En precies daarom moet de EU het voortouw nemen bij het overgaan op nieuwe brandstoffen zoals biofuel en waterstof... Dan worden we nooit afhankelijk van landen uit het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef lidewyz het volgende:
[..]
olie en gas.. als Rusland de kraan naar Europa dichtdraait na jarenlange chantage..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:33 schreef J0ttem het volgende:
Maar ze hebben wel allemaal een plat hoofd en een snor, volgens een betrouwbare bron:
Jongeren over discriminatie
quote:Fatima (16)
Wat vind jij van Turken?
'Turken werken altijd heel hard zonder te zeuren. Ze zijn aardig, zoeken bijna nooit ruzie en proberen met iedereen vrienden te worden. Wat wel jammer is is dat ze bijna nooit worden geaccepteerd, omdat het algemeen bekend is dat ze stinken enzo.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Burakius het volgende:
Of Baykal (gozer van eerste plaatje) een Turk is , staat wel ter discussie trouwens. Dit is pas een Turk:
[ afbeelding ]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Klopt het dat het in Turkije verboden is om in het openbaar met hoofddoek/burka te lopen?
If so, hulde
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef couleurs het volgende:
[..]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken die topics over Turken kicken om plaatjes van mensen met vieze snorren te posten 13.gif
Massaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Ik hoop dat die hele CHP bende eens wordt opgepakt voor hun misdaden en bijdragen i.v.m. Ergenekon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Massaal.
Mensen van het leger in burgerkleding, + 80% kwam gewoon om lekker te rellen en te kijken. Irak achtige camerashots, waar van 100 man vanuit 5 positieis zo wordt opgenomen dat je denkt dat het er duizenden zijn. Laat me niet lachen. De AKP staat boven aan dus blijkbaar zijn er meer mensen die het wél willen dan mensen die het niet willen.
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek laten
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geld
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |