quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
Is dit serieus???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
die kaastroep is sowieso goddelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef LSD.tv het volgende:
Van die zakjes kaaspoeder speciaal voor over je popcorn![]()
![]()
Vroeger had je ook kaaspoeder van het Boertje of zo. Er stond in ieder geval een Boertje op het zakje, was altijd zo lekker op brood.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef LSD.tv het volgende:
Van die zakjes kaaspoeder speciaal voor over je popcorn![]()
![]()
Sky was idd zo lekker! die wil ik terug!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:10 schreef MaxiTitan het volgende:
Sky ijsjes (ik dacht dat ze zo heetten iig), een bros chocolade reep in het midden, omhuld met vanille ijs en daar weer een laag chocolade over. In een soortgelijke verpakking als bij een reep waarbij je het ijsje zo kon uitschuiven om er een hap van te nemen. Ik heb ze al in jaren niet meer gezien en ik kan er zo snel ook geen plaatje van vinden.
Deze waren gruwelijk lekker maar ik zie ze niet meer.
Mijn record is negen zakken in twee dagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef heaven7 het volgende:
Ohja! Duyvis had ooit caramelpopcornNooit meer lekkerdere popcorn gegeten
Ik heb ze daarna nooit meer op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, die pondjes lucht zijn er al wel weer af?
Je doet net of het veel is. Je moet toch zelf ook wel weten dat die zakjes veel te klein waren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef heaven7 het volgende:Ik heb er nooit 9 in 2 dagen gegeten
Had ik dat maar ook gedaan, dan verkocht het goed genoeg en was het er misschien nog wel
quote:
Ja wat was het, 100 gram? Zakken meenemen naar de bios waar de popcorn 30x zo duur is en helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Effete het volgende:
[..]
Je doet net of het veel is. Je moet toch zelf ook wel weten dat die zakjes veel te klein waren?
Ja, lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mandarijnen yoghurt, was altijd alleen bij de melkboer te koop, en ook alleen in halve liter flesjes....
Die zijn nog gewoon te koop in de supermarkt. (wel ooit een paar jaar niet verkrijgbaar geweest inderdaad)quote:
gisteren toevallig weer eens gekochtquote:
Ok dan zal het wel komen door het gehucht waarin ik woonachtig ben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zijn nog gewoon te koop in de supermarkt. (wel ooit een paar jaar niet verkrijgbaar geweest inderdaad)
Hier in DLD volgens mij nog gewoon te koopquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef Crientj het volgende:
Het enige wat ik nog weet en wat verloren is gegaan waren van die Nimm 2 snoepjes ofzo.
Had je in citroen en sinaasappel smaak, zaten ook een rode met blauwe zak geloof ik.
Was heeeerlijk aangezien het zuurtjes waren die aan de buitenkant hard waren, en van binnen zo heerlijk vloeibaar.
(Nja, het zal vast nog wel ergens bestaan; onder een ander merk/naam etc)
Ik vind dat nederlands best creativer mag zijn met chocolade, ik vind die gepofte rijst in pure choclade lekker maar nee die zie je nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vandaag gespot bij Jamin:
[ afbeelding ]
Ze hadden ook enorme repen melkchocolda met gepofte rijst.
Die heb ik ook in het buitenland nog nooit gezien. De reden dat ik het noemde was dat iemand in dit topic het zocht.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:07 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Ik vind dat nederlands best creativer mag zijn met chocolade, ik vind die gepofte rijst in pure choclade lekker maar nee die zie je niet
De Aldi heeft wel eens gepofte rijst in pure chocolade. Ik vond het niet lekker, de gepofte rijst was, nou ja, gepofte rijst, smakeloos dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:07 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Ik vind dat nederlands best creativer mag zijn met chocolade, ik vind die gepofte rijst in pure choclade lekker maar nee die zie je niet
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vandaag gespot bij Jamin:
[ afbeelding ]
Fondant...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef Mirjam het volgende:
wat is dat gele spul?
jam is het niet, maar er is wel een bananenstroop: frutesse peer/banaan, laatst nog gekocht bij (volgens mij) de jumbo. Ruikt erg naar banaan, heb het niet geproeft...quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:48 schreef MMUFC het volgende:
Verdwenen lekkernij op brood: Bananenjam
Jammer dat dat niet meer te vinden is...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:05 schreef TLC het volgende:
Spaans gekruide chips van Crocky![]()
![]()
![]()
![]()
echt lekker waren ook de Bolognese chips van Crocky, waar je zo'n gekruide vette vingers van kreeg die je moest aflikken![]()
Ik zag net in de Super de Boer nog Punica. Was wel een redelijk klein flesje tho. Weet niet of ze ook grote flessen hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Advocaat![]()
Is mis de Punica... Ik was met de herfst in Duitsland en daar word het wel verkocht. Gelijk maar wat flessen ingeslagen.
Bij de Hoogvliet zijn de 1-liter flessen in de aanbieding.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik zag net in de Super de Boer nog Punica. Was wel een redelijk klein flesje tho. Weet niet of ze ook grote flessen hadden.
Die waren zo lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik mis de Bisc & Mars koeken! Die waren zo lekker! Je had ze ook in twix en m&m en nog wat varianten, maar de mars was het lekkerst. Ik zocht ze laatst in de supermarkt maar ze waren er niet meer![]()
[ afbeelding ]
inderdaad! En ik kocht vroeger altijd elke dag een zakje 'cola tikkels' voor een gulden haha. Die shit mis ik opzich nog wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Er was een tijdje Oranje 7-up en 7-up Ice ofzo. Was beiden goed te pruimen. Ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |