abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69727027
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Turkije had zich daar niet mee moeten bemoeien.
In plaats van dat jij de coup van de Grieken gaat afkeuren, keur je het gedrag van Turkije af? Je verwacht serieus dat Turkije niet gaat ingrijpen als er Turken worden afgemaakt? Diplomatie komt dan later wel.
quote:
De bezetting is illegaal en de zogenaamde staat die ze er vestigden wordt door niemand erkent.
De bezetting garandeert de levens van Turken op het eiland. Dat het illegaal zou kunnen zijn en door niemand wordt erkend is een bijzaak als de zekerheid van al die levens op het spel staan.
  Donald Duck held vrijdag 5 juni 2009 @ 01:58:45 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69727085
Als het Turkije niet aanstond, had het gewoon haar burgers kunnen evacueren. Niets rechtvaardige de bezetting. Toen niet, nu niet. Het is niks. Het is geen land, het is geen staat. Het is bezet gebied. En tijd om het op te geven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69727135
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het Turkije niet aanstond, had het gewoon haar burgers kunnen evacueren.
Keur jij die coup nou subtieltjes goed?
quote:
Niets rechtvaardige de bezetting.
En in welke opzicht vind jij een coup nou tot een oplossing leiden?
quote:
Toen niet, nu niet. Het is niks. Het is geen land, het is geen staat. Het is bezet gebied. En tijd om het op te geven.
De Turken op dat land werden toen niet verwaarloosd, zijn dat nu nog steeds niet en ik durf met zekerheid te zeggen dat het ook nooit zo ver zal komen.
pi_69727240
Turkije weigert in sommige opzichten het EVRM te respecteren.
Turkije ontkent de Armeense genocide.
In Turkije kan je vervolgd worden vanwege je mening.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:25:40 #30
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69727354
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ook sterf van de honger

Je hebt trek!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69727359
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
Welke opzichten?
quote:
Geen zin in dat dit topic die richting op gaat. Verloopt het zoals altijd weer hetzelfde af. Wat ik kan zeggen is dat ik mij niet heb ingelezen in alle materiaal en mijn kennis eerder algemeen is. Ik geloof dat de discussie nog steeds gevoerd wordt door de hoge heren.
quote:
Wegens? Wat mag je niet zeggen?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:30:24 #32
221412 Fryst
Dat dus.
pi_69727407
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 02:26 schreef Birsu het volgende:
Dat Ataturk een kut persoon is oid. Maar dat mag je ook niet over de koningin hier zeggen Dus ja, niets te klagen eigenlijk.
pi_69727453
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 02:26 schreef Birsu het volgende:
Welke opzichten?
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdf
quote:
Geen zin in dat dit topic die richting op gaat. Verloopt het zoals altijd weer hetzelfde af. Wat ik kan zeggen is dat ik mij niet heb ingelezen in alle materiaal en mijn kennis eerder algemeen is. Ik geloof dat de discussie nog steeds gevoerd wordt door de hoge heren.
Oke.
quote:
Artikel 301 van het Turkse wetboek van Strafrecht, waarin staat dat het beledigen van de Turkse identiteit of instellingen strafbaar is.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 05:47:34 #34
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69727940
quote:
"Turkije is een zwak land"
Turkije heeft één van de sterkste legers ter wereld en nummero eins in Europa..

Vanaf hier nam ik je niet meer serieus. Het Trukse leger zal ongetwijfeld tot één van de grootste van Europa horen. Maar om het één van de sterkste ter wereld te noemen....
Dan mogen ze eerst wel eens flink gaan moderniseren.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69728114
Ach, weet je, dat hebben sommige mensen toch over elk land; een vooroordeel. Meestal zijn de mensen met de grootste monden nog nooit in het desbetreffende land geweest maar weten ze nog meer dan menig burger die daar zijn of haar hele leven woont.

Ik heb ooit nog een gesprek gehad met iemand die niet geloofde dat je in Thailand zo ongeveer overal Wireless met je laptop op internet kunt (in elke coffeeshop of in elk restaurant), OMDAT HET DAAR ALLEEN MAAR INFECSIES AND JUNGUL IS! (ja zo stond het letterlijk geschreven ).
Niks van aantrekken imo, als de mensen er meer over willen weten luisteren ze toch wel en anders is het verspilde moeite zoals ik keer op keer ondervonden heb.

Het allermooiste is als je probeert uit te leggen waarom land X op sommige punten gewoon beter is als Nederland. Dan worden ze helemaal giftig want dat kan heul niet (en dat terwijl ze TELKENS om voorbeelden vragen )! Een land beter als Nederland!! Het is gewoon je moeite niet waard
pi_69728437
Over die Cyprus kwestie: ik begrijp nog steeds niet hoe Turkije in de EU denkt te komen zonder een van de leden daarvan te erkennen.

Je kunt toch niet onderhandelen met iemand die volgens jou niet bestaat?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:27:48 #37
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_69728648
"Turkije heeft één van de sterkste legers ter wereld en nummero eins in Europa.."

Europa ? Turkije wilt graag BIJ Europa ja. En waarom ????????
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_69729369
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
De armeense genocide dat is gewoon dikke propaganda, maar ik ga ook verder niet in jullie kunnen het ook zelf onderzoeken.
Verder kan Turkije wel bij de EU maar die kut fransen met die armenen.....
pi_69729454
Turan is er ook nog, maar de grenzen gaan open met armenie waarschijnlijk.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:14:07 #40
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_69729506
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:45 schreef Birsu het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Heb jij een linkje?
Niet nodig, Frankrijk is een kernmacht.
pi_69729826
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:08 schreef 1983scarface het volgende:

[..]

De armeense genocide dat is gewoon dikke propaganda, maar ik ga ook verder niet in jullie kunnen het ook zelf onderzoeken.
Verder kan Turkije wel bij de EU maar die kut fransen met die armenen.....
Ga eens in op mijn andere argumenten? Ik vind dat twee prima redenen waarom een land als Turkije niet bij de EU kan.
pi_69729980
Turkije niet bij de eu? of Turkije wilt niet bij de eu? Ik vind alles best.
Maar leugens?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:35:14 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69730019
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
"Turkije is een islamitisch land"
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch (Islam.. mensen denken gelijk aan lange baarden en bommen) maar de waarden en normen zijn TURKS. Het wetboek van Turkije is nog altijd meer seculier dan hier in Nederland.. Hier in nederland mag je je boerka op, nou in Turkije moet je dat eens proberen.
Ik zie in Turkije genoeg vrouwen met boerka lopen. Alleen inderdaad niet op universiteiten e.d.
Bovendien kan het land wettelijk wel zo seculier zijn, de islam heeft er nog steeds veel te veel invloed.
quote:
"Turkije is een zwak land"
Turkije heeft één van de sterkste legers ter wereld en nummero eins in Europa..
Hier heb ik geen idee over, dus ik zeg niets. Wel weet ik dat het een erg trotse leger is.
quote:
"In Turkije hebben kennen ze geen burgerrechten"
Nou.. wij janken al hier als een Marokkaan burgemeester wordt, daar is een koerd president geweest
Vrouwen mochten eerder stemmen dan in Nederland, koerden hebben eigen tv zenders etc.
Wederom geen kennis van, maar ik weet niet of de voorbeelden die je aanhaalt opwegen tegen andere gruwelijkheden.
quote:
"Turkije is een arm land"
Turkije's staatschuld is nog altijd lager dan, Duitsland, Belgie, Nederland... etc. Het is geen zimbabwe (meer).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_BBP_per_capita
http://nl.wikipedia.org/w(...)oopkracht_per_capita
quote:
"Turkije ligt niet in Europa"
Cyprus ook niet. En tegen Georgië werd er geen nee gezegd.
Sowieso kutargument van beide kanten.
quote:
"Er is geen democratie in Turkije"
What?
Wettelijk wel, maar voor zover ik weet is er veel corruptie en wordt er op ingespeeld vanuit de onderwereld. Bovendien wordt de democratie ook hier beïnvloedt door de islam (en dan vooral bij de kiezers).
quote:
Turk:
[ afbeelding ]
Moslim:
[ afbeelding ]
Turk:

Ik kom even tot mijn compromis-conclusie: Turkije had een prachtig land kunnen zijn (en is het qua landschap en cultuur ook), maar het volk en de staat verpesten het! De mensen zijn er niet snugger genoeg om een land van 70 miljoen inwoners goed te besturen.
This isn't even my final form.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:35:43 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69730028
Turkije . Het blijft een verkapte bananenrepubliek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69730144
@Levolution
Roemenie en Bulgarije staan 20 plaatsen verder

Verder ben ik ook met je eens, want het is ook gewoon zo. Maar dat word zo niet omschreven.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:43:59 #46
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69730227
TS, ben jij een Turkse gothic ?
><(({°>
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:45:02 #47
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69730249
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef BigKahuna het volgende:
TS, ben jij een Turkse gothic ?
Metal associëren met gothic, fail.
This isn't even my final form.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:47:07 #48
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69730302
Ik hoop dat Turkije snel toe treedt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:47:36 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69730317
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Metal associëren met gothic, fail.
Een pot nat. Kutmuziek en lelijke mensen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:48:45 #50
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_69730342
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef RoW_0 het volgende:

"Turkije is een islamitisch land"
Turkije is een seculier land, volk is misschien islamitisch (Islam.. mensen denken gelijk aan lange baarden en bommen) maar de waarden en normen zijn TURKS. Het wetboek van Turkije is nog altijd meer seculier dan hier in Nederland.. Hier in nederland mag je je boerka op, nou in Turkije moet je dat eens proberen.
Zetels worden verdeeld naar aantal inwoners. Turkije is ongeveer even groot als Duitsland en Frankrijk. De mogelijkheid van een grote islamitische fractie, welke dus ook een grote invloed heeft op de gehele EU, hangt dus af van wat er in hun eigen land in het wetboek staan. Hmmm veilig idee hoor...

Wetboeken kunnen snel veranderen, de identiteit of religie van een heel volk niet. Zie ook de sprong die Iran in de jaren zeventig maakte, niets is onmogelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')