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger.
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nabucco_Pipeline
[ afbeelding ]
Volgens moslims was ie allang al rond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?
Ik laat me wel eens gaanidd. Kijk Alevieten zijn ook mensen. Maar soms zie ik gewoon dat er een grotere meerderheid van een doelgroep gewoon willens en wetens een plek verpest. Net zoals dat het duidelijk is dat een overgroot deel van de Marokkanen zich bezig houdt met criminele activiteiten. Dit betekent niet dat ik ze haat ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?
En ik voer helemaal geen verlichte liberale turk act uit.![]()
Dat kan je ook wel zien aan mijn reactie op Row_o.
Als je wilt kunnen we verder via PM.
Maar je kunt mijn opmerking hier ook ontkrachten. Niks mis mee als je het er niet mee eens ben. Maar nogmaals deze dingen heb ik opgemaakt na een groot aantal posts van je.
Meest recent zijn jouw posten over Alevieten bijvoorbeeld (er zijn ook andere voorbeelden). Was dat gemeend of een grapje?![]()
Aangezien ik me herinner dat je ooit hebt gezegd dat mensen niet alles serieus moeten nemen wat jij zegt.
Daar zat ik laatsts eens over na te denken. Hoe de mensheid in een dergelijke staat is, dat men voor een inefficiëntere manier kiest, puur door politiek etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.
Klopt. Zo rond als een pannekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Zo rond als een pannekoek.
En stroop, appels en chocoladesausquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakking
Edit: vergeten te zeggen, met poedersuiker en Goudse kaas uit Gouda
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
1. Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.
Ik bedoel maar:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef Burakius het volgende:
1. Ik bedoel maar
Bron:quote:2. bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |