die mis ik jaquote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Avonden van wakker gelegen
Ookal komt al het andere uit deze topic nooit meer terug, als deze burger der burgers maar terugkomt! MCrib was HET BESTE BROODJE VAN DE MC.quote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben ze in duitsland nog volgens mijquote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet welke je bedoelt...je had een rode en een blauwe pot...met een beer er op. Vooral de chocolade variant was erg lekker.quote:Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef itsme het volgende:
Weet niet of dit al ter sprake is gekomen maar denk het niet want ik ben een oude tak.![]()
Vroeger had je een chocolade pasta. zo lekker! dat smaakte echt naar chocolade. Volgens mij wel van een bekend merk. rode pot? de ruyter?
Helaas nooit meer de echte chocoladepaste kunnen vinden.
Bestaat alle 4 nogquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef breaky het volgende:
- Bebogeen
- Koetjesrepen
-Sinassplit
-Theeworst
Nee die zijn er niet meer, moest er opeens aan denken nu je het zegt. Da's zeker 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die Joekel ijsjesvan die invriesdingen of zijn die er nog wel
Ik herinner me nog steeds hoe smerig ik die vond, dus nee, die mis ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!
Die hadden ze in Turkije gewoon.quote:
Hij was gewoon blauw. Verder had het niet echt een andere smaak ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
was dat lekker? Ziet er vrij chemisch uit
HAHAH ik heb daar 2 dozen van staanXDquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
Jawbreakers!
[ afbeelding ]
Niet die slappe kleffe meuk die je mogelijk nu nog kunt kopen. Nee, die rode die zo scherp waren dat je ze niet in je mond kon houden. Die zo vol zaten met kleur, geur en smaakstoffen dat ze niet meer in die hoedanigheid verkocht mochten worden.
Op amsterdam slooterdijk in de kiosk kan je ze halen als het goed isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:44 schreef Whiskers het volgende:
volgens mij bestaan die calippo shots nog wel, maar alleen niet meer in het groen? Pas in de bioscoop bij Ice Age 3 de Ice Age shots met colaflesjes smaak gehad, die waren lekker
and whatever happened to YokiDrink Naturel?
Hmmm mischien shopte ik gewoon bij de verkeerde supermarktquote:
Bedoel je de milky way in een blauwe wikkel en stevige cacao (bruine) vulling van binnen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Mylene het volgende:
Dip Dap met lollie en witte poeder om er in te dippen heb ik bij de Jamin gezien.
Ik mis de klassieke Milky Way. In Engeland wordt die nog wel verkocht. Dus niet de vernieuwde die je tegenwoordig hebt.
ik heb toevallig van de week choco swing gekocht, dat is ongeveer hetzelfde, chocola met biscuit en een wit laagjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de Milka Choc & Biscuit ook niet meer.
[ afbeelding ]
dat hebben ze toch bij de tuinen?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Loodje het volgende:
En van die Koala's (snoep koekjes met zachte chocolade erin Hmm)
[ afbeelding ]
Ik had ooit eens een slokje genomen van deze maar vond het dus echt niet te zuipen. Deifnitieve afknapper voor breezahquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vieze popcorn... BAH! Smaakt naar ouwe sokken met goedkope nep-kaaspoeder.
Waar is deze gebleven:
[ afbeelding ]
Heel veel goede avonden mee beleeft![]()
Ik wou net zeggen, laatst nog een voorraadje van gehaald. M'n vriendin is dol op die dingenquote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef CherrieLola het volgende:
[..]
En bij de toko's zijn ze ook volop te koop. Ook met aardbeienvulling.
En nog hoorquote:
Grappig, Knorr heeft zelfs een overzicht van 'uit het assortiment', http://www.knorr.nl/site/producten/1327771/groep . Blijkbaar liep 'pasta tonight' niet geweldig, zag er ook de meerwaarde niet van in. En de 'bouillon voor pasta' is wel het meest overbodige artikel waar ik nog nooit van had gehoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Knorr Lasagne is ook uit het assortiment gehaald
Pasta Tonight was echtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Navarth het volgende:
[..]
Grappig, Knorr heeft zelfs een overzicht van 'uit het assortiment', http://www.knorr.nl/site/producten/1327771/groep . Blijkbaar liep 'pasta tonight' niet geweldig, zag er ook de meerwaarde niet van in. En de 'bouillon voor pasta' is wel het meest overbodige artikel waar ik nog nooit van had gehoord.
Oude post, maar zag ik toevallig even staan. Oh man wat vond ik Cream and Chives lekker!!! Ik ben nog steeds op zoek naar iets soortgelijks, heeeerlijk. Ik vind Pringles Sour Cream & Union niet lekker, smaakt meer naar ui. Cream and Chives was lekker romig en zurig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die Cream and Chives was echt te lekker idd. Heel wat zakken leeggevreten en mis het nu elke dag. Pringles Sour Cream and Onion mag nog niet eens in de schaduw staan van die chips!
Is weer te koop in Nederland. Geïmporteerd uit Duitslandquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
- Punica
- Roomijs in een 3 hoeksverpakking met een kauwgombal helemaal onderin
- Levi's 501²
kindercola is aleeeen vooor kinderen!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
Sportlife kaneel
Benbits kauwgom
Raak cola met zo'n heel grote dop
Mierenzeikersquote:Op maandag 1 februari 2010 15:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
en die snoepjes met die vieze namen mierentieten,snottebellen pispaaltjes ect
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |