abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69885188
TS+Burakius=grootste faal ooit.
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:55:16 #177
202216 Mitchell-K
Noord=Moord
pi_69886121
Dus als ik het goed snap is Turkije beter dan Nederland? Ik bedeol je OP staat vol met feiten ( )
Als turkije zo goed is waarom zijn al die turken hier dan?
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:11:22 #178
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69886764
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:35 schreef sendaroo het volgende:

[..]

Bij mij in de straat neuken/pijpen ze in auto's en in de bosjes , en schoppen ruiten in bij hun buren. Gelukkig dat ik een stukje verder woon .
Dat zeg meer over het soort buurt waar jij in woont dan over Turken in het algemeen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:54:22 #179
178340 shayolo
gewèldig
pi_69887382
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Nee kijk ik zeg tegen hem gothic anders zou hij het niet begrijpen.. Natuurlijk weet ik dat het corpsepaint is (want alsnog zwaar gay is)
[..]

Dat is inderdaad achterlijk, maar dat is niet wat het volk wil. (misschien een groep mensen)
Zelfs ik als seculiere Turk vind dit gewoon te ver gaan.

Maar in Nederland was mein kampf verboden hé

Ik denk dat mein kampf een wel even wat andere geschiedenis heeft.
effe normaal he
pi_69887425
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:55 schreef Mitchell-K het volgende:
Dus als ik het goed snap is Turkije beter dan Nederland? Ik bedeol je OP staat vol met feiten ( )
Als turkije zo goed is waarom zijn al die turken hier dan?
Het slaat waarschijnlijk alleen op steden als Istanboel en Ankara. Ik denk niet dat men in verlaten bergdorpjes in het Oosten hier maar dan ook iets van merkt
Cool story, Hansel.
pi_69888026
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef IHVK het volgende:
TS+Burakius=grootste faal ooit.
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69888214
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
Typische reactie voor een Turk.. Een teken van zwakte. Sterf, jij zwakkeling.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69893273
Wat ik me altijd afvraag is waarom zou je willen wonen in een land met alleen maar sukkels, blonde hoeren, waar het kutweer is, waar ze geen cultuur hebben, waar het eten niet smaakt, waar je gediscrimineerd wordt, wat niks met je roots te maken heeft, waar er geen georganiseerde Islam is (minder ), waar geen nationalisme is, waar geen terrorisme is, waar iedereen gelijk is, waar mensen geweld en grote ego's verschrikkelijk vinden, simpelweg waar alles kut en slechter is dan waar jij voor staat!?

Als ik zo over het land zou denken waar ik zou verblijven, dan zou ik er niet heen gaan in de eerste plaats maar in ieder geval zo SNEL mogelijk naar een ander land gaan...

Ik heb overigens een jaar in Turkije gewoond, waarvan het grootste gedeelte in Istanbul.
Maar als je als 'buitenlander' zo goed over je eigen land denkt, waarom ga je dan niet terug?

Dit is helemaal niet provocerend of negatief bedoeld, ik vraag me dit 100% serieus af... Hoe kun je nou zeiken over een situatie die je met 1 vliegticket kunt oplossen?
Dat is net zoiets als zeiken over het feit dat je lelijke schoenen hebt... Dan ga je toch even naar de winkel?
pi_69894368
Denk niet dat de EU behoefte heeft aan Turkije.

Wat zou de Turkse inbreng in de EU zijn?
Pauperz
pi_69896287
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef pictionary het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is waarom zou je willen wonen in een land met alleen maar sukkels, blonde hoeren, waar het kutweer is, waar ze geen cultuur hebben, waar het eten niet smaakt, waar je gediscrimineerd wordt, wat niks met je roots te maken heeft, waar er geen georganiseerde Islam is (minder ), waar geen nationalisme is, waar geen terrorisme is, waar iedereen gelijk is, waar mensen geweld en grote ego's verschrikkelijk vinden, simpelweg waar alles kut en slechter is dan waar jij voor staat!?

Als ik zo over het land zou denken waar ik zou verblijven, dan zou ik er niet heen gaan in de eerste plaats maar in ieder geval zo SNEL mogelijk naar een ander land gaan...

Ik heb overigens een jaar in Turkije gewoond, waarvan het grootste gedeelte in Istanbul.
Maar als je als 'buitenlander' zo goed over je eigen land denkt, waarom ga je dan niet terug?

Dit is helemaal niet provocerend of negatief bedoeld, ik vraag me dit 100% serieus af... Hoe kun je nou zeiken over een situatie die je met 1 vliegticket kunt oplossen?
Dat is net zoiets als zeiken over het feit dat je lelijke schoenen hebt... Dan ga je toch even naar de winkel?
autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koning .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69896731
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef Burakius het volgende:

[..]

autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koning .
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor Nederland Ook zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Cool story, Hansel.
pi_69904001
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor Nederland Ook zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Pure zwakte. that's all.
Sowieso, al die Oost-Europese troep in de EU, wat hebben die voor ons te betekenen.
pi_69907644
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef Roobin91 het volgende:

[..]

Pure zwakte. that's all.
Sowieso, al die Oost-Europese troep in de EU, wat hebben die voor ons te betekenen.
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Ik ben een pure Turk.
pi_69908507
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?
Cool story, Hansel.
pi_69908652
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?
Laat ze. Turkse ego/trots is niet te doorboren
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:36:42 #191
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69908718
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vertek ook naar het buitenland, alleen niet vandaag
pi_69908799
quote:

[..]

Vast wel iets, nou wat dan?
En heb niks gezegd over mensen met andere afkomst droeftoeter, maar puur over de mensen die klagen, allochtoon of autochtoon.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:55:26 #193
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69909513
quote:

[..]

Ik zou graag zien hoe jij je standpunt gaat onderbouwen maar ik heb het vermoeden dat dat niet zal gebeuren
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:08:32 #194
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69910048
quote:

[..]

Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_69910230
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:38 schreef Roobin91 het volgende:

[..]

Vast wel iets, nou wat dan?
En heb niks gezegd over mensen met andere afkomst droeftoeter, maar puur over de mensen die klagen, allochtoon of autochtoon.
Ik begrijp ook niet hoe hij erop komt dat ik tegen allochtonen ben Maar ja, alles wordt meteen als een persoonlijke aanval gezien.
Cool story, Hansel.
pi_69910302
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.
Je zou eens voor de grap zoiets over Turkije (en mischien wel de Koerden) moeten zeggen, dan kan je lachen.
Cool story, Hansel.
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:24:51 #197
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_69910806
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Denk niet dat de EU behoefte heeft aan Turkije.

Wat zou de Turkse inbreng in de EU zijn?
Wat schiet Turkije ermee op als ze aangesloten zijn bij de EU?

Turkije is meer booming dan heel Europa, over 5 jaar zal Turkije een continent an sich zijn. Dus beter blijft het onafhankelijk.
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:50:21 #198
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69912040
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ben er zat van.

"Turkije is een islamitisch land"
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch
Hier hield ik op met lezen

Dude, hoe kun je nu met droge ogen volhouden dat een land dat vol zit met islamieten niet islamitisch is? Dan kan je net zo goed zeggen dat Nederland een pinquinland is

Nee jongen, Wilders gaat kont schoppen in Nederland en Europa en dat zal je merken ook Als we turkije erbij wilden hebben in de EU waren er niet zoveel proteststememn gekomen, denk je ook niet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_69912608
quote:

[..]
En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
jullie Nederlanders? Over wie heb je het?
ik kan me niet voorstellen dat jij het tof vindt wanneer men over "julllie turken" heeft, waarom doe je dat dan zelf ook?
niet echt discussie waardig...
pi_69913304
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.

@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)

@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.

@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.

@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.

@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.

Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')