Ja ik ook niet...maar misschien maar beter ook, weten we ook niet wat we missenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vind het trouwens zo jammer dat ik nooit een winner taco heb gehad. Ik wist niet wat jullie bedoelden dus ik zocht het op google, kan precies dat plaatje herineren op zo'n grote ijsjes kaart bij een ijscokar. Maar nooit geprobeerd.
Is gewoon weer in Nederland te koop. Bij mijn supermarkt in Huizen ligt ie ook weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef saaw het volgende:
Punica
[ afbeelding ]
In Duitsland trowens nog wel gewoon te koop volgens mij.
En Winner Taco's jaMan wat waren die lekker. Werd wel altijd een bende.
Heb je het nu over de Punica of over de Winner taco?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:27 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Is gewoon weer in Nederland te koop. Bij mijn supermarkt in Huizen ligt ie ook weerLekker hoor
Solero Shots ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Je had een paar jaar geleden van dat ijs wat bestond uit allemaal kleine groene bolletjes. Volgens mij van Solero ?
Weet iemand toevallig wat ik bedoel ???
quote:
Dat is lekker jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef saaw het volgende:
Punica
[ afbeelding ]
In Duitsland trowens nog wel gewoon te koop volgens mij.
Die was inderdaad goed! De enige breezer die ik drinkbaar vondquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vieze popcorn... BAH! Smaakt naar ouwe sokken met goedkope nep-kaaspoeder.
Waar is deze gebleven:
Heel veel goede avonden mee beleeft![]()
Die man is Gerard Coxquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kent iemand nog Nootgevallen? Alleen ik en mijn broer lijken ervan te weten. Het waren nootjes van Duyvis ergens rond het jaar 2000 (1999 zou ik zelf zeggen) en het was een gewone pinda met een hele ruwe, krokante en dikke laag eromheen van dat spul wat ze ook om de andere nootjes doen (zoals tijgernootjes) maar dan vrij ruw en dik (weet niet hoe ik t uit moet leggen). Het kwam in minstens 2 smaken, de ene zat in een donker blauwe zak en was paprika-achtige smaak en ze waren heel donker oranje/rood van kleur.
Wellicht herinnert iemand zich de reclame van duyvis nootgevallen: die vent van de duyvis reclames (die je hier kunt zien had geloof ik een paars pak aan en hij zat op een feestje in een duikboot, en toen kwam er een gat in de wand en ging 't alarm af en was het dus een 'noodgeval' en toen waren ze dus hopeloos dat gat dicht aan het houden met hun handen terwijl er water naarbinnen kwam.Eindigend met Duyvis als er een fuif is! Ook bij noodgevallen!
Die zijn ook nog wel te krijgen hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik mis die ijsjes met (room?) ijs met aardbei smaakje er door heen, met onderin een kauwgombal.
Die mocht ik vroeger altijd halen in de speeltuin . Erg lekker en vooral ging het me destijds dan om de kauwgombal maargoed..
In het buitenland gewoon verkrijgbaarquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef TLC het volgende:
Met dank aan Youp ;
[ afbeelding ]
Ik heb het zelf nooit gedronken trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |