Ja of je generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Laat ze. Turkse ego/trots is niet te doorboren
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
Ja, ik heb er problemen mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doetquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
...
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
Check die rattenkop van die wijf ouwequote:
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doet? Of zijn die twee vrouwen daar lesbo's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef mathematicus het volgende:
Toen er nog leuke reclame kwam ja![]()
Niet dat ik een fan ben van dat zwarte vloeibare voedingsmiddel, mar dat terzijde.
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef pictionary het volgende:
[..]
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?![]()
Dat ik toevallig uit een kut kwam van een vrouwke een paar kilometer van een denkbeeldige lijn maakt dat ik een Nederlander ben. Nou nou wat een prestatie. TROTS OP NEDERLAND EN ALLES WAT MENSEN DIE IK NOOIT HEB GEZIEN MAAR TOEVALLIG UIT OOIT BINNEN DEZELFDE DENKBEELDIGE LIJN ZIJN GEBOREN HEBBEN GEPRESTEERD!
En sowieso komt jouw verdediginsdrang van Turkije alleen maar voort uit je ego welke vol angst van onacceptatie zit. Dat is geen aanval, maar een tip (die zal leiden naar een gelukkiger leven, maar wel zonder trots want daar heb je sowieso niks aan)
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebrachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.quote:
Youtube was het toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.
TM is zelf ook Turks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |