ook jaminquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
schuimblokken!
bestaat zoethout nog? Ik zie het nergens meer.
Aan OP toegevoegdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige deel: Verdwenen lekkernijen
die verkopen ze hier bij de surinaamse supermarktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:09 schreef Curiosity het volgende:
Japanse pinda's ik dacht van Duyvis waren ook zo lekker.
Pinda met een glad laagje met de smaak knoflook, er was ook nog een andere maar die weet ik niet meer.
Van Duyvis of een ander merk, ik neem aan dat laatste.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die verkopen ze hier bij de surinaamse supermarkt![]()
( ik vind ze niet lekker though...)
een soort van eigen merk..... doorzichtige zakjes met volgens mij alleen de ingredienten en miss de importeur eropquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:27 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Van Duyvis of een ander merk, ik neem aan dat laatste.
Weet je niet hoe lekker dat is! Ik maak dat zelf ook nog wel eens, ene kant pinda andere kant chocoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meest zinloze product dat er ooit op de markt is geweest is pindachoco. Van Calvé. Had je je pindakaas en pasta in 1 pot.
Idd, wat was dat verrukelijk ijsje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vast al heel vaak genoemd, waar is hij gebleven?
[ afbeelding ]
Hmmmz wij binnenkort in duitsland zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Idd, wat was dat verrukelijk ijsje.![]()
In Duitsland zijn ze wel te koop, maar daar hebben wij zo weinig aan.
Er is toch zelfs een hele petitie opgezet om de Winner Taco terug te krijgen in NL.
Ja! Jamin etcquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:56 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Die blauwe schatkistjes van MAX (die kutleeuw) , met vanille en aardbeien ijs, worden die nog verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |