abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69913557
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Laat ze. Turkse ego/trots is niet te doorboren
Ja of je generaliseert natuurlijk.
pi_69913622
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja of je generaliseert natuurlijk.
Toetsenbordnerd
Ik ben een pure Turk.
pi_69913737
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.

@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)

@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.

@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.

@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.

@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.

Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?
Dat ik toevallig uit een kut kwam van een vrouwke een paar kilometer van een denkbeeldige lijn maakt dat ik een Nederlander ben. Nou nou wat een prestatie. TROTS OP NEDERLAND EN ALLES WAT MENSEN DIE IK NOOIT HEB GEZIEN MAAR TOEVALLIG UIT OOIT BINNEN DEZELFDE DENKBEELDIGE LIJN ZIJN GEBOREN HEBBEN GEPRESTEERD!

En sowieso komt jouw verdediginsdrang van Turkije alleen maar voort uit je ego welke vol angst van onacceptatie zit. Dat is geen aanval, maar een tip (die zal leiden naar een gelukkiger leven, maar wel zonder trots want daar heb je sowieso niks aan)
pi_69914165
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.

Ik zal even vriendelijk uitleggen wat ik bedoel.

Eerst over jou: Jij hebt een bepaalde mening die je in bepaalde kringen hebt opgedaan. Okey niks mis mee.
Echter, jij hebt last van enorme bekeringsdrang. Iedereen die het niet met jou eens is per definite fout en moet het 'licht' zien. Echter jouw licht kan voor anderen misschien een heel verkeerd licht zijn.
Bovendien generaliseer je groepen die je niet aanstaan. Bijvoorbeeld alevieten. Maar je gaat wel huilie doen als mensen hier iets over moslims zeggen. En je beweert dat je niet nationalistch bent. Come on, je bent net zo nationalistisch als TS.

Dan over Row_O: Een zogenaamde seculiere fanaticus. Iedereen in Turkije moet even seculier en 'verlicht' zijn als hij. Alles met religie is eng en iedereen die gelooft is achterlijk. Aan Europeanen wil hij heel graag laten zien hoe seculier Turkije wel niet is. Terwijl de gemiddelde Europeaan daar heel erg schijt aan heeft.

Schokkende beelden voor Burak:
Dit is ook Turkije

Schokkende beelden voor Row_O:

Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:39:48 #205
257687 mathematicus
Dus niet fysicus
pi_69914203
TS kan er NIET tegen dat Recep Tayyip Erdogan de huidige premier is..

En dan nog zeuren dat Turkije democratisch is blabla...
FOK!king meesterlijk
pi_69914284
quote:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.

@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)

@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.

@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.

@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.

@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.

Een trotse Turk.
Ja, ik heb er problemen mee.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69914297
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bendensin. . .
- Eyvallah müdür. .
pi_69914327
quote:

[..]

...

Het betaat allebei.
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doet ? Of zijn die twee vrouwen daar lesbo's?
Cool story, Hansel.
pi_69914341
IHVK
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_69914348
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Rezzan. het volgende:

[..]

Bendensin. . .
- Eyvallah müdür. .
Check die rattenkop van die wijf ouwe
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69914444
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doet ? Of zijn die twee vrouwen daar lesbo's?
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.
En (een deel van) de PVV stemmers.

Oja met anderen op hun fouten wijzen wil ik niet laten zien dat ik perfect ben ofzo, Mocht dat zo lijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:46:02 #213
257687 mathematicus
Dus niet fysicus
pi_69914469
Toen er nog leuke reclame kwam ja
Niet dat ik een fan ben van dat zwarte vloeibare voedingsmiddel, mar dat terzijde.
FOK!king meesterlijk
pi_69914526
Voor Bilmiyorem en Rezzan die meer informatie willen vergaren is dit topic.

Turken op FOK! # 136 Waar Triggershot nooit meer komt
pi_69914752
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef mathematicus het volgende:
Toen er nog leuke reclame kwam ja
Niet dat ik een fan ben van dat zwarte vloeibare voedingsmiddel, mar dat terzijde.

.

.

.
pi_69914788
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef pictionary het volgende:

[..]

Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?
Dat ik toevallig uit een kut kwam van een vrouwke een paar kilometer van een denkbeeldige lijn maakt dat ik een Nederlander ben. Nou nou wat een prestatie. TROTS OP NEDERLAND EN ALLES WAT MENSEN DIE IK NOOIT HEB GEZIEN MAAR TOEVALLIG UIT OOIT BINNEN DEZELFDE DENKBEELDIGE LIJN ZIJN GEBOREN HEBBEN GEPRESTEERD!

En sowieso komt jouw verdediginsdrang van Turkije alleen maar voort uit je ego welke vol angst van onacceptatie zit. Dat is geen aanval, maar een tip (die zal leiden naar een gelukkiger leven, maar wel zonder trots want daar heb je sowieso niks aan)
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?

En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Ik ben een pure Turk.
pi_69914817
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ja, ik heb er problemen mee.
Waarom?
Ik ben een pure Turk.
pi_69914884
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?

En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.

Maar waarom moet het zo krampachtig verdedigen op internet. Ga wat leuks doen ofzo.
(ja dat zeg ik )
pi_69914940

Bonus kafa. .
pi_69915040
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebracht En mijn god, niet élke post waarin een allochtoon genoemd wordt betekent meteen dat heel Turkije inclusief je vader en moeder door de modder worden gehaald Krijg eens wat realiteitszin en geef een goed voorbeeld.
Cool story, Hansel.
pi_69915051
Al die trotse Turken hier.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:01:00 #222
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_69915123
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_69915149
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Da's een beetje tautologie en pleonasme. .
pi_69915150
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Youtube was het toch?
Cool story, Hansel.
pi_69915154
quote:

[..]

TM is zelf ook Turks.

En google is niet geblokkeerd in Turkije.
pi_69915158
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.

Maar waarom moet het zo krampachtig verdedigen op internet. Ga wat leuks doen ofzo.
(ja dat zeg ik )
Aaah zeg je dat echt??????????????????????????????
Ik ben een pure Turk.
pi_69915190
quote:

[..]

Google is helemaal niet geblokkeerd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:03:00 #228
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_69915217
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Youtube was het toch?
Ze hadden toch een tijdje Google en youtube geblokkeerd?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_69915235
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Youtube was het toch?
Jep, overigens is de blokkade opgeheven en was het zeer makkelijk te omzeilen.
pi_69915236
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebracht En mijn god, niet élke post waarin een allochtoon genoemd wordt betekent meteen dat heel Turkije inclusief je vader en moeder door de modder worden gehaald Krijg eens wat realiteitszin en geef een goed voorbeeld.
Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.
Ik ben een pure Turk.
pi_69915258
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Rezzan. het volgende:

[..]

Da's een beetje tautologie en pleonasme. .
Niet altijd
Ik ben een pure Turk.
pi_69915284
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.
Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie, .
pi_69915315
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Whehe turken zijn ook nergens goed in Als je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet 'T zullen wel van die 60 jaar oude computerleken zijn geweest die met dat plan aan kwamen zetten.
Cool story, Hansel.
pi_69915382
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Whehe turken zijn ook nergens goed in Als je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Oeh provoceren.

Het was een symbolische blokkade. Geen Chinese blokkade.
Heeft iets te maken met oude rechterlijke wetten, Kemalisten, en de regering die het er eigenlijk niet mee eens is. Daarvoor moet je je meer verdiepen in de geschiedenis.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:07:08 #235
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_69915390
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_69915417
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Whehe turken zijn ook nergens goed in Als je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Nergens goed in? 'We' kunnen heel lekker eten maken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:08:21 #237
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_69915438
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getest
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_69915471
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getest
Ja?

Excusez-moi dan. Ik dacht dat de blokkade was opgeheven.

http://www.ztunnel.com/
Veel plezier.

Maar hoe is het leven daar? Al tegen enorme cultuurclashes opgelopen of gaat alles nog redelijk goed?
pi_69915494
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_69915533
Oh god, Recep. .
pi_69915578
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nergens goed in? 'We' kunnen heel lekker eten maken.
Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatenten "Touma (wat betekent dat eigenlijk?) Turkish Food" En Istanbullu zijn mijn favo shoarmaleveranciers
Cool story, Hansel.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:14:05 #242
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_69915670
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja?

Excusez-moi dan. Ik dacht dat de blokkade was opgeheven.

http://www.ztunnel.com/
Veel plezier.

Maar hoe is het leven daar? Al tegen enorme cultuurclashes opgelopen of gaat alles nog redelijk goed?
Ben al weer terug... met een vriend naar de F1 geweest.. zaterdag avond beslist en zondag ochtend in het vliegtuig
En gister ochtend weer in NL...
Meteen ook maar op visite geweest bij me schoonouders na de F1 en de dag erop bij mn vriendin in Eskisehir

Ik ga best vaak en als de zaken goed gaan wil ik er idd gaan wonen...

Maar het bevalt goed... afgelopen jaar een stuk of 8x geweest ofzo
N/A
pi_69915701
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatenten "Touma (wat betekent dat eigenlijk?) Turkish Food" En Istanbullu zijn mijn favo shoarmaleveranciers
Geen idee. Nooit van gehoord. Is niet echt een Turks woord, denk ik.
pi_69916464
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Rezzan. het volgende:

[..]

Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie, .
Dat is toch nodig voor een normale zinsbouw . Als ik dat weglaat, wordt er geklaagd over scheve zinnen, niet waar ;')?
Ik ben een pure Turk.
pi_69916607
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is toch nodig voor een normale zinsbouw . Als ik dat weglaat, wordt er geklaagd over scheve zinnen, niet waar ;')?
En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraakt
Cool story, Hansel.
pi_69916700
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraakt
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.

Zijn hier trouwens Turken uit Zaanstad?
Ik ben een pure Turk.
pi_69916794
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.

Waarom, woon je daar?

Zo ja ga aanbellen bij ze.
pi_69916867
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom woon je daar?

Zo ja ga aanbellen bij ze.
Neee, dat durf ik nog niet aan
Ik ben een pure Turk.
pi_69916889
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.

IN het geval van jouw zin

Dan moet jij uitleggen wat 'jullie' hebben gedaan wat 'wij' niet hebben gedaan.

En als je nog correcter wilt zijn doe je dit erachter:

'alsof 'wij' en 'jullie' überhaupt bestaan

Opgelost.
pi_69917009
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.

Doe moet jij uitleggen wat 'jullie' hebben gedaan wat 'wij' niet hebben gedaan.

En als je nog correcter wilt zijn doe je dit erachter:

'alsof 'wij' en 'jullie' überhaupt bestaan

Opgelost.
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomen
Ik ben een pure Turk.
pi_69917127
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomen
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!
Cool story, Hansel.
pi_69917219
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!
ALSSSSSSSSSSS je het bent.
Ik ben een pure Turk.
pi_69917356
MAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR onwetendheid kan je genezen door kennis te vergarennnnnnnnnnnn.
pi_69917501
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
MAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR onwetendheid kan je genezen door kennis te vergarennnnnnnnnnnn.
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.
Ik ben een pure Turk.
pi_69917631
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ALSSSSSSSSSSS je het bent.
Geen zelfkennis hebben is een teken van onwetendheid
Cool story, Hansel.
pi_69917685
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geen zelfkennis hebben is een teken van onwetendheid
Daar heb ik geen last van
Ik ben een pure Turk.
pi_69917791
quote:

@Prego

Een trotse Turk.
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..
pi_69917925
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Prego het volgende:

[..]

je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..
Bla, ik ga d'r niet meer op in
Ik ben een pure Turk.
pi_69918001
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.
Mooi.

Je hebt in deze gelijk.
Waarom zou je je schamen voor je afkomst.
pi_69918124
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mooi.

Je hebt in deze gelijk.
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelen
Cool story, Hansel.
pi_69918210
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelen
True.

Samenvatting van heel het topic.
pi_69918349
quote:

[..]

Mooi.

Je hebt in deze gelijk.
Yeahhh, ik word begrepen . Ik heb nogal vaak last van dat mensen me verkeerd begrijpen.
En wikwakka2, ik voel me niet beter dan anderen (mocht dat zo overkomen).
(in sommige gevallen natuurlijk wel)
Ik ben een pure Turk.
pi_69918622
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

True.

Samenvatting van heel het topic.
Cool story, Hansel.
pi_69918681
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Yeahhh, ik word begrepen . Ik heb nogal vaak last van dat mensen me verkeerd begrijpen.
En wikwakka2, ik voel me niet beter dan anderen (mocht dat zo overkomen).
(in sommige gevallen natuurlijk wel)
Maar daar ga je juist de fout in

ennieweej tajm to sljiep
Cool story, Hansel.
pi_69918748
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar daar ga je juist de fout in

ennieweej tajm to sljiep
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:01:13 #266
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_69921310
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kont

En je nick...
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:03:57 #267
24533 ACT-F
pi_69921348
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet .
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaar
pi_69923507
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef ACT-F het volgende:

[..]

* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kont

En je nick...
Haha, blonde Turken zijn ook mooier dan andere blonde mensen :p.

En m'n nick is een foutje, vind het niet nodig het te corrigeren
Ik ben een pure Turk.
pi_69923581
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaar
Door het hele land of alleen in Istanboel?
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.
Cool story, Hansel.
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:32:12 #270
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_69929063
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]
.
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.
Maar een chipkaart... ik zal de volgende keer goed zoeken.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet .
Ook niet in z'n geheel... duurt nog wel 10 jr denk ik eer dat je van Ankara naar Istanbul in 2u kan!
Jammer dat ze ervoor Haydarpasa gaan verkopen en er een hotel van maken

[edit]
Om even de sentimenteel uit te hangen

[ Bericht 23% gewijzigd door nils7 op 11-06-2009 11:39:18 ]
N/A
pi_69934911
quote:

[..]

Ik zal even vriendelijk uitleggen wat ik bedoel.

Eerst over jou: Jij hebt een bepaalde mening die je in bepaalde kringen hebt opgedaan. Okey niks mis mee.
Echter, jij hebt last van enorme bekeringsdrang. Iedereen die het niet met jou eens is per definite fout en moet het 'licht' zien. Echter jouw licht kan voor anderen misschien een heel verkeerd licht zijn.
Bovendien generaliseer je groepen die je niet aanstaan. Bijvoorbeeld alevieten. Maar je gaat wel huilie doen als mensen hier iets over moslims zeggen. En je beweert dat je niet nationalistch bent. Come on, je bent net zo nationalistisch als TS.

Dan over Row_O: Een zogenaamde seculiere fanaticus. Iedereen in Turkije moet even seculier en 'verlicht' zijn als hij. Alles met religie is eng en iedereen die gelooft is achterlijk. Aan Europeanen wil hij heel graag laten zien hoe seculier Turkije wel niet is. Terwijl de gemiddelde Europeaan daar heel erg schijt aan heeft.

Schokkende beelden voor Burak:
Dit is ook Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Schokkende beelden voor Row_O:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het betaat allebei.
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.

Ten tweede heb ik geen bekeringsdrang, waar je dit uit op maakt is mij ook een raadsel. Ik ga gewoon de discussies in met argumenten,feiten. Niets meer niets minder. Ik zie gewoon hoe bepaalde groepen Turkije willens en wetens verneuken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69935055
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.
En (een deel van) de PVV stemmers.

Oja met anderen op hun fouten wijzen wil ik niet laten zien dat ik perfect ben ofzo, Mocht dat zo lijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op Fok . Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:53:13 #273
257687 mathematicus
Dus niet fysicus
pi_69936719
De eeuwig durende meningsverschillen hebben me altijd geboeid. Uiteindelijk blijven alle partijen( de genuanceerde Moslims, de alevieten, de diehard seculieren(aka kemalisten) etc etc) bestaan.

Daarom moeten we trachten om een coexistentie ten stand te brengen waarbij allerlei bevolkingsgroepen elkaar respecteren, hoewel ze niet de meningen van de anderen te accepteren.
Uiteindelijk heb ik bewondering voor iedereen die iets goeds voor Turkije wilt doen. Of het nou een Aleviet is, of een Kemalist etc etc.
FOK!king meesterlijk
pi_69936915
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.

Is witwassen ook een job dan???
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 15:14:03 #275
230491 Zith
pls tip
pi_69937422
quote:

[..]

Mooi.

Je hebt in deze gelijk.
Waarom zou je je trots voelen over je afkomst?

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:20:14 #276
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69937623
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.

Ten tweede heb ik geen bekeringsdrang, waar je dit uit op maakt is mij ook een raadsel. Ik ga gewoon de discussies in met argumenten,feiten. Niets meer niets minder. Ik zie gewoon hoe bepaalde groepen Turkije willens en wetens verneuken.
Jij anti-nationalistisch?
pi_69941562
quote:

[..]

[..]

Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.
Ik ben een pure Turk.
pi_69941617
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.
Nee, je mag je niet beter voelen.
pi_69943697
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Nee, je mag je niet beter voelen.
Vergeten ook, dat beslis jij natuurlijk he, nerd
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:20:29 #280
24533 ACT-F
pi_69947128
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
En m'n nick is een foutje, vind het niet nodig het te corrigeren
Luie Turk
pi_69947199
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Luie Turk
Zeldzaam he
Maar dan moet ik een nieuw account aanmaken of niet? Daar heb ik geen zin in
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:29:59 #282
24533 ACT-F
pi_69947566
quote:
In ieder geval in Istanbul, of andere grote steden het hebben weet ik niet.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef nils7 het volgende:
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.
Maar een chipkaart... ik zal de volgende keer goed zoeken.
Je bent getuige geweest van de OV-chip zonder er bewust van te zijn Studenten en abonnementhouders hebben echt een kaart met pasfoto en een chip erop. Met dat sleuteltje kun je dus met alle stadsbussen van de IETT, stadstrein, tram, metro en zelfs enkele veerboten die de oversteek maken tussen de Europese en de Aziatische zijde. Het is iets goedkoper dan losse Jeton's, maar het grootste voordeel heb je bij de overstap die 1x gratis is. Dus je betaalt bij 2 ritten 1x de prijs. Bij 4 ritten, 2x, etc.
pi_69952139
De gas van Azerbaijan zal via Turkije gaan en als Europa slim is kunnen ze er gebruik van maken.
Binnen 4 jaar zal Kaukussen van Azerbaijan worden, Russen zullen uit Armenia verdwijnen, de Karabakh conflict komt ten einde en zullen de grenzen met Armenia open gaan.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:24:53 #284
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69952555
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef 1983scarface het volgende:
De gas van Azerbaijan zal via Turkije gaan en als Europa slim is kunnen ze er gebruik van maken.
Binnen 4 jaar zal Kaukussen van Azerbaijan worden, Russen zullen uit Armenia verdwijnen, de Karabakh conflict komt ten einde en zullen de grenzen met Armenia open gaan.
?!?!?!?
pi_69954564
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jij anti-nationalistisch?
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:24:18 #286
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69955400
Die snor van Erdogan doet met trouwens aan iemand denken.
SPOILER
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_69956798
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op Fok . Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?

En ik voer helemaal geen verlichte liberale turk act uit.
Dat kan je ook wel zien aan mijn reactie op Row_o.

Als je wilt kunnen we verder via PM.
Maar je kunt mijn opmerking hier ook ontkrachten. Niks mis mee als je het er niet mee eens ben. Maar nogmaals deze dingen heb ik opgemaakt na een groot aantal posts van je.

Meest recent zijn jouw posten over Alevieten bijvoorbeeld (er zijn ook andere voorbeelden). Was dat gemeend of een grapje?
Aangezien ik me herinner dat je ooit hebt gezegd dat mensen niet alles serieus moeten nemen wat jij zegt.
pi_69956799
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?
Dat is een mooi idealisme . Mischien moet je dit soort gedachten eens wat vaker laten doorschemeren in je posts.
Cool story, Hansel.
pi_69957820
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

?!?!?!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nabucco_Pipeline

donderdag 11 juni 2009 @ 23:28:11 #290
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69958236
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger.
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:29:20 #291
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69958280
quote:
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.
pi_69958742
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?
Volgens moslims was ie allang al rond.
pi_69958803
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?

En ik voer helemaal geen verlichte liberale turk act uit.
Dat kan je ook wel zien aan mijn reactie op Row_o.

Als je wilt kunnen we verder via PM.
Maar je kunt mijn opmerking hier ook ontkrachten. Niks mis mee als je het er niet mee eens ben. Maar nogmaals deze dingen heb ik opgemaakt na een groot aantal posts van je.

Meest recent zijn jouw posten over Alevieten bijvoorbeeld (er zijn ook andere voorbeelden). Was dat gemeend of een grapje?
Aangezien ik me herinner dat je ooit hebt gezegd dat mensen niet alles serieus moeten nemen wat jij zegt.
Ik laat me wel eens gaanidd. Kijk Alevieten zijn ook mensen. Maar soms zie ik gewoon dat er een grotere meerderheid van een doelgroep gewoon willens en wetens een plek verpest. Net zoals dat het duidelijk is dat een overgroot deel van de Marokkanen zich bezig houdt met criminele activiteiten. Dit betekent niet dat ik ze haat ofzo.
pi_69958855
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.
Daar zat ik laatsts eens over na te denken. Hoe de mensheid in een dergelijke staat is, dat men voor een inefficiëntere manier kiest, puur door politiek etc.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:15:53 #295
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69966857
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

Klopt. Zo rond als een pannekoek.
pi_69970466
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt. Zo rond als een pannekoek.
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakking

Edit: vergeten te zeggen, met poedersuiker en Goudse kaas uit Gouda
Ik ben een pure Turk.
pi_69971193
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakking

Edit: vergeten te zeggen, met poedersuiker en Goudse kaas uit Gouda
En stroop, appels en chocoladesaus
Cool story, Hansel.
pi_69974965
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.
pi_69975097
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.
1. Ik bedoel maar
2. bron.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:10:42 #300
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69976631
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef Burakius het volgende:
1. Ik bedoel maar
Ik bedoel maar:
quote:
2. bron.
Bron:

Een en ander natuurlijk geheel in de sfeer van dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')