Krentjebrij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet nog dat ik als klein kind gek was op een soort yoghurt met krentjes erin en dat zat altijd in een paars pak.![]()
Dat weet ik me nog goed te herinneren maar de naam ben ik dus kwijt.
Bestaan die niet meer danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
inderdaad! En ik kocht vroeger altijd elke dag een zakje 'cola tikkels' voor een gulden haha. Die shit mis ik opzich nog wel.
Ja, die reclame snapte ik dus nooit. Was dit nou een reclame van een pitabroodjesfabrikant, van een jamfabrikant of kaasboer? Of een joint-venture?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die reclame snapte ik dus nooit. Was dit nou een reclame van een pitabroodjesfabrikant, van een jamfabrikant of kaasboer? Of een joint-venture?.
Nee maar ff serieus (quote:
Zou best kunnen inderdaad...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus () er kwam nooit een merk ofzo in beeld. Dacht ik. Of was het een Postbus 51 ding?
.
Zeker een vrijgezel die geld als water had. Van een blok kaas van een kilo (¤8- ofzo ?) haal je 200 Cheezer reepjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:42 schreef Jarno het volgende:
Een (ex) collega van mij kocht die dingen. Elke dag weer.. Heb wel eens voorgesteld om gewoon een pond jong belegen in de koelkast te leggen. Maar dat was dan weer anders ofzo.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:58 schreef BuupWerk het volgende:
[..]
die rijst choco dingen soort rijsten wafel met choco in vierkantjes blokjes en de letters zijn rood oranje kun je nog gewoon bij de suup kopen !!
Volgens mij had je eerst die Cheezstrings, die later weer Cheezer werden (dacht ik).quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:54 schreef morgane het volgende:
Heetten die dingen niet Cheezstrings ofzo? Of was dat weer wat anders?
cheezstrings en cheezers zijn 2 heel verschillende dingen volgens mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerst die Cheezstrings, die later weer Cheezer werden (dacht ik).
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
cheezstrings en cheezers zijn 2 heel verschillende dingen volgens mij
kaas waar je draadjes van kan trekken, dat KAN gewoon niet lekker zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een Cheezer was een kant en klaar pitabroodje met jam en kaas, die lagen in het diepvriesvak en je moest ze in het broodrooster stoppen.
Cheezstrings zijn een ranzige kaasvariant waar je draadjes van kunt trekken:
[ afbeelding ]
probeer het eens bij de Lidl.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Is mis de Punica... Ik was met de herfst in Duitsland en daar word het wel verkocht. Gelijk maar wat flessen ingeslagen.
Hij staat nog wel gewoon in het productoverzicht van Calvéquote:Op donderdag 9 april 2009 09:06 schreef Florian_ het volgende:
Mijn favoriete saus kan ik nergens meer vinden in de schappenBij jullie in de regio wel?
[ afbeelding ]
Het valt ook nergens terug te vinden, het zal wel met subsidiegelden gedaan zijn ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus () er kwam nooit een merk ofzo in beeld. Dacht ik. Of was het een Postbus 51 ding?
.
Je maakt een grapje ?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:06 schreef Florian_ het volgende:
Mijn favoriete saus kan ik nergens meer vinden in de schappenBij jullie in de regio wel?
[ afbeelding ]
Het was gewoon een commercieel product.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het valt ook nergens terug te vinden, het zal wel met subsidiegelden gedaan zijn ofzo.
(of door de webber)
op het moment dat die reclame eruit ging, lag de cheezer niet in de schappen, en moest je deze toch echt zelf maken volgensmij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was gewoon een commercieel product.
Ik heb ze het weekend nog gezien in een snoep automaat in Scheveningen. En hier in Groningen zie ik ze ook bij de snoepautomaat. En vaak bij tankstations. Dus ze zouden er nog gewoon moeten zijnquote:Op maandag 13 april 2009 11:06 schreef Pastry het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of/waar ze deze nog verkopen?
Ik kan ze nergens meer vinden
Check dan wel ff de datum voordat je ze gaat opetenquote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb ze het weekend nog gezien in een snoep automaat in Scheveningen. En hier in Groningen zie ik ze ook bij de snoepautomaat. En vaak bij tankstations. Dus ze zouden er nog gewoon moeten zijn
Smerige kauwgom was dat eigenlijk, maar wel met leuke plaatjesquote:
ja lekkere was die he ..droom er nog wel eens vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef Patries86 het volgende:
Weet je wat ik ook mis... de kaaspopcorn van lays of smits
Zo lekker... maar was helaas in eens uit de schappen!
Rice crisp's waren het. Al zeker 10 jaar niet meer te koop. Wel deze:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef The_Hives het volgende:
crisp? Waarom heb ik dat gemist. Duo Penotti gewoon is al de lekkerste pasta, maar dat Crisp erachter klinkt ook niet verkeerd
(krijg er een beeld bij van Pindakaas met nootjes
)
Hier in DLD wel bekend onder de naam Russisch brood. Zowat elke supermarkt heeft het wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik mis de flips of quipz oid nog wel.
waren een soort van zoute stokjes, maar dan in krakelingvorm met chocolade eroverheen. volgens mij waren ze van lays/smiths en zaten ze in blauwe zakkies.
iemand die dit nog kent?
Die hebben ze serieus in elk boerenhol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb er zelfs een mail over gestuurd naar Calvé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |