Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben ze serieus in elk boerenhol.
Zaterdag nog 2 stuks van gekocht
Ik heb dan weer het geluk dat ze allemaal op de Deka en MCD na in de buurt liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.
Ik had bij een stuk of 5 supermarktketens gekeken, maar niet één die in dat lijstje staat
Zit hier ook nergens in de buurt (behalve een C-1000, maar daar hadden ze het laatst ook niet)
k ' Was helemaal vergeten dat die dingen vroeger bestonden..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
Laatste post van het vorige topic:
[..]
Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.
Ik had bij een stuk of 5 supermarktketens gekeken, maar niet één die in dat lijstje staat
Zit hier ook nergens in de buurt (behalve een C-1000, maar daar hadden ze het laatst ook niet)
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Vorige topic: Verdwenen Lekkernijen #2
nee man, die kaaspopcorn, díé mis ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, alleen dan de rode zak met naturelsmaak, ik zou er een moord voor doen!
Die heb ik nooit gehad, dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee man, die kaaspopcorn, díé mis ik
Echt,quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kocht vorige maand weer eens een zakje maar ik heb niet het idee dat het nu anders smaakt dan vroegerquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Smiths Frites Sticks Paprika...
[ afbeelding ]
Maar dan met het merk van Smiths erop. En het smaakte ook anders.
Die waren ineens weg ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Smiths Frites Sticks Paprika...
[ afbeelding ]
Maar dan met het merk van Smiths erop. En het smaakte ook anders.
Die was sowieso maar tijdelijk, net als de 7 sins van magnum....quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vieze popcorn... BAH! Smaakt naar ouwe sokken met goedkope nep-kaaspoeder.
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Heel veel goede avonden mee beleeft![]()
Nadat het leek alsof je bek in de fik stond was het wel goed te doen. Worden trouwens nog gewoon verkocht bij de Primera.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Fireballs en jaw breakers. Die eersten werden uit de winkels gehaald omdat ze zogenaamd kankerverwekkende stoffen zouden bevatten. Maar ze waren enorm lekker!
De naam ken ik, maar wat was het ook alweer???quote:
Jaaaaaa. Wat is daarmee gebeurd? Verkochten volgensquote:
omfg JAAAAAquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ook niet...maar misschien maar beter ook, weten we ook niet wat we missenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vind het trouwens zo jammer dat ik nooit een winner taco heb gehad. Ik wist niet wat jullie bedoelden dus ik zocht het op google, kan precies dat plaatje herineren op zo'n grote ijsjes kaart bij een ijscokar. Maar nooit geprobeerd.
Is gewoon weer in Nederland te koop. Bij mijn supermarkt in Huizen ligt ie ook weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef saaw het volgende:
Punica
[ afbeelding ]
In Duitsland trowens nog wel gewoon te koop volgens mij.
En Winner Taco's jaMan wat waren die lekker. Werd wel altijd een bende.
Heb je het nu over de Punica of over de Winner taco?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:27 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Is gewoon weer in Nederland te koop. Bij mijn supermarkt in Huizen ligt ie ook weerLekker hoor
Solero Shots ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Je had een paar jaar geleden van dat ijs wat bestond uit allemaal kleine groene bolletjes. Volgens mij van Solero ?
Weet iemand toevallig wat ik bedoel ???
quote:
Dat is lekker jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef saaw het volgende:
Punica
[ afbeelding ]
In Duitsland trowens nog wel gewoon te koop volgens mij.
Die was inderdaad goed! De enige breezer die ik drinkbaar vondquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Waar is deze gebleven:
Die man is Gerard Coxquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kent iemand nog Nootgevallen? Alleen ik en mijn broer lijken ervan te weten. Het waren nootjes van Duyvis ergens rond het jaar 2000 (1999 zou ik zelf zeggen) en het was een gewone pinda met een hele ruwe, krokante en dikke laag eromheen van dat spul wat ze ook om de andere nootjes doen (zoals tijgernootjes) maar dan vrij ruw en dik (weet niet hoe ik t uit moet leggen). Het kwam in minstens 2 smaken, de ene zat in een donker blauwe zak en was paprika-achtige smaak en ze waren heel donker oranje/rood van kleur.
Wellicht herinnert iemand zich de reclame van duyvis nootgevallen: die vent van de duyvis reclames (die je hier kunt zien had geloof ik een paars pak aan en hij zat op een feestje in een duikboot, en toen kwam er een gat in de wand en ging 't alarm af en was het dus een 'noodgeval' en toen waren ze dus hopeloos dat gat dicht aan het houden met hun handen terwijl er water naarbinnen kwam.Eindigend met Duyvis als er een fuif is! Ook bij noodgevallen!
Die zijn ook nog wel te krijgen hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik mis die ijsjes met (room?) ijs met aardbei smaakje er door heen, met onderin een kauwgombal.
Die mocht ik vroeger altijd halen in de speeltuin . Erg lekker en vooral ging het me destijds dan om de kauwgombal maargoed..
In het buitenland gewoon verkrijgbaarquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef TLC het volgende:
Met dank aan Youp ;
[ afbeelding ]
Ik heb het zelf nooit gedronken trouwens
quote:
neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier worden echt elk topic dezelfde lekkernijen gepost hè?
swedish chef, die bestaan nogquote:Op maandag 27 juli 2009 03:38 schreef snappik het volgende:
Smiths Superchips Mexicano! heerlijk!
Die zijn er al effe uit volgens mij
En een soort mayo in een tube met een kok erop, die was heerlijk om je bugles in te dippen! bestaan die tubes nog?
Joekelsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe heette die zelf invries ijsje in de vorm van een driehoek?
Die heb ik al keilang niet meer gehad. Die waren te lekker.
Volgens mij hebben ze die nu weer van Pokémon...mjammm...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe heette die zelf invries ijsje in de vorm van een driehoek?
Die heb ik al keilang niet meer gehad. Die waren te lekker.
Waar? Vroeger stonden er van die holbewoners opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die nu weer van Pokémon...mjammm...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef purno.de.purno het volgende:
drakeeltjes![]()
ik at ze gewoon als snoepjes
Die chips was erg lekker. Die had mijn mama altijd.. Jammer dat het verdwenen is....quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me alleen die onderste zak herrineren, deze waren van de 1 op de andere week nergens meer te vinden :/
Coca cola vanille heb ik toevallig 3 dagen geleden toen ik nog in Frankrijk zat gevonden bij de Super-U, heerlijk spul
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me alleen die onderste zak herrineren, deze waren van de 1 op de andere week nergens meer te vinden :/
Coca cola vanille heb ik toevallig 3 dagen geleden toen ik nog in Frankrijk zat gevonden bij de Super-U, heerlijk spul
Nee, was van Motta (Nestlé) en die is al enkele jaren ter ziele. De Jive was een bestseller toen ik zelf nog met een brommertje ijs liep te ventenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Jive ijs, bestaat dat nog eik?
JA, die was ook lekker. Maar niet zo lekker als de Sky, een soort Bros in een laag vanille-ijs omgeven door een laagje chocolade.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef rubbereend het volgende:
de milky way ice bestaat ook niet meer
7 Up Ice Cola?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef wise het volgende:
hoe heette dat cola-sevenup mix ook alweer
Je kreeg daar vroeger toch een kerstmuts bij?quote:
Die mis ik al jaren zoooo erg.quote:
Was het dan zo slecht gevallen?quote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Avonden van wakker gelegen
die mis ik jaquote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Ookal komt al het andere uit deze topic nooit meer terug, als deze burger der burgers maar terugkomt! MCrib was HET BESTE BROODJE VAN DE MC.quote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben ze in duitsland nog volgens mijquote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet welke je bedoelt...je had een rode en een blauwe pot...met een beer er op. Vooral de chocolade variant was erg lekker.quote:Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef itsme het volgende:
Weet niet of dit al ter sprake is gekomen maar denk het niet want ik ben een oude tak.![]()
Vroeger had je een chocolade pasta. zo lekker! dat smaakte echt naar chocolade. Volgens mij wel van een bekend merk. rode pot? de ruyter?
Helaas nooit meer de echte chocoladepaste kunnen vinden.
Bestaat alle 4 nogquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef breaky het volgende:
- Bebogeen
- Koetjesrepen
-Sinassplit
-Theeworst
Nee die zijn er niet meer, moest er opeens aan denken nu je het zegt. Da's zeker 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die Joekel ijsjesvan die invriesdingen of zijn die er nog wel
Ik herinner me nog steeds hoe smerig ik die vond, dus nee, die mis ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!
Die hadden ze in Turkije gewoon.quote:
Hij was gewoon blauw. Verder had het niet echt een andere smaak ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
was dat lekker? Ziet er vrij chemisch uit
HAHAH ik heb daar 2 dozen van staanXDquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
Jawbreakers!
[ afbeelding ]
Niet die slappe kleffe meuk die je mogelijk nu nog kunt kopen. Nee, die rode die zo scherp waren dat je ze niet in je mond kon houden. Die zo vol zaten met kleur, geur en smaakstoffen dat ze niet meer in die hoedanigheid verkocht mochten worden.
Op amsterdam slooterdijk in de kiosk kan je ze halen als het goed isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:44 schreef Whiskers het volgende:
volgens mij bestaan die calippo shots nog wel, maar alleen niet meer in het groen? Pas in de bioscoop bij Ice Age 3 de Ice Age shots met colaflesjes smaak gehad, die waren lekker
and whatever happened to YokiDrink Naturel?
Hmmm mischien shopte ik gewoon bij de verkeerde supermarktquote:
Bedoel je de milky way in een blauwe wikkel en stevige cacao (bruine) vulling van binnen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Mylene het volgende:
Dip Dap met lollie en witte poeder om er in te dippen heb ik bij de Jamin gezien.
Ik mis de klassieke Milky Way. In Engeland wordt die nog wel verkocht. Dus niet de vernieuwde die je tegenwoordig hebt.
ik heb toevallig van de week choco swing gekocht, dat is ongeveer hetzelfde, chocola met biscuit en een wit laagjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de Milka Choc & Biscuit ook niet meer.
[ afbeelding ]
dat hebben ze toch bij de tuinen?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Loodje het volgende:
En van die Koala's (snoep koekjes met zachte chocolade erin Hmm)
[ afbeelding ]
Ik had ooit eens een slokje genomen van deze maar vond het dus echt niet te zuipen. Deifnitieve afknapper voor breezahquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, laatst nog een voorraadje van gehaald. M'n vriendin is dol op die dingenquote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef CherrieLola het volgende:
[..]
En bij de toko's zijn ze ook volop te koop. Ook met aardbeienvulling.
En nog hoorquote:
Grappig, Knorr heeft zelfs een overzicht van 'uit het assortiment', http://www.knorr.nl/site/producten/1327771/groep . Blijkbaar liep 'pasta tonight' niet geweldig, zag er ook de meerwaarde niet van in. En de 'bouillon voor pasta' is wel het meest overbodige artikel waar ik nog nooit van had gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Knorr Lasagne is ook uit het assortiment gehaald
Pasta Tonight was echtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Navarth het volgende:
[..]
Grappig, Knorr heeft zelfs een overzicht van 'uit het assortiment', http://www.knorr.nl/site/producten/1327771/groep . Blijkbaar liep 'pasta tonight' niet geweldig, zag er ook de meerwaarde niet van in. En de 'bouillon voor pasta' is wel het meest overbodige artikel waar ik nog nooit van had gehoord.
Oude post, maar zag ik toevallig even staan. Oh man wat vond ik Cream and Chives lekker!!! Ik ben nog steeds op zoek naar iets soortgelijks, heeeerlijk. Ik vind Pringles Sour Cream & Union niet lekker, smaakt meer naar ui. Cream and Chives was lekker romig en zurig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!
Is weer te koop in Nederland. Geïmporteerd uit Duitslandquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
- Punica
- Roomijs in een 3 hoeksverpakking met een kauwgombal helemaal onderin
- Levi's 501²
kindercola is aleeeen vooor kinderen!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
Sportlife kaneel
Benbits kauwgom
Raak cola met zo'n heel grote dop
Mierenzeikersquote:Op maandag 1 februari 2010 15:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
en die snoepjes met die vieze namen mierentieten,snottebellen pispaaltjes ect
quote:
quote:
OMG. Die waren echt vatsig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef greenz het volgende:
Cameleon .. wat waren dit toch een lekkere snoepjes.. helaas nooit weer gezien
Fuck die was lekker, overigens vanmiddag wel een nepvariant van opgegeten...Maar de echte was lekkerder.quote:
Zelfs simpele Venco Boerderijdrop kom ik al nergens meer tegen, en dat bestaat volgens Venco nog wel, maar ik kan het bij de AH niet vinden, en de Kruidvat heeft het ook niet in de schepbakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Windigo het volgende:
Venco Darq drop was echt verukkelijk, helaas nooit meer gezien
Dat zit in van die vierkante dozen bij AH, er staat geen boerderijdrop op maar alleen gemengde zoete dropquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zelfs simpele Venco Boerderijdrop kom ik al nergens meer tegen, en dat bestaat volgens Venco nog wel, maar ik kan het bij de AH niet vinden, en de Kruidvat heeft het ook niet in de schepbakken
Niet verdwenen, maar verbeterd:quote:
Hebben ze die niet meer bij de Jamin? Dacht ze daar laatst nog gezien te hebben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef Tommzzz het volgende:
Misschien is het al eens voorbijgekomen maar wie kent die zakjes nog met knetterspul, waar je dan je lollie in kon doen etc. Bij het tankstation helaas niet meer te krijgen.
* Againzender wordt wakker uit een lange winterslaapquote:
haha JAAA die ken ik nog wel, Pandabeertjes waren het, althans de afbeelding op de doos!! Chocolade was verrukkelijk!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:47 schreef Nemain het volgende:
Zegt dit iemand iets: berenkoekjes die je in de melk kon doen, als een soort cereal dus. Je had ze in drie smaken: naturel, honing en chocolade. Volgens mij kwam het oorspronkelijk uit Duitsland, maar ik kan het al jaren niet meer terugvinden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:04 schreef robinV24 het volgende:
[..]
Tomatenketchup smaak chips <---- AH heeft ze. teminste in mijn buurt
Maar boerderijdrop is geen zoete drop maar zout....quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:55 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat zit in van die vierkante dozen bij AH, er staat geen boerderijdrop op maar alleen gemengde zoete drop
Smultietjes, meeuwenflatjses, riooldrap en apesnotjes enzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
Die vieze namen snoepjes staan me nog wel wat van bij, maar ik kan me zo snel niet herinneren wat het ook al weer was.
En die draken keelsnoepjes waren heerlijk!
Ein-de-lijk iemand die weet waar ik het over heb!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:04 schreef robinV24 het volgende:
[..]
haha JAAA die ken ik nog wel, Pandabeertjes waren het, althans de afbeelding op de doos!! Chocolade was verrukkelijk!!
Die verkopen ze nog gewoon toch....heb ze laatst nog gegeten namelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef candygirl het volgende:
die mannetjes die hand in hand aan elkaar vast zaten
zoute rijenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:42 schreef candygirl het volgende:
die mannetjes die hand in hand aan elkaar vast zaten
Bedoel je Orinoko? Heb je met zowel groene, bruine als blauwe dop geloof ik. Wij hadden altijd de groene (hazelnoot), die was erg lekker. Bestaat nog wel, bij de Bas v/d Heijden hebben ze ze in elk geval nog...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef scarfacejr21 het volgende:
chocpasta van nokkie of nokey iets in die geest zat in een zelfde potje als dat van patsy chocolade pasta maar dan met groene letters erp enof rode letters wij noemden het altijd nokkie maar ben bang dat niemand dat meer kent hierro
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:41 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Bedoel je Orinoko? Heb je met zowel groene, bruine als blauwe dop geloof ik. Wij hadden altijd de groene (hazelnoot), die was erg lekker. Bestaat nog wel, bij de Bas v/d Heijden hebben ze ze in elk geval nog...
[ afbeelding ]
tuurlijk! en bij de Jumbo verkopen ze het ook nog.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef scarfacejr21 het volgende:
[..]
ja dat is het ja althans weet het bijna wel zeker geinig dat iemand dat dan nog kent haha
oke dat wist ik niet dacht dat het helemaal uit de schappen was... maar nu ik de naam riep wisten anderen het ook weer ja en wij hadden altijd die met de groene dop volgens mij de melkchocoladequote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
tuurlijk! en bij de Jumbo verkopen ze het ook nog.Nog steeds lekker!
Kom je wel eens bij tankstations?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:35 schreef TheFrankey het volgende:
bestaan Milka lila pauses nog ? Die yoghurt - aardbei was echt mmm
Ik wel, maar ik kijk nooit in de schappen van het winkeltje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij tankstations?
is dit een strikvraag? Ik ben getrouwd hoor.... : )quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij tankstations?
Afgelopen weekend nog twee flessen van gehaald in Duitsland.quote:
Damn, die dingen waren lekker.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:35 schreef TheFrankey het volgende:
bestaan Milka lila pauses nog ? Die yoghurt - aardbei was echt mmm
YEAAH fuck dat ik net nu niet in Nederland ben! Maar met Pasen wel eventjes. Kan je die gewoon overal kopen? Balen dat het een limited edition is, die blijft dus niet voor altijd?quote:
De Honey Mustard special edition is ook 'limited' maar ligt ook al een jaar ofzo in de schappen, dus ik denk dat je tijd genoeg hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef Faerie het volgende:
[..]
YEAAH fuck dat ik net nu niet in Nederland ben! Maar met Pasen wel eventjes. Kan je die gewoon overal kopen? Balen dat het een limited edition is, die blijft dus niet voor altijd?
Supermarkt in Duitsland verkoopt hem nog op de literfles. Laatst nog een fles of 6 van ingeslagenquote:
De bifi roll nog gewoon in duitsland te koopquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef mutzenbacher het volgende:
kan deze nergens meer vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Cream & Chives was wat mij betreft de beste chips van Lays.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat ding rechts ziet er uit als een negerlul.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
http://picnica.ciao.com/fr/29278.jpg
Lu dinokoekjes
Jemig de Pemig, die zijn echt fucking lekker. Ooh ik proef nu weer die smaak in m'n mondquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lu dinokoekjes
je kijkt teveel pornoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ding rechts ziet er uit als een negerlul.
Die waren zo lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lu dinokoekjes
Lees anders eens ff een bladzijde terug........quote:Op maandag 5 april 2010 01:06 schreef GossoKing het volgende:
Is het nog ergens tijd voor de Punica oase!? Bij mij in de buurt in ieder geval niet.
Die hebben ze in Oostenrijk nog wel, iig, iets in die richting. Ze zijn lekker!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de Milka Choc & Biscuit ook niet meer.
[ afbeelding ]
verdwenen lekkernijen #3 lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef Kwaliteit het volgende:
in de 90s had je ook een soort van slagroomachtige spuitbus met vloeibaar drinkspul ofzo!
dat was echt niet te zuipen
het was ook zo weer uit de schappen!
weet iemand nog de naam ervan??????????
splash?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef Kwaliteit het volgende:
in de 90s had je ook een soort van slagroomachtige spuitbus met vloeibaar drinkspul ofzo!
dat was echt niet te zuipen
het was ook zo weer uit de schappen!
weet iemand nog de naam ervan??????????
Moederconcern Kraft, eigenaar van Milka heeft de koekjes laten overnemen door andere merken uit dat concern, namelijk LU Côte d'Or Biscuit Intense.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef MissMelly het volgende:
[..]
Die hebben ze in Oostenrijk nog wel, iig, iets in die richting. Ze zijn lekker!
OMGquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lu dinokoekjes
Die zijn hier nog volop verkrijgbaar. Met pure chocolade, zonder chocolade en met melkchocolade.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lu dinokoekjes
ijs in de vorm van een taco, een dichtgevouwen wafel verbonden met chocolade met binnenin caramel en softijs.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De naam ken ik, maar wat was het ook alweer???
Raider werd ook genoemd, maar die is nooit weggeweest. Dat is gewoon Twix nu dus geen lekkernij van vroeger lijkt me.
Bij de aldi hebben ze een soort van Winner taco....een goede vervanging voor de "echte"quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef X-sessve het volgende:
[..]
ijs in de vorm van een taco, een dichtgevouwen wafel verbonden met chocolade met binnenin caramel en softijs.
Dat waren ze zeker !
[ afbeelding ]
Erg lekker iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef X-sessve het volgende:
[..]
ijs in de vorm van een taco, een dichtgevouwen wafel verbonden met chocolade met binnenin caramel en softijs.
Dat waren ze zeker !
[ afbeelding ]
Heartbreakers waren er toen ook al, die hebben ook geen kaas-kruiden smaakquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdammertjes. Nu in de vorm van hartjes onder de naam Heartbreakers.
Nu je het zegt... heb het één keer gedronken. Vond er niet zo veel aan (niet lekker, niet vies).quote:
Smoeltjes worden nog steeds verkocht. Volgens mij gewoon bij AH of C1000 ofzo. Heb zelfs een paar weken geleden nog een zak gehaald. Vind het nog steeds erg lekker!quote:Op maandag 26 april 2010 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had vroeger altijd mee naar school zo'n zakje net zo groot als waar die smoeltjes inzitten.
En dan zaten er kleine koekjes in en sommige waren dan gevuld met iets van chocoladesaus.
geen idee waar je dat nog kan krijgen.
Ik zag van de week dat de action de Pepsi Twist in de winkel hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nu je het zegt... heb het één keer gedronken. Vond er niet zo veel aan (niet lekker, niet vies).
Is zeker een stille dood gestorven? Heb er namelijk nooit meer iets over gehoord...
Wist ik niet. Maar daar was ik ook 10 voor of zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heartbreakers waren er toen ook al, die hebben ook geen kaas-kruiden smaak
Die dingen heeft de aldi nog steeds in het assortimentquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef X-sessve het volgende:
[..]
Dat waren ze zeker !
[ afbeelding ]
Uit: Ijsje - Aardbei, sinas, citroenquote:Ik ben op zoek naar de naam en de producent van een ijsje dat zo'n 12 jaar geleden in de winkel te vinden was.
Het was een stokje met daarop een bol in de vorm van een aardbei. Het smaakte ook naar aardbei.
Daaronder een bol in de vorm van een sinaasappel. En daaronder een bol in de vorm van een citroen.
Het was een waterijsje en het zat in een blauwe verpakking.
Iemand die na deze beknopte uitleg weet wat ik bedoel?
Neuken ?quote:
Dat mis ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
Sportlife kaneel
Benbits kauwgom
Raak cola met zo'n heel grote dop
Die in de vorm van spookjes bedoel je?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ook die mini-ijsjes in een zakje, hoe heette die ook al weer...
Dat weet ik niet meer. Volgens mij heette die dingen iets van Yummies of Yammies...quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Die in de vorm van spookjes bedoel je?
JAAAA DIE AMSTERDAMMERTJES!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdammertjes. Nu in de vorm van hartjes onder de naam Heartbreakers.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
JAAAA DIE AMSTERDAMMERTJES!!!
Die waren pas lekker, net als snackstars
De joekels zijn nu tijdelijk verkrijgbaar bij de Lidl!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef SomethingElse het volgende:
oeh winner taco...die was echt geniaal! moet zeker weer terug komen.
En de McRib! Ik was met de kerst in Amerika en toevallig hadden ze hem als actie. ik heb serieus staan gillen toen ik een bus voorbij zag rijden met de reclame er op hehe![]()
Joekels waren ook geweldig.
Oh!!!!!!! Ik ga morgen meteen!!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
De joekels zijn nu tijdelijk verkrijgbaar bij de Lidl!Gelijk drie dozen gescoord!
C1000 had voor het WK rood/wit/blauwe imitatie-Raketten. Ze waren nogal smakeloos, maar misschien een leuk alternatief voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:09 schreef monic27 het volgende:
waterijsje genaamd vlaggenstick (kleuren rood, wit en blauw), wellicht alleen bekend bij de 35-plussers
Gadverdamme, die vieze kleverige zoete troep.. een vriend van me at die met een lepel, 1 pot in de week~!quote:
Oh, bah! Nee, dat is echt te veel! Maar een klein beetje in de vla, lekker hoor! De pot werd vroeger wel verstopt bij ons thuis. Mijn broer had nog wel eens de neiging op met de pot en een lepel achter het gordijn te zitten!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
Gadverdamme, die vieze kleverige zoete troep.. een vriend van me at die met een lepel, 1 pot in de week~!
De verpakking was ronduit slecht dat wel, maar het ijs was heerlijk. Ik at ze alleen thuis en dan deed ik het ijs in een bordje en at het met een lepel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:18 schreef NiekL het volgende:
Echt niet![]()
Want als je ijsje bijna op was was het stokje te kort, en moest je met je vingers in de koker, waarvan de randen vol ijs zaten. En daarna je handen..
In België krijg je de Dinokoekjes nog hoor! Heb 2 doosjes in de la liggen. Als iemand ze moet hebben, ik kom regelmatig in de winkel waar ze ze verkopen.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lu dinokoekjes
Die waren geweldig, je kreeg ze ook bij het Ijspaleis ofzo, daar zaten ze in een assortimentpak, te lekker. In idd de stokjes waren net te kort.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:06 schreef alida69 het volgende:
Prikkebeen ijsjes waren ook errug lekker
[ afbeelding ]
Pastachoca? Blauw en Rood?quote:Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef itsme het volgende:
Weet niet of dit al ter sprake is gekomen maar denk het niet want ik ben een oude tak.![]()
Vroeger had je een chocolade pasta. zo lekker! dat smaakte echt naar chocolade. Volgens mij wel van een bekend merk. rode pot? de ruyter?
Helaas nooit meer de echte chocoladepaste kunnen vinden.
Ja, diequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:06 schreef alida69 het volgende:
Prikkebeen ijsjes waren ook errug lekker
[ afbeelding ]
Ook alweer verdwenenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:21 schreef PimD het volgende:
Ik wil een Mister Long/Long Twister goddomme
[ afbeelding ]
Ik had altijd de roze ze hebben het nog een tijd bij de konmar verkocht. alleen zat hier geen Konmar dus had dat spul enkel als we in groningen waren ofzo.quote:
"Pak die pot, en smeer 'm"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef Tjaapo het volgende:
Haha check die reclame dan, wtf dat is lieke van lexmond haha
Jaaa.... Die moeten echt terug de winkel in!quote:
Koetjes reep, nep chocola.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:45 schreef juxtaposition het volgende:
[ afbeelding ]
al zo lang niet gezien
quote:Einde van Koetjesreep?
De Koetjesreep bestaat al 35 jaar. Maar de nieuwe baas van de Koetjesreep wil er nu mee stoppen. De Koetjesreep was bekend om zijn blauwe omslag met daarop een... koe. Koetjesrepen waren goedkoop en lekker. Maar het was geen echte chocolade. De Koetjesreep bestaat nog altijd. Maar door de overvloed aan snoep gaat het niet goed meer met deze repen. Vroeger was de keuze uit repen niet zo groot. Nu is er Mars, Twix, Zip, Bounty, Lion, Milky Way,... Het bedrijf Koninklijke Boon maakte jarenlang de Koetjesreep. In 1992 kocht een andere snoepmaker het bedrijf. Nu wil hij het bedrijf verkopen. Maar hij denkt dat niemand het zal willen. “De Koetjesreep is niet lekker”, vindt de nieuwe baas. En als de baas het zegt...
Dat zal best jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch die snoepjes met fruitsmaak uit een rolletje die per stuk zijn verpakt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand hier nog de "RANG" snoepjes ?!?
Dacht ik net aan. Zijn die verdwenen? Kreeg ik altijd van mijn oma.
Die kan je nog kopen bij de makro, het kruidvat en bij stationskiosken volgens mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand hier nog de "RANG" snoepjes ?!?
Dacht ik net aan. Zijn die verdwenen? Kreeg ik altijd van mijn oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |