Bessola misschien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet nog dat ik als klein kind gek was op een soort yoghurt met krentjes erin en dat zat altijd in een paars pak.![]()
Dat weet ik me nog goed te herinneren maar de naam ben ik dus kwijt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vast al heel vaak genoemd, waar is hij gebleven?
[ afbeelding ]
Ik woon vlakbij de duitse grens, dus regelmatig worden ze nog gehaaldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Idd, wat was dat verrukelijk ijsje.![]()
In Duitsland zijn ze wel te koop, maar daar hebben wij zo weinig aan.
Er is toch zelfs een hele petitie opgezet om de Winner Taco terug te krijgen in NL.
Ja die mis ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef Patries86 het volgende:
Weet je wat ik ook mis... de kaaspopcorn van lays of smits
Zo lekker... maar was helaas in eens uit de schappen!
YEP ben ik absoluut met je eens, IK WIL DE WINNER TACOquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaahhh, daar was ik ook altijd gek op. Vooral op die met barbecue-smaak, ik denk dat je die bedoelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:09 schreef Curiosity het volgende:
Japanse pinda's ik dacht van Duyvis waren ook zo lekker.
Pinda met een glad laagje met de smaak knoflook, er was ook nog een andere maar die weet ik niet meer.
Toen we hoorde dat hij wegging... toen hebben we nog snel 5 zakken gekochtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef Neontetra het volgende:
[..]
Ja die mis ik ookWas erg lekker!
bij de lidl hebben ze chips met een dergelijke smaak, wel eens geporbeerd of dat wat is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef morgane het volgende:
Lays Cool chips met komkommer/tzatziki smaak. Maar die laatste wordt volgens mij niet meer gemaakt
Wij gaan over 20 daagjes naar duitsland!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef morgane het volgende:
Jaaa ik ga binnenkort mooi naar Duitsland om Winner Taco's in te slaan, goddelijk!
Ik ben nog op zoek naar de pizza-smaak Hamka's en de Lays Cool chips met komkommer/tzatziki smaak. Maar die laatste wordt volgens mij niet meer gemaakt
Tzatziki is sowieso goddelijk, dus zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik dacht tzatziki smaak, dus misschien lijkt het wel op elkaar
que? Die heb ik werkelijk nog nooit gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik dacht tzatziki smaak, dus misschien lijkt het wel op elkaar
ik ga nu echt zo twijfelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
que? Die heb ik werkelijk nog nooit gezienWeet je de kleur van de zak/naam?
Winner Tacoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga morgen gelijk kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ga nu echt zo twijfelen
een blauw/groene zak, grieks achtig opdrukje volgens mij
Zoiets is nog te vinden in Duitsland bij Kaufland las ik op die winner-taco hyves, hij heet Naco van het merk Cassie.quote:
citroensmaak was zo lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 01:40 schreef Queen_Minny het volgende:
Die zie ik nergens meer, en die waren zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |