Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.
Doe es rustig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Hu, wat? MHP?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"quote:
Ik denk niet dat het veel zou helpen, hepsi ayni bok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Gestolen geld en zwartwerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Blocko het volgende:
Ik begin me echt steeds vaker af te vragen wat sommige turken hier in nederland doen.
En btw, Row_0 jij kickt wel op dat seculiere gedoe je?
Ben jij ook geen Turk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |