neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier worden echt elk topic dezelfde lekkernijen gepost hè?
swedish chef, die bestaan nogquote:Op maandag 27 juli 2009 03:38 schreef snappik het volgende:
Smiths Superchips Mexicano! heerlijk!
Die zijn er al effe uit volgens mij
En een soort mayo in een tube met een kok erop, die was heerlijk om je bugles in te dippen! bestaan die tubes nog?
Joekelsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe heette die zelf invries ijsje in de vorm van een driehoek?
Die heb ik al keilang niet meer gehad. Die waren te lekker.
Volgens mij hebben ze die nu weer van Pokémon...mjammm...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef Rechterbal het volgende:
Hoe heette die zelf invries ijsje in de vorm van een driehoek?
Die heb ik al keilang niet meer gehad. Die waren te lekker.
Waar? Vroeger stonden er van die holbewoners opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die nu weer van Pokémon...mjammm...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef purno.de.purno het volgende:
drakeeltjes![]()
ik at ze gewoon als snoepjes
Die chips was erg lekker. Die had mijn mama altijd.. Jammer dat het verdwenen is....quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me alleen die onderste zak herrineren, deze waren van de 1 op de andere week nergens meer te vinden :/
Coca cola vanille heb ik toevallig 3 dagen geleden toen ik nog in Frankrijk zat gevonden bij de Super-U, heerlijk spul
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me alleen die onderste zak herrineren, deze waren van de 1 op de andere week nergens meer te vinden :/
Coca cola vanille heb ik toevallig 3 dagen geleden toen ik nog in Frankrijk zat gevonden bij de Super-U, heerlijk spul
Nee, was van Motta (Nestlé) en die is al enkele jaren ter ziele. De Jive was een bestseller toen ik zelf nog met een brommertje ijs liep te ventenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Jive ijs, bestaat dat nog eik?
JA, die was ook lekker. Maar niet zo lekker als de Sky, een soort Bros in een laag vanille-ijs omgeven door een laagje chocolade.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef rubbereend het volgende:
de milky way ice bestaat ook niet meer
7 Up Ice Cola?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef wise het volgende:
hoe heette dat cola-sevenup mix ook alweer
Je kreeg daar vroeger toch een kerstmuts bij?quote:
Die mis ik al jaren zoooo erg.quote:
Was het dan zo slecht gevallen?quote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Avonden van wakker gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |