Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben ze serieus in elk boerenhol.
Zaterdag nog 2 stuks van gekocht
Ik heb dan weer het geluk dat ze allemaal op de Deka en MCD na in de buurt liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.
Ik had bij een stuk of 5 supermarktketens gekeken, maar niet één die in dat lijstje staat
Zit hier ook nergens in de buurt (behalve een C-1000, maar daar hadden ze het laatst ook niet)
k ' Was helemaal vergeten dat die dingen vroeger bestonden..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
Laatste post van het vorige topic:
[..]
Volgens onze gegevens wordt dit product ingekocht door de volgende hoofdkantoren: C-1000, Super de Boer, Coop, Plus, Jumbo, Jan Linders, Deka, Emté en MCD.
Ik had bij een stuk of 5 supermarktketens gekeken, maar niet één die in dat lijstje staat
Zit hier ook nergens in de buurt (behalve een C-1000, maar daar hadden ze het laatst ook niet)
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Vorige topic: Verdwenen Lekkernijen #2
nee man, die kaaspopcorn, díé mis ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, alleen dan de rode zak met naturelsmaak, ik zou er een moord voor doen!
Die heb ik nooit gehad, dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee man, die kaaspopcorn, díé mis ik
Echt,quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kocht vorige maand weer eens een zakje maar ik heb niet het idee dat het nu anders smaakt dan vroegerquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Smiths Frites Sticks Paprika...
[ afbeelding ]
Maar dan met het merk van Smiths erop. En het smaakte ook anders.
Die waren ineens weg ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Smiths Frites Sticks Paprika...
[ afbeelding ]
Maar dan met het merk van Smiths erop. En het smaakte ook anders.
Die was sowieso maar tijdelijk, net als de 7 sins van magnum....quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vieze popcorn... BAH! Smaakt naar ouwe sokken met goedkope nep-kaaspoeder.
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Heel veel goede avonden mee beleeft![]()
Nadat het leek alsof je bek in de fik stond was het wel goed te doen. Worden trouwens nog gewoon verkocht bij de Primera.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Fireballs en jaw breakers. Die eersten werden uit de winkels gehaald omdat ze zogenaamd kankerverwekkende stoffen zouden bevatten. Maar ze waren enorm lekker!
De naam ken ik, maar wat was het ook alweer???quote:
Jaaaaaa. Wat is daarmee gebeurd? Verkochten volgensquote:
omfg JAAAAAquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |