"Pak die pot, en smeer 'm"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:47 schreef Tjaapo het volgende:
Haha check die reclame dan, wtf dat is lieke van lexmond haha
Jaaa.... Die moeten echt terug de winkel in!quote:
Koetjes reep, nep chocola.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:45 schreef juxtaposition het volgende:
[ afbeelding ]
al zo lang niet gezien
quote:Einde van Koetjesreep?
De Koetjesreep bestaat al 35 jaar. Maar de nieuwe baas van de Koetjesreep wil er nu mee stoppen. De Koetjesreep was bekend om zijn blauwe omslag met daarop een... koe. Koetjesrepen waren goedkoop en lekker. Maar het was geen echte chocolade. De Koetjesreep bestaat nog altijd. Maar door de overvloed aan snoep gaat het niet goed meer met deze repen. Vroeger was de keuze uit repen niet zo groot. Nu is er Mars, Twix, Zip, Bounty, Lion, Milky Way,... Het bedrijf Koninklijke Boon maakte jarenlang de Koetjesreep. In 1992 kocht een andere snoepmaker het bedrijf. Nu wil hij het bedrijf verkopen. Maar hij denkt dat niemand het zal willen. “De Koetjesreep is niet lekker”, vindt de nieuwe baas. En als de baas het zegt...
Dat zal best jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vieze popcorn... BAH! Smaakt naar ouwe sokken met goedkope nep-kaaspoeder.
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Heel veel goede avonden mee beleeft![]()
Dat zijn toch die snoepjes met fruitsmaak uit een rolletje die per stuk zijn verpakt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand hier nog de "RANG" snoepjes ?!?
Dacht ik net aan. Zijn die verdwenen? Kreeg ik altijd van mijn oma.
Die kan je nog kopen bij de makro, het kruidvat en bij stationskiosken volgens mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand hier nog de "RANG" snoepjes ?!?
Dacht ik net aan. Zijn die verdwenen? Kreeg ik altijd van mijn oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |