Jij anti-nationalistisch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.
Ten tweede heb ik geen bekeringsdrang, waar je dit uit op maakt is mij ook een raadsel. Ik ga gewoon de discussies in met argumenten,feiten. Niets meer niets minder. Ik zie gewoon hoe bepaalde groepen Turkije willens en wetens verneuken.
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Door het hele land of alleen in Istanboel?
[..]
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.
Nee, je mag je niet beter voelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag me toch beter voelen, als IK mijn afkomst beter VIND. Een ander hoeft dat niet te vinden.
Vergeten ook, dat beslis jij natuurlijk he, nerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, je mag je niet beter voelen.
Luie Turkquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
En m'n nick is een foutje, vind het niet nodig het te corrigeren
Zeldzaam hequote:
In ieder geval in Istanbul, of andere grote steden het hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Door het hele land of alleen in Istanboel?
Je bent getuige geweest van de OV-chip zonder er bewust van te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef nils7 het volgende:
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.
Maar een chipkaart... ik zal de volgende keer goed zoeken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef 1983scarface het volgende:
De gas van Azerbaijan zal via Turkije gaan en als Europa slim is kunnen ze er gebruik van maken.
Binnen 4 jaar zal Kaukussen van Azerbaijan worden, Russen zullen uit Armenia verdwijnen, de Karabakh conflict komt ten einde en zullen de grenzen met Armenia open gaan.
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op Fok. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
Dat is een mooi idealismequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vind nationalisme een gevaarlijk gedachtegoed. Ik ben voor verbroedering. De wereld als één wereld. Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger. Apetrots op. En jij?
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
Ik ben wel te spreken over vele Perzische Islamitische geleerden van vroeger.
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nabucco_Pipeline
[ afbeelding ]
Volgens moslims was ie allang al rond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger? Toen de aarde nog plat was bedoel je?
Ik laat me wel eens gaanidd. Kijk Alevieten zijn ook mensen. Maar soms zie ik gewoon dat er een grotere meerderheid van een doelgroep gewoon willens en wetens een plek verpest. Net zoals dat het duidelijk is dat een overgroot deel van de Marokkanen zich bezig houdt met criminele activiteiten. Dit betekent niet dat ik ze haat ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen leugens, Dingen die ik opmaak (vermoed) na ongeveer 2 jaar van jou posten alweer?
En ik voer helemaal geen verlichte liberale turk act uit.![]()
Dat kan je ook wel zien aan mijn reactie op Row_o.
Als je wilt kunnen we verder via PM.
Maar je kunt mijn opmerking hier ook ontkrachten. Niks mis mee als je het er niet mee eens ben. Maar nogmaals deze dingen heb ik opgemaakt na een groot aantal posts van je.
Meest recent zijn jouw posten over Alevieten bijvoorbeeld (er zijn ook andere voorbeelden). Was dat gemeend of een grapje?![]()
Aangezien ik me herinner dat je ooit hebt gezegd dat mensen niet alles serieus moeten nemen wat jij zegt.
Daar zat ik laatsts eens over na te denken. Hoe de mensheid in een dergelijke staat is, dat men voor een inefficiëntere manier kiest, puur door politiek etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hmm over Rusland was die korter geweest lijkt me.
Klopt. Zo rond als een pannekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Zo rond als een pannekoek.
En stroop, appels en chocoladesausquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo'n lekkere Hollandse, kant en klare pannekoek, niet te vergeten, in een plastic verpakking
Edit: vergeten te zeggen, met poedersuiker en Goudse kaas uit Gouda
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens moslims was ie allang al rond.
1. Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het was al lang bekend dat de aarde rond was bijna duizend jaar voor dat Mohammed geboren was.
Ik bedoel maar:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef Burakius het volgende:
1. Ik bedoel maar
Bron:quote:2. bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |