Ja of je generaliseert natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Laat ze. Turkse ego/trots is niet te doorboren
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder + je vader = grootste fail = jou.
Ja, ik heb er problemen mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Wikwakka2
Er staat JULLIE Nederlanders. Want veel Nederlanders van mijn leeftijd zullen niets meer voor Nederland hebben betekend dan ik.
@IkBenOzan
Ja en zo hoort het ook. Problemen mee? Dan hoor ik dat graag :’)
@Roobin91
OK, m’n reactie was ook niet alleen op jou gericht, maar voor de mensen die hier klagen over mensen met een andere afkomst.
@fs180
Ik zal je vermoeden, erg verrassend, maar bevestigen. Ik ben niet op de wereld gekomen om iets aan jou te gaan uitleggen.
@HairyArsedIrishman
Beter dat je er niet om lacht.
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Een trotse Turk.
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doetquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
...
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
Check die rattenkop van die wijf ouwequote:
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius weet niet dat men in Turkije ook aan dansen doet? Of zijn die twee vrouwen daar lesbo's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef mathematicus het volgende:
Toen er nog leuke reclame kwam ja![]()
Niet dat ik een fan ben van dat zwarte vloeibare voedingsmiddel, mar dat terzijde.
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef pictionary het volgende:
[..]
Lol hoe kun je sowieso trots zijn op iets waar je zelf geen fuck aan hebt bijgedragen?![]()
Dat ik toevallig uit een kut kwam van een vrouwke een paar kilometer van een denkbeeldige lijn maakt dat ik een Nederlander ben. Nou nou wat een prestatie. TROTS OP NEDERLAND EN ALLES WAT MENSEN DIE IK NOOIT HEB GEZIEN MAAR TOEVALLIG UIT OOIT BINNEN DEZELFDE DENKBEELDIGE LIJN ZIJN GEBOREN HEBBEN GEPRESTEERD!
En sowieso komt jouw verdediginsdrang van Turkije alleen maar voort uit je ego welke vol angst van onacceptatie zit. Dat is geen aanval, maar een tip (die zal leiden naar een gelukkiger leven, maar wel zonder trots want daar heb je sowieso niks aan)
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebrachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan en ik ben het bewijs, want ik ben trots op m'n afkomst. En dat jij nou niet trots bent op jouw land en het ziet als "ik kom uit de kut van een vrouw waarvan het de afkomst is", daar kan ik niets aan doen.
En wie zegt er dat ik trots ben op de mensen, dus wat is dat nou voor uitspraak?
En ego en angst? Gast, je kent me niet eens. En ik leid al een gelukkig leven, jaloers ?
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.quote:
Youtube was het toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dit dus. Landen die Google blokkeren horen niet thuis in de EU.
TM is zelf ook Turks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Aaah zeg je dat echt??????????????????????????????quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je er trots op bent enzo.
Maar waarom moet het zo krampachtig verdedigen op internet. Ga wat leuks doen ofzo.![]()
(ja dat zeg ik)
Google is helemaal niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ze hadden toch een tijdje Google en youtube geblokkeerd?quote:
Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je dat gezwel wat jij 'Turkse trots' noemt nou eens negeert en inziet dat je reactie met "Nederlanders hebben niks voor Nederland betekend" op de realiteit slaat als een lul op een drumstel dan kom je al een heel eind, dan heeft jouw tijd in Nederland je tenminste nog íéts bijgebrachtEn mijn god, niet élke post waarin een allochtoon genoemd wordt betekent meteen dat heel Turkije inclusief je vader en moeder door de modder worden gehaald
Krijg eens wat realiteitszin en geef een goed voorbeeld.
Niet altijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Rezzan. het volgende:
[..]
Da's een beetje tautologie en pleonasme..
Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie,quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ey nerd, moet ik het nog een keer uitleggen. Ik zei wat hebben JULLIE Nederlanders meer voor Nederland betekend. Jij dus en mensen van mijn leeftijd, NIETSSSSSSSS MEER DUS.
Whehe turken zijn ook nergens goed inquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, overigens is de blokkade opgeheven en was het zeer makkelijk te omzeilen.
Oeh provoceren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe turken zijn ook nergens goed inAls je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Nergens goed in?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe turken zijn ook nergens goed inAls je youtube blokkeert, doe dan hetzelfde met alle proxies op internet
Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getestquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep, overigens is de blokkade opgeheven en was het zeer makkelijk te omzeilen.
Ja?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Youtube is nog steeds geblokkeerd, eergister nog getest
Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatentenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nergens goed in?'We' kunnen heel lekker eten maken.
Ben al weer terug... met een vriend naar de F1 geweest.. zaterdag avond beslist en zondag ochtend in het vliegtuigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja?
Excusez-moi dan. Ik dacht dat de blokkade was opgeheven.
http://www.ztunnel.com/
Veel plezier.
Maar hoe is het leven daar? Al tegen enorme cultuurclashes opgelopen of gaat alles nog redelijk goed?
Geen idee. Nooit van gehoord. Is niet echt een Turks woord, denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ze zijn zelfs tot hier doorgedrongen met hun shoarmatenten"Touma (wat betekent dat eigenlijk?) Turkish Food" En Istanbullu zijn mijn favo shoarmaleveranciers
Dat is toch nodig voor een normale zinsbouwquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Rezzan. het volgende:
[..]
Kap eens met jullie-en-wij/wij-en-hullie,.
En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraaktquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch nodig voor een normale zinsbouw. Als ik dat weglaat, wordt er geklaagd over scheve zinnen, niet waar ;')?
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En foutief geschreven zinnen zijn wel het eerste waar men elkaar op een forum op afkraakt
Waarom, woon je daar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.
Zijn hier trouwens Turken uit Zaanstad?
Neee, dat durf ik nog niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom woon je daar?
Zo ja ga aanbellen bij ze.
Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus waaaaaarom moet ik ermee stoppen, ik snap het wel als het met een andere bedoeling is, maar zonder het te gebruiken, is het niet meer begrijpelijk.
Zijn hier trouwens Turken uit Zaanstad?
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar hebben wij een heel politiek correcte oplosssing voor.
Doe moet jij uitleggen wat 'jullie' hebben gedaan wat 'wij' niet hebben gedaan.
En als je nog correcter wilt zijn doe je dit erachter:
'alsof 'wij' en 'jullie' überhaupt bestaan
Opgelost.
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomen
ALSSSSSSSSSSS je het bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
MAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR onwetendheid kan je genezen door kennis te vergarennnnnnnnnnnn.
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen zelfkennis hebben is een teken van onwetendheid
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Prego
Een trotse Turk.
Bla, ik ga d'r niet meer op inquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..
Mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Waarom zou je je schamen voor je afkomst.
True.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelen
Yeahhh, ik word begrepenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Maar daar ga je juist de fout inquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yeahhh, ik word begrepen. Ik heb nogal vaak last van dat mensen me verkeerd begrijpen.
En wikwakka2, ik voel me niet beter dan anderen (mocht dat zo overkomen).
(in sommige gevallen natuurlijk wel)
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar ga je juist de fout in
ennieweej tajm to sljiep
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
Haha, blonde Turken zijn ook mooier dan andere blonde mensen :p.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kont![]()
En je nick...
Door het hele land of alleen in Istanboel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaar
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Door het hele land of alleen in Istanboel?
[..]
.
Ook niet in z'n geheel... duurt nog wel 10 jr denk ik eer dat je van Ankara naar Istanbul in 2u kan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
Ik zal even vriendelijk uitleggen wat ik bedoel.
Eerst over jou: Jij hebt een bepaalde mening die je in bepaalde kringen hebt opgedaan. Okey niks mis mee.
Echter, jij hebt last van enorme bekeringsdrang. Iedereen die het niet met jou eens is per definite fout en moet het 'licht' zien. Echter jouw licht kan voor anderen misschien een heel verkeerd licht zijn.
Bovendien generaliseer je groepen die je niet aanstaan. Bijvoorbeeld alevieten. Maar je gaat wel huilie doen als mensen hier iets over moslims zeggen. En je beweert dat je niet nationalistch bent. Come on, je bent net zo nationalistisch als TS.
Dan over Row_O: Een zogenaamde seculiere fanaticus. Iedereen in Turkije moet even seculier en 'verlicht' zijn als hij. Alles met religie is eng en iedereen die gelooft is achterlijk. Aan Europeanen wil hij heel graag laten zien hoe seculier Turkije wel niet is. Terwijl de gemiddelde Europeaan daar heel erg schijt aan heeft.
Schokkende beelden voor Burak:
Dit is ook Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkende beelden voor Row_O:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.
En (een deel van) de PVV stemmers.
Oja met anderen op hun fouten wijzen wil ik niet laten zien dat ik perfect ben ofzo, Mocht dat zo lijken.Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Waarom zou je je trots voelen over je afkomst?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Jij anti-nationalistisch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.
Ten tweede heb ik geen bekeringsdrang, waar je dit uit op maakt is mij ook een raadsel. Ik ga gewoon de discussies in met argumenten,feiten. Niets meer niets minder. Ik zie gewoon hoe bepaalde groepen Turkije willens en wetens verneuken.
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.
Nee, je mag je niet beter voelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.
Vergeten ook, dat beslis jij natuurlijk he, nerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, je mag je niet beter voelen.
Luie Turkquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
En m'n nick is een foutje, vind het niet nodig het te corrigeren
Zeldzaam hequote:
In ieder geval in Istanbul, of andere grote steden het hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent getuige geweest van de OV-chip zonder er bewust van te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef nils7 het volgende:
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.
Maar een chipkaart... ik zal de volgende keer goed zoeken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef 1983scarface het volgende:
De gas van Azerbaijan zal via Turkije gaan en als Europa slim is kunnen ze er gebruik van maken.
Binnen 4 jaar zal Kaukussen van Azerbaijan worden, Russen zullen uit Armenia verdwijnen, de Karabakh conflict komt ten einde en zullen de grenzen met Armenia open gaan.
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op Fok. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
Dat is een mooi idealismequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger.
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nabucco_Pipeline
[ afbeelding ]
Volgens moslims was ie allang al rond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?
Ik laat me wel eens gaanidd. Kijk Alevieten zijn ook mensen. Maar soms zie ik gewoon dat er een grotere meerderheid van een doelgroep gewoon willens en wetens een plek verpest. Net zoals dat het duidelijk is dat een overgroot deel van de Marokkanen zich bezig houdt met criminele activiteiten. Dit betekent niet dat ik ze haat ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?
En ik voer helemaal geen verlichte liberale turk act uit.![]()
Dat kan je ook wel zien aan mijn reactie op Row_o.
Als je wilt kunnen we verder via PM.
Maar je kunt mijn opmerking hier ook ontkrachten. Niks mis mee als je het er niet mee eens ben. Maar nogmaals deze dingen heb ik opgemaakt na een groot aantal posts van je.
Meest recent zijn jouw posten over Alevieten bijvoorbeeld (er zijn ook andere voorbeelden). Was dat gemeend of een grapje?![]()
Aangezien ik me herinner dat je ooit hebt gezegd dat mensen niet alles serieus moeten nemen wat jij zegt.
Daar zat ik laatsts eens over na te denken. Hoe de mensheid in een dergelijke staat is, dat men voor een inefficiëntere manier kiest, puur door politiek etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.
Klopt. Zo rond als een pannekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Zo rond als een pannekoek.
En stroop, appels en chocoladesausquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakking
Edit: vergeten te zeggen, met poedersuiker en Goudse kaas uit Gouda
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
1. Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.
Ik bedoel maar:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef Burakius het volgende:
1. Ik bedoel maar
Bron:quote:2. bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |