quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
Is dit serieus???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
die kaastroep is sowieso goddelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef LSD.tv het volgende:
Van die zakjes kaaspoeder speciaal voor over je popcorn![]()
![]()
Vroeger had je ook kaaspoeder van het Boertje of zo. Er stond in ieder geval een Boertje op het zakje, was altijd zo lekker op brood.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef LSD.tv het volgende:
Van die zakjes kaaspoeder speciaal voor over je popcorn![]()
![]()
Sky was idd zo lekker! die wil ik terug!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:10 schreef MaxiTitan het volgende:
Sky ijsjes (ik dacht dat ze zo heetten iig), een bros chocolade reep in het midden, omhuld met vanille ijs en daar weer een laag chocolade over. In een soortgelijke verpakking als bij een reep waarbij je het ijsje zo kon uitschuiven om er een hap van te nemen. Ik heb ze al in jaren niet meer gezien en ik kan er zo snel ook geen plaatje van vinden.
Deze waren gruwelijk lekker maar ik zie ze niet meer.
Mijn record is negen zakken in twee dagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef heaven7 het volgende:
Ohja! Duyvis had ooit caramelpopcornNooit meer lekkerdere popcorn gegeten
Ik heb ze daarna nooit meer op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, die pondjes lucht zijn er al wel weer af?
Je doet net of het veel is. Je moet toch zelf ook wel weten dat die zakjes veel te klein waren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef heaven7 het volgende:Ik heb er nooit 9 in 2 dagen gegeten
Had ik dat maar ook gedaan, dan verkocht het goed genoeg en was het er misschien nog wel
quote:
Ja wat was het, 100 gram? Zakken meenemen naar de bios waar de popcorn 30x zo duur is en helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Effete het volgende:
[..]
Je doet net of het veel is. Je moet toch zelf ook wel weten dat die zakjes veel te klein waren?
Ja, lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mandarijnen yoghurt, was altijd alleen bij de melkboer te koop, en ook alleen in halve liter flesjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |