Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ik zal proberen m'n berichten "vriendelijker" te laten overkomen
ALSSSSSSSSSSS je het bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik moeilijk als je onwetend bent!
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
MAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR onwetendheid kan je genezen door kennis te vergarennnnnnnnnnnn.
Daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen zelfkennis hebben is een teken van onwetendheid
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
@Prego
Hoezo zou ik het niet prettig vinden? We zijn toch ook Turken, zo mag je ons dan ook noemen. Dat jij het nou niet prettig vindt, hahahaha. En wat ik zei heeft niets te maken met een discussie over de combinatie “jullie Nederlanders”, je kunt blijkbaar nergens anders op ingaan.
Met Vriendelijke Groeten,
Een trotse Turk.
Bla, ik ga d'r niet meer op inquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt mijn reactie niet begrepen, achter af had ik ook niets anders verwacht eigenlijk..
Mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ik al een tijd mee bezig. Weet je wat het is, je kunt m'n trots niet omlaag halen door te zeggen dat ik onwetend ben. Ik blijf trots, al zijn sommige dingen van Turkije wel minder.
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Waarom zou je je schamen voor je afkomst.
True.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je je afkomst maar niet gebruikt om je verheven boven anderen te voelen
Yeahhh, ik word begrepenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Maar daar ga je juist de fout inquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yeahhh, ik word begrepen. Ik heb nogal vaak last van dat mensen me verkeerd begrijpen.
En wikwakka2, ik voel me niet beter dan anderen (mocht dat zo overkomen).
(in sommige gevallen natuurlijk wel)
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar ga je juist de fout in
ennieweej tajm to sljiep
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
Haha, blonde Turken zijn ook mooier dan andere blonde mensen :p.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Deze blonde Turk geeft je een flinke schop onder de kont![]()
En je nick...
Door het hele land of alleen in Istanboel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet de OV-chipkaart niet, die hebben ze al 14 jaar
Dat mag best, maar niet vanwege iemands afkomst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is er mis mee je beter te voelen dan sommige anderen? Ik snap dat niet he..
OV chipkaart ben ik niet tegen gekomen in Istanbul: Ido, tram, metro met jetons... en ja een stadsbus kan met een "piep" sleuteltje ofzo. Maar je kan ook met geld betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Door het hele land of alleen in Istanboel?
[..]
.
Ook niet in z'n geheel... duurt nog wel 10 jr denk ik eer dat je van Ankara naar Istanbul in 2u kan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef Brembo het volgende:
Bij de Turken rijdt de HSL, die van ons nog lang niet.
je slaat TOTAAL de plank mis. Je plaats mij zomaar in één van je bevooroordeelde hokjes, zonder echt te zien wat ik schrijf. Ten eerste heb ik zelf niet eens zoveel met Turkije. Ik ben anti-nationalistisch en ik ben een wereldmens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey Burakius, ik heb je blijkbaar boos gemaakt.
Ik zal even vriendelijk uitleggen wat ik bedoel.
Eerst over jou: Jij hebt een bepaalde mening die je in bepaalde kringen hebt opgedaan. Okey niks mis mee.
Echter, jij hebt last van enorme bekeringsdrang. Iedereen die het niet met jou eens is per definite fout en moet het 'licht' zien. Echter jouw licht kan voor anderen misschien een heel verkeerd licht zijn.
Bovendien generaliseer je groepen die je niet aanstaan. Bijvoorbeeld alevieten. Maar je gaat wel huilie doen als mensen hier iets over moslims zeggen. En je beweert dat je niet nationalistch bent. Come on, je bent net zo nationalistisch als TS.
Dan over Row_O: Een zogenaamde seculiere fanaticus. Iedereen in Turkije moet even seculier en 'verlicht' zijn als hij. Alles met religie is eng en iedereen die gelooft is achterlijk. Aan Europeanen wil hij heel graag laten zien hoe seculier Turkije wel niet is. Terwijl de gemiddelde Europeaan daar heel erg schijt aan heeft.
Schokkende beelden voor Burak:
Dit is ook Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkende beelden voor Row_O:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het betaat allebei.
Groetjes de eeuwig genuanceerde IHVK
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Burakius kan moeilijk omgaan met verscheidenheid net als Row_O.
En (een deel van) de PVV stemmers.
Oja met anderen op hun fouten wijzen wil ik niet laten zien dat ik perfect ben ofzo, Mocht dat zo lijken.Uit what de fuck maak je dat op. Ga nou niet de "liberale verlichte Turk" act opvoeren hier op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sinds wanneer heb ik moeite met die dingen? Je spuit allemaal leugens over mij.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Waarom zou je je trots voelen over je afkomst?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt in deze gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |