Oh? dus alle europese landen zijn allemaal CTRL + C's van Nederland? Omdat ze meer trots hebben voor een bepaald persoon.. mogen ze er niet in?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:49 schreef Aladin het volgende:
youtube hetzelfde als mein kampf?
China kan ook wel bij de EU trouwens met dezelfde argumenten.
heb ik een beetje schaapachtig door dit topic heen gebladerd, wilde nu wat nuttigs posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdf
Kijk naar de Oost-Europese landen. Er is er 1 dat iets meer dan de helft van Turkije haalt, de rest haalt allemaal een derde of minder.
Alsof iemand een fock geeft om het feit of jij Europa nou verlaat ofniet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:35 schreef Agiath het volgende:
De dag dat Turkije bij de EU komt is de dag dat ik Europa voorgoed verlaat.
Ik denk dat ik zeker niet de enige ben met dit standpuntquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof iemand een fock geeft om het feit of jij Europa nou verlaat ofniet.
Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:35 schreef Agiath het volgende:
De dag dat Turkije bij de EU komt is de dag dat ik Europa voorgoed verlaat.
Ok, laat ik beginnen met zeggen dat ook ik tegen het idee ben dat Turkije (op dit moment) bij de Europese Unie hoort te komen, maar mensen die niet het verschil zien tussen landen als Turkije en landen als Irak en Pakistan mogen van mij direct hun stemrecht kwijt raken. En dat studeert aan de TU Delft? Het onderwijs anno 2009.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker niet de enige ben met dit standpunt
Turkije bij de EUneem dan gelijk Irak en Pakistan mee
Allemaal bruin/blacka man.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ok, laat ik beginnen met zeggen dat ook ik tegen het idee ben dat Turkije (op dit moment) bij de Europese Unie hoort te komen, maar mensen die niet het verschil zien tussen landen als Turkije en landen als Irak en Pakistan mogen van mij direct hun stemrecht kwijt raken.
Net niet, Turkije zal als land steeds sterker worden en meer welvaart kennen. het is beter zo een toekomstige "grootmacht" ,vergelijkbaar met Frankrijk en Duitsland, bij Europa te hebben dan dat ze samen met schurkenstaten zoals Iran een baardenunie oprichten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef Muzz_ het volgende:
Beter kunnen ze een sterke Unie in het Midden Oosten oid vormen.
En precies daarom moet de EU het voortouw nemen bij het overgaan op nieuwe brandstoffen zoals biofuel en waterstof... Dan worden we nooit afhankelijk van landen uit het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef lidewyz het volgende:
[..]
olie en gas.. als Rusland de kraan naar Europa dichtdraait na jarenlange chantage..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:33 schreef J0ttem het volgende:
Maar ze hebben wel allemaal een plat hoofd en een snor, volgens een betrouwbare bron:
Jongeren over discriminatie
quote:Fatima (16)
Wat vind jij van Turken?
'Turken werken altijd heel hard zonder te zeuren. Ze zijn aardig, zoeken bijna nooit ruzie en proberen met iedereen vrienden te worden. Wat wel jammer is is dat ze bijna nooit worden geaccepteerd, omdat het algemeen bekend is dat ze stinken enzo.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Burakius het volgende:
Of Baykal (gozer van eerste plaatje) een Turk is , staat wel ter discussie trouwens. Dit is pas een Turk:
[ afbeelding ]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Klopt het dat het in Turkije verboden is om in het openbaar met hoofddoek/burka te lopen?
If so, hulde
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef couleurs het volgende:
[..]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken die topics over Turken kicken om plaatjes van mensen met vieze snorren te posten 13.gif
Massaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Ik hoop dat die hele CHP bende eens wordt opgepakt voor hun misdaden en bijdragen i.v.m. Ergenekon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Massaal.
Mensen van het leger in burgerkleding, + 80% kwam gewoon om lekker te rellen en te kijken. Irak achtige camerashots, waar van 100 man vanuit 5 positieis zo wordt opgenomen dat je denkt dat het er duizenden zijn. Laat me niet lachen. De AKP staat boven aan dus blijkbaar zijn er meer mensen die het wél willen dan mensen die het niet willen.
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek laten
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geld
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.
Doe es rustig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Hu, wat? MHP?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"quote:
Ik denk niet dat het veel zou helpen, hepsi ayni bok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Gestolen geld en zwartwerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Blocko het volgende:
Ik begin me echt steeds vaker af te vragen wat sommige turken hier in nederland doen.
En btw, Row_0 jij kickt wel op dat seculiere gedoe je?
Ben jij ook geen Turk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturken
Ik heb geen zuster...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:41 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ik heb geen zuster...
Daar staat tegenover dat ik wel een turks meisje gedaan heb, en ik daar de bovenstaande zaken heb geobserveerd.
Ja net ofdat je dat in het donker kan zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..
Tuuuurlijk kerelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ja net ofdat je dat in het donker kan zien
Inderdaad, en alsof hij die zogenaamde snor niet al eerder had kunnen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuuuurlijk kerelJe bent gewoon wanhopig
Goede conclusie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Goede conclusie!![]()
Weinig slechts over turken hoor, teminste niet over de oude generaties. De jongere heb ik wel wat klachten over aangezien ze graag denken de marokkaan uit te kunnen hangen.
Ja Turken zijn gewoon geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...Alle Turken die ik ken die gewoon omgaan met andere bevolkingsgroepen zijn chille gasten
Liever Griekste Orthodoxe Christenen dan domme alevieten zoals jullie! Griekste Orthodoxen hebben tenminste nog een helder beeld van wat God is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"
Dat zeg meer over het soort buurt waar jij in woont dan over Turken in het algemeenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:35 schreef sendaroo het volgende:
[..]
Bij mij in de straat neuken/pijpen ze in auto's en in de bosjes, en schoppen ruiten in bij hun buren. Gelukkig dat ik een stukje verder woon
.
Ik denk dat mein kampf een wel even wat andere geschiedenis heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee kijkik zeg tegen hem gothic anders zou hij het niet begrijpen.. Natuurlijk weet ik dat het corpsepaint is (want alsnog zwaar gay is)
[..]
Dat is inderdaad achterlijk, maar dat is niet wat het volk wil. (misschien een groep mensen)
Zelfs ik als seculiere Turk vind dit gewoon te ver gaan.
Maar in Nederland was mein kampf verboden hé
Het slaat waarschijnlijk alleen op steden als Istanboel en Ankara. Ik denk niet dat men in verlaten bergdorpjes in het Oosten hier maar dan ook iets van merktquote:Op woensdag 10 juni 2009 03:55 schreef Mitchell-K het volgende:
Dus als ik het goed snap is Turkije beter dan Nederland? Ik bedeol je OP staat vol met feiten ()
Als turkije zo goed is waarom zijn al die turken hier dan?
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef IHVK het volgende:
TS+Burakius=grootste faal ooit.
Typische reactie voor een Turk..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koningquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef pictionary het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is waarom zou je willen wonen in een land met alleen maar sukkels, blonde hoeren, waar het kutweer is, waar ze geen cultuur hebben, waar het eten niet smaakt, waar je gediscrimineerd wordt, wat niks met je roots te maken heeft, waar er geen georganiseerde Islam is (minder), waar geen nationalisme is, waar geen terrorisme is, waar iedereen gelijk is, waar mensen geweld en grote ego's verschrikkelijk vinden, simpelweg waar alles kut en slechter is dan waar jij voor staat!?
Als ik zo over het land zou denken waar ik zou verblijven, dan zou ik er niet heen gaan in de eerste plaats maar in ieder geval zo SNEL mogelijk naar een ander land gaan...
Ik heb overigens een jaar in Turkije gewoond, waarvan het grootste gedeelte in Istanbul.
Maar als je als 'buitenlander' zo goed over je eigen land denkt, waarom ga je dan niet terug?
Dit is helemaal niet provocerend of negatief bedoeld, ik vraag me dit 100% serieus af... Hoe kun je nou zeiken over een situatie die je met 1 vliegticket kunt oplossen?
Dat is net zoiets als zeiken over het feit dat je lelijke schoenen hebt... Dan ga je toch even naar de winkel?
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor Nederlandquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
autochtonen zeiken net zo hard als allochtonen. Moeten die dan ook meteen het land uit als ze het ergens niet mee eens zijn? Zie je het al voor je dat Lodewijk voor de revolutie zegt: Ja ga dan maar ergens anders wonen, ik ben de koning.
Pure zwakte. that's all.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor NederlandOok zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland
Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Pure zwakte. that's all.
Sowieso, al die Oost-Europese troep in de EU, wat hebben die voor ons te betekenen.
Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat hebben Nederlanders voor Nederland betekent? Je bent toch niet helemaal serieus, of wel?
Ik vertek ook naar het buitenland, alleen niet vandaagquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen (ook autochtonen) hebben echt geen énkel goed woord over voor NederlandOok zo'n kerel hier op FOK!, YiLong ofzo met zo'n Chinees als UI, hij grijpt echt elke kans aan om te laten zien hoe goed het wel niet in het buitenland is en wat er allemaal slecht is aan Nederland
Dan vraag je je toch wel af wat die mensen toch nog in Nederland doen, terwijl het echt niet zo moeilijk is om naar het buitenland te vertrekken.
Vast wel iets, nou wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast wel iets, anders komen ze er niet zomaar bij. En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Ik zou graag zien hoe jij je standpunt gaat onderbouwen maar ik heb het vermoeden dat dat niet zal gebeurenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet hoe hij erop komt dat ik tegen allochtonen benquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:38 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Vast wel iets, nou wat dan?
En heb niks gezegd over mensen met andere afkomst droeftoeter, maar puur over de mensen die klagen, allochtoon of autochtoon.
Je zou eens voor de grap zoiets over Turkije (en mischien wel de Koerden) moeten zeggen, dan kan je lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens om lachen. Dit is gewoon zo in en in triest dat ik het niet eens meer grappig vind.
Wat schiet Turkije ermee op als ze aangesloten zijn bij de EU?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Denk niet dat de EU behoefte heeft aan Turkije.
Wat zou de Turkse inbreng in de EU zijn?
Hier hield ik op met lezenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ben er zat van.
"Turkije is een islamitisch land"
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch
jullie Nederlanders? Over wie heb je het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En wat hebben jullie Nederlanders meer voor Nederland betekent dan mensen met een andere afkomst? Juist, NIETS. Dus laat ons klagen als wij dat willen en begin niet over een vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |