Dan gil ik het uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze onderschatten gewoon de kijker...
Straks komt bar opeens met ''Ken ik jou niet ergens van...''
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze onderschatten gewoon de kijker...
Straks komt bar opeens met ''Ken ik jou niet ergens van...''
die neppe frits was dan ook een parel van een verhaallijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Kiwinho het volgende:
Ook ik wacht al sinds het intreden van Martijn op de wending dat Martijn gewoon Wout blijkt te zijn, maar helaas zit dat er niet in. Verhaallijnen als Bowien en haar dubbelganger, dode Ludo die weer leeft, de neppe Frits van Houten, zulke verhaallijnen zijn voor goed verleden tijd. 'Realisme' viert haar hoogtijdagen en dus is GTST niet interessanter geworden dan de opnames van een willekeurige beveilingscamera in een willekeurig winkelcentrum.
Neuh, maar interessanter dan huilende Ronja, en verlamde Nina.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:30 schreef Liquidist het volgende:
[..]
die neppe frits was dan ook een parel van een verhaallijn
Mag ik haar enorm lang op haar verlamde been ranselen en meppen, totdat ze haar gevoel weer terug krijgt... mag het?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Inca het volgende:
Lucas komt straks erin kan die gezellig met Nina over tasjes kletsen
Dan blijven alleen Ludo en Jeff nog over denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
ja t is weer hemeltergend saai op het ogenblik.
kan dr geen bom op meerdijk als cliff
en dan mogen wij stemmen wie overleeft
Een analfabeet schrijft betere scripts dan stel onnozelaars. Het ergste is nog dat ze oude scripts recyclen:Jef aan de drank, Brand in Teluma/Scala, een meisje verlamd in een rolstoel, een meisje die straks na een revalidatie weer kan lopen, Barbara die met haar huisarts/fysio flikflooit (notabene zelfde acteur), Ludo die weer te maken krijgt met een obsessieve vrouw (die rol gaat revalidatiearts Lies straks spelen). Verzin eens wat nieuws, en dan heb ik het niet over jankende onzekere Ronja, jankende onzekere dakloze baanloze humorloze irritante Barbara, Noud en zijn meisje die eerst krasloten kopen om hun ton schuld op te lossen en vervolgens zomaar een ton krijgen voor een etentje. Nee, armoe troef is het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
misschiet moet rtl maar weer eens een wedstrijd maken maar dan niet voor rollen maar voor scripts.
daar kan nooit iets slechters uitkomen dan hoe het nu is.
en dan de beste 5 gebruiken ofzo.
kunnen we dat niet eens voorstellen bij de schrijvers?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Inca het volgende:
Lucas komt straks erin kan die gezellig met Nina over tasjes kletsen
Inderdaad, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ook al hebben ze een beperkt budget (vooral te zien aan de special effects zoals het vuurwerk (dat was echt te triest. doe het dan niet!) en die sneeuw, en natuurlijk de fade to black "explosie" in Teluma).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Kiwinho het volgende:
[..]
Een analfabeet schrijft betere scripts dan stel onnozelaars. Het ergste is nog dat ze oude scripts recyclen:Jef aan de drank, Brand in Teluma/Scala, een meisje verlamd in een rolstoel, een meisje die straks na een revalidatie weer kan lopen, Barbara die met haar huisarts/fysio flikflooit (notabene zelfde acteur), Ludo die weer te maken krijgt met een obsessieve vrouw (die rol gaat revalidatiearts Lies straks spelen). Verzin eens wat nieuws, en dan heb ik het niet over jankende onzekere Ronja, jankende onzekere dakloze baanloze humorloze irritante Barbara, Noud en zijn meisje die eerst krasloten kopen om hun ton schuld op te lossen en vervolgens zomaar een ton krijgen voor een etentje. Nee, armoe troef is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens niet allemaal kut met peren. Er zijn nog wel wat personages die ik graag zie, of die potentie hebben:
Nick, Maxime, Ludo, Jack (potentie, op dit moment kutpersonage)
Lorena .. een van de jongeren die niet altijd maar lief en aardig en vriendelijk is.
Sjors is wel oke..
Dex was leuk maar moet niet te zoetsappig worden, gewoon lekker egoïstisch blijven.
Janine is .. mwah..
Jef en Laura.. niks op tegen maar kom tussen de mottenballen vandaan.
Die fysiotherapeute is ook wel leuk. Kom gezellig hier wonen johwat een onzin was dat trouwens
[ Bericht 1% gewijzigd door Liquidist op 05-06-2009 18:04:38 ]Conformists will be cast away by the tide of history
die valt in dezelfde categorie als 'met je rug naar de deur staan wanneer je een stiekem telefoontje moet plegen'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Frey het volgende:
Er komt weer eens iemand binnen tijdens een onschuldige zoen.
1000e keer dit seizoenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Frey het volgende:
Er komt weer eens iemand binnen tijdens een onschuldige zoen.
my thoughts exactly..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Inca het volgende:
Zomer plot is zo
Nick vermoord Maxime einde Nick en Maxime
en in het kader van herhaling blijkt ze zwanger enzo....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:55 schreef Mss het volgende:
En nu gaat Ronja gedumpt worden wat weer garant staat voor huilbuien tot aan de zomerclif van 2010
Word!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:16 schreef nWo4Life het volgende:
Irene en Dex zijn ruig. Een stuk harder en sluwer. Dex is de enige jongere die goed acteert en een goed personage heeft. Laat hem maar een lekkere bijdehante klootzak blijven.![]()
Danny en muts lijken mij finito.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
En toch zie ik Nina en Jack OOIT wel een setje worden....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:
Leeftijd 0-1 -> realtime groei x 10
leeftijd 1-10 -> realtime groei x 5
leeftijd 10-25 -> realtime groei x 2
leeftijd 25-99 -> realtime groei
Nina haalt jack met sprongen in. hoeveel jaar geleden kwam ze in de serie? 6 jaar?
Toen een hele tijd als klein kutkindje, en na zo'n kliniek was ze dat verwende poepgezicht waar we nu nog steeds tegenaan kijken.
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 14:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.
Hij is als baby nog door Anita vastgehouden
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OmgGTST is echt heeeel slecht bezig. Ze moeten maar gauw wat meer reality erin gooien, meer geheimen, meer problemen, meer misdaden, meer spanning. Dit is allemaal wel zulke slappe hap waar we gewoon niets aan hebben. Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
OMG waar gaat dit heen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:Lijkt me een prima reden om te juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
natuurlijk komen ze erachter. is er ooit iets geheim gebleven in een soap-serie?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
Horeca e.d. is echt wel veel ja, we hebben de rozenboom waar 3 personages werken en 2 ook nog wonen. De koning waar 2 a 3 werken & 1 woont en Tuluma waar dan nog een paar wonen ondanks dat dat iets logischer is.quote:Op maandag 8 juni 2009 04:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?
Bovendien nogmaals die eeuwige horeca moet wat worden teruggedrongen, deze personages moeten (volgens mij) weer in huizen gaan wonen:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...quote:-Laura en Sil, die wonen nu dus kennelijk in een hotel![]()
-Jef, een man van de middelbare leeftijd die verschillende grote huizen heeft gehad woont nu ergens op een zoldertje boven De Koning (die je trouwens nooit ziet)![]()
Dat zovelen voor lange tijd in hotels wonen is ook erg onrealistisch, waarom zou je...quote:-Jack, geen idee waarom iemand zoals hij het prefereert om in een hotel te wonen, zo iemand kan veel beter een luxe apartement hebben met een uitzicht op de Meerdijkse skyline.![]()
-Nick, dit is een mooi voorbeeld, hij is weg bij Ludo, in voorgaande seizoen zou hij nu een eigen apartement (niet in die eeuwige rozeboom) hebben en die zou de kijker ook te zien krijgen.
Zoiets als Scala daarentegen is prima, een soort huis voor vrienden onder elkaar, dat is er altijd al geweest (Huize Alberts in seizoen 1; Huize Koossie (seizoen 2-5); Hotel Dendermonde (5-9) en daarna Scala/Teluma.
En zo moeilijk is het toch niet om een eenvoudig decor te maken, vroeger waren er veel meer decors, misschien minder overdreven perfect, maar het was wel realistischer.
dat gelul van Ronja en Danny in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Canisfire het volgende:
God dat gelul van Ronja en Danny over films
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
Oehhh ik voel 'm aankomen: LudoLies
wat denken jullie?
Tijd dat het omdraait.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.
Het was gezellig genoeg ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Dus.... Danny straks werkloos, oh nee die runt Noudbouwt gewoon in z'n eentje, appeltje eitje. Hij kan leuk klussen en dus kun je meteen grote bouwklussen in je eentje doen. Ik speel met de gedachte om ook een klusbedrijf te beginnen, gouden handel moet dat zijn.
Dit is het enige punt waar ik het niet mee eens ben, Jef was daar echt een pantoffelheld die rond werd gecommandeerd door die afgrijselijke Barbara die altijd vond dat ze goed zat en Jef fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...
[..]
word wel lollig danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef MissJ het volgende:
Oh NOESSS!
Danny heeft het uitgemaakt met Ronja!
Dat wordt dus weer minstens 3 weken lang een jankende Ronja aanzien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Atori het volgende:
[..]
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:
Oproep voor de inwoners van Meerdijk: Zandzakken voor de deur! Ronja H. gedumpt, kans op hoog water!
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
En Ronja is natuurlijk een belachelijk doos dat ze wil samenwonen met Danny na zo'n korte tijd. Btw, heeft zij geen eigen kamer?
Uh nee, Ronja is gewoon een onzeker kind dat een zelfverzekerde vrouw acteert. Betekent dus niet dat zij helemaal veranderd was ofzo. Sowieso, zou jij het uithouden met dat gekrijs aan je hoofd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Ook triest. Eerst zeikt en jankt Ronja de hele boel voor weken bij elkaar, omdat ze zo onzeker is. Weet Danny haar eindelijk gerust te stellen en lijkt ze even rustig en normaal te gaan doen en dan maakt die gek het uit, waardoor ze weer onzeker en jankend door het leven zal gaan. Goede zet, Danny. Hier zaten we op te wachten. Nu ook nog even een relatie met onze huisnon Sjors beginnen....
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...
ik hoop dat danny (wellicht perongeluk) met het NoudZout busje keihard op ronja inrijdt. lekker in een lange coma, martijn bang dat er niet kundig genoeg gehandeld wordt (nieuwe verhaallijn 1) en mama die danny probeert gerust te stellen (of niet) en ronja psychologisch probeert te benaderen, (dus nog 1 a 2 verhaallijnen erbij).quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.
Zo Noudbout gaat voorspoedig, 2 man in loondienst en een busje. Dit moet een gouden handel zijn! En dat is deze tijden, poepoe!
Ooh dat Noud en Vicky gejammer is echt om te kotsengemiddeld gesprek de laatste paar weken:
- Uhhhh jij vertrouwt me niet![]()
Nee maar jij zoent met Frederik![]()
![]()
- Ja maar jij wilde het ook![]()
Nou eeh ik voel dat gewoon zo![]()
![]()
Nou en bedankt Danny, nou mogen wij weer 8 maand naar een zo mogelijk nog onzekerdere, constant jankende Ronjakijken...
Gelukkig is hun werk foutloos, 1 keer een overstroming of wat dan ook en ze zijn de sjaak... of iemand van jullie hier moet van mening zijn dat naud daar een waterdicht (mooie woordspeling) bedrijfsplan voor heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.
En dat allemaal zonder eerste monteursdiploma, of een gekwalificeerde monteur die alles moet aftekenen, voor de boeken en de opzichter. Gewoon zelf doen, en lekker binnenlopen met je VMBO Groen(tje).
Gadverdamme, ik word misselijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 05:19 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht deze verhaallijn morgen:
Ronja zoekt troostvoer in de Koning bij Jef -- de nieuwe lommerd. Als ze na 17x een ander broodje besteld te hebben wil afrekenen, maakt Jef met zijn hand het gebaar dat het wel goed zit -- op 1 voorwaarde, die luidt:
"Hey, heb je zin om even met me naar boven te gaan? Ik denk dat we allebei wel een beetje troost kunnen gebruiken en ik heb nu even pauze... zullen we dan maar?".
Nou, een beetje vent had zijn mond gehouden tegen BarBar natuurlijk. Kom op zeg, Irene is je vrouw, die ga je toch niet zitten verklikkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef kissaa het volgende:
@ miss_dynastie: Irene heeft Martijn verteld dat Barbara seksueel getinte fantasieen over hem had. Martijn heeft dat aan Barbara verteld die er niet blij mee was dat Irene zich niet aan haar beroepsgeheim had gehouden. De boel is inmiddels (min of meer) uitgepraat.
Hier heeft Martijn toch niets verkeerd gedaan?
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is Maxime altijd toevallig in de buurt om af te luisteren.
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.
Kortom, de scriptschrijvers staan aan haar kant omdat ze willen camoufleren dat ze de kwaliteit ontberen een goed manipulatief karakter neer te zetten. Daarom is het hele personage Maxime ook geflopt eigenlijk, dat kun je nu wel concluderen, dus hopelijk vertrekt ze snel.
Maar Charlie is gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
Ja, het begint wel irritant te worden. Laat Rosa Maxime maar eens betrappen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zo
Een paar keer kan best maar dit is gewoon een soort van wanhopige poging om een matig personage nog wat meer macht te geven.
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
BIng is wel goed in Engels zeg... "Get een lijf"
siquote:
Ja, en vanquote:
Ik ook toen ik het hoordequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ik moest hier even heel hard lachen!
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja, en van
Bob Dylan
Adele
Luka Bloom
Garth Brooks
Martin Buitenhuis
Kelly Clarkson
Neil Diamond
Bryan Ferry
Billy Joel
Ronan Keating
Ricky Koole
Huub van der Lubbe
Joan Osborne
Timothy B. Schmit
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adelequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van AdeleBob Dylan
Ik zat me al af te vragen waar het van was, maar ik kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adele
Dan denk ik eerder dat haar (verloren) tweelingzus komt... Lijkt mij dat Iris toch wel echt dood is... hij was er toch bij ofzo toen ze overleed?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Liquidist het volgende:
Om maar eens even een balonnetje op te laten, ik denk dat Iris nog leeft. En daar komen we volgend seizoen achter. Ze wordt wel erg vaak genoemd.
Inderdaad. Geweldige scenes zijn dat. Lekker bot en minachtend.quote:
Chick van Danny, die dooie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Who the hell is Iris ?
Dat zusje van die viespeuk ?
Die komt toch niet. Zowel Noud Vicky en die gozert zijn toch de serie uit straks
Ik kan het niet helpen man, ik volg mijn script maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef Canisfire het volgende:
Weetje waarom Herman Frits en vroeger Ludo echt goed waren ?
Door de zekere afstand die er normaal gesproken was met andere personages.
Ze stonden ook echt hoger dan iedereen,
Bij Ludo is dat ongeveer mis gegaan toen Nina er in kwam,
Het bange gevoel bij veel andere personages is toen ook een stuk minder geworden.
Ludo in de tijd van Stefano Bowien Dian2 en tot aan Martine was echt geniaal.
Zo moet het personage weer meer worden.
Ohja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef tulpie123 het volgende:
Stefano is toch pas begin 30 of eind twintig? En zijn zoon Lucas is nu eens een jaar of 18, dan moet Stefano inmiddels wel de veertig naderen
tenzij hij als tienjarige met Janine gewipt heeft
.
Ja, als je die scenes met Herman Hoogendoorn hierboven terugkijkt, dat is top niveau in alle geledingen, ook met de tegenspelers... ook het niveau met Katja Schuurman / Georgina Verbaan / Fos en Skylar om een paar dwarsstraten te noemen wordt nu bij lange na niet meer gehaald. Marjolijn Keuning heeft die potentie wel maar daar hebben ze een draak van een personage voor gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, wat een niveauverschil he, als je toen vergelijkt met nu
Die Willem Naomi en die Anna zijn toch de vriendenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, als je die scenes met Herman Hoogendoorn hierboven terugkijkt, dat is top niveau in alle geledingen, ook met de tegenspelers... ook het niveau met Katja Schuurman / Georgina Verbaan / Fos en Skylar om een paar dwarsstraten te noemen wordt nu bij lange na niet meer gehaald. Marjolijn Keuning heeft die potentie wel maar daar hebben ze een draak van een personage voor gemaakt.
Ook snap ik niet helemaal waarom Fikkie weg moet. Zo heel erg beroerd was ze niet, en dat er nu wat scenes kwamen met die Willem, Naomi, en Anna, dat was niet verkeerd... Maar ze blijven maar vasthouden aan Barbara en Noud, tssk...
De boog kan niet altijd gespannen zijn hè.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Ooh wat gruwelijk vandaag zelfs Ludo acteert kut.
Jack die niet nu eens meer over poephoofd Bing heen komt.|
Bing en Lorena die gewoon echt letterlijk de tekst bijna oplezen.
Haha en nu kijkt Ludo gewoon recht de camera in.
Was iedereen dronken tijdens het opnemen van deze aflevering![]()
Ooh god Ludo ''Blij waarom''
idd superzieligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef Liquidist het volgende:
Ja, dat Bing nu ook zijn mond gaat houden, daar zit van de kijkers toch werkelijk niemand echt op te wachten?
Dat slaat idd echt nergens op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef Liquidist het volgende:
Ja, dat Bing nu ook zijn mond gaat houden, daar zit van de kijkers toch werkelijk niemand echt op te wachten?
Dat is het gewoon. Ze lopen te flierefluiten met de karakters. Niemand heeft een eigen karakter o.i.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef nWo4Life het volgende:
Het is waar. GTST is alweer rock bottom geslagen. Er is werkelijk niets spannends meer aan.
Het is zo jammer, maar de boodschap komt niet over.
Jankende zeikerds, slappe karakters, misselijke liedjes de hele tijd, weinig verhaallijnen, trage ontwikkelingen, irritante personages, gebrek aan enige (vaste) slechterik (zelfs Ludo is een lulletje rozenwater geworden), geen bedrijfsleven, geen harde criminaliteit, enz.
dat hoeft toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef heaven7 het volgende:
Misschien loopt het gewoon te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door static op 16-06-2009 16:35:22 ]
Ik hoop voor je dat je dit verzint anders heb je zojuist lekker gespoilerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef tulpie123 het volgende:
de cliff wordt superspannend. etc.
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef heaven7 het volgende:
Worden jullie ook niet doodziek van al die zielige liedjes en beelden van jankende GTSTers?
haha dat dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef verleiding het volgende:
Ronja gisteren in de preview. Dat het eigenlijk allemaal de schuld van Sjors is dat Danny haar heeft gedumpt, NEEN, je bent gewoon een irritant jankwijf!
Kan niet wachten om straks te kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik sla deze maar over denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef verleiding het volgende:
Ronja gisteren in de preview. Dat het eigenlijk allemaal de schuld van Sjors is dat Danny haar heeft gedumpt, NEEN, je bent gewoon een irritant jankwijf!
Kan niet wachten om straks te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
DramaQueenquote:
Ja een Queen, zoals ik, maar dan anders.quote:
wat is nou weer een flexwet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef tulpie123 het volgende:
Goed nieuws, Lorena zit bijna 3 jaar in de serie wat inhoudt dat zij net als Noud met de Flexwet krijgt te maken, dat betekent dat La Gonzalez drie maanden mag vertrekken![]()
![]()
Charmed_Angel kan je onderschrift niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is nou weer een flexwet?
(sorry ben geloof ik niet helemaal bij de tijd)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef tulpie123 het volgende:
Goed nieuws, Lorena zit bijna 3 jaar in de serie wat inhoudt dat zij net als Noud met de Flexwet krijgt te maken, dat betekent dat La Gonzalez drie maanden mag vertrekken![]()
![]()
Ik ben geen lesbo dus ze mag weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet wel homo zijn wil je Lorena weg willen hebben.
Dat poephoofd staat me niet aan, doe mij maar Sjors (L)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik vind het maar n ordinair (kamp)wijf om te zien, en mooie volle lippen heeft ze ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Nick Maxime vermoordt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga ook nog maar wat azijn pissen.
De acteurs zijn niet zo zeer het probleem de rollen hebben ook wel potentie.
Het is wat de schrijvers er mee doen wat het probleem is.
Ronja kwam bijvoorbeeld tof binnen. Bing moest echt kruipen voor der nu is het een jankend mormel.
Danny mysterieuze schrijver nu een debiel.
Charlie was in de tijd dat ze nog door Aukje werd gespeeld mijn favoriet nu denk ik steeds wanneer tief je nou eens op.
Nick Laura en Jeff zit gigantisch veel potentie in maar worden of verkeerd gebruikt of helemaal niet.
Lorena ook zo een kwam als femfatale is nu niets meer dan een mooi gezichtje om naar te kijken.
Dex, Ludo, Janine , Jack zit zoveel meer in dan wat er nu uitkomt.
Dex zou de Junior van gtst kunnen zijn. Maar meer dan af en toe wat streekjes komt er niet uit.
Dat Ludo Geweldig kan zijn heeft hij in het verleden vaak genoeg bewezen nu is het alleen maar een natte krant die luistert naar zijn prinsesje en die lelijke hoeren zus van hem.
Jack Janine zijn heel heeeeeeeeeel af en toe geniaal met opmerkingen en beslissingen te vaak is het gezeur.
Ontsla de script schrijvers alstublieft. Geef iedereen weer een normale baan.
de enige die de laatste tijd bijna altijd echt aan het werk is dat is Jef.
Pff, helemaal niet. Charlie vindt haar zo aardiger en Nick wordt kwader. Heeft verder weinig met Valentijn te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ze probeert nu Valentijn in te palmen![]()
Laura mag wat mij betreft ook wieberen.
Janine en Ludo
Mooie verhaallijnen zijn dat ja, jammer dat je zoiets nu niet meer ziet. Is het de serie niet meer naar denk ik, helaas..quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een van de meest duistere verhaallijnen uit gtst
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Charmed_Angel kan je onderschrift niet weg
ikkequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef MissJ het volgende:
Kan iemand ajb Ronja neerschieten?![]()
Enne, Ludo en Janine
nou je mist niks hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
UPC![]()
TV storing dus ik kan niet kijken helaas
Mee eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Maxime moet echt kapot gemaakt worden.
Kapot die k,k hoer
Maxime haalt echt het bloed van Nick's nagels vandaan. Jammer dat Charlie echt niets doorheeft. Ook beetje jammer dat ze niet 1 lijn wilt trekken met Nick.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:04 schreef Canisfire het volgende:
AArgh die vreselijke Maxime
Ik vind het terecht dat Nick haar wil vermoorden.
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebbenl
Die was vanaf het begin al overrated..quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ronja moet zsm zelfmoord plegen.
De dag dat Charlie en Barbara verdwijnen ga ik mogelijk weer vast kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef Frey het volgende:
Charlie![]()
Heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd met Maxime. Weg ermee.![]()
Heer van Bartolhoven wederom gefeliciteerd!
Ik had het stukje gemist morgenochtend maar kijken dat stukjequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Starlie het volgende:
Nou jankende Ronda is in elk geval niet meer!! Piepende Danny daarintegen....
Sjors zogenaamd onschuldigd bah bahquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef vencodark het volgende:
Heilige Sjors met haar bemoeienissen.![]()
Ronjamoeten we nu met zn allen sympathie voor haar krijgen ofzo?
vond eigenlijk beetje kansloos maar goed. Maybe that's just me.
Heuj, Christine van der Horst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een van de meest duistere verhaallijnen uit gtst
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
Nou ik kan niet wachten....
Lucas zal wel iets met Dex gaan krijgen... terwijl Dex nog iets met Nina heeft...
ik vrees.. hetzelfdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
Lucas zal wel iets met Dex gaan krijgen... terwijl Dex nog iets met Nina heeft...
Geen Laurens (X Factor) dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:50 schreef farfavour het volgende:
Vriendje voor GTST-homo gevonden van onze redactie
AMSTERDAM - Voor Ferry Doedens, de nieuwe GTST-homo, is een vriendje gevonden. Ze hebben al gezoend...
De rol is gegaan naar Olivier Deriga. Hij speelt de eerste homoseksuele jongen waar Lucas (Ferry Doedens) contact mee heeft, meldt meldt Waalsmedia.nl. Ze drinken een drankje in het cafe, waarna het karakter Lucas hem meeneemt naar huis.
Olivier deed ook auditie voor de rol van Lucas, maar greep er net naast. “Ik ben heel erg blij dat ik alsnog in de soap ben beland, als is het dan voor één aflevering. De opnames waren wel een uitdaging voor me. Ik moest, als hetero, zoenen met een jongen."
De twee zijn voor de zomerstop nog te zien.
bron Telegraaf
Of Dannyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat gaat dat poephoofd nou doen?
Andersom is dat natuurlijk niet zo, kkgeil jeweetsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Roscovitch het volgende:
Je bent echt een sick fuck als je wilt zoenen met een jongen terwijl je hetero bent.
Was dat Hallelujah, van Leonard Cohen? Een van de vele covers hiervan, gezongen door een vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef LinkseVriend het volgende:
Weet iemand welke muziek er vandaag (19 juni 2009 afl 3860) gedraaid werd? Het nummer wat ik bedoel is gezongen door een vrouw. Ik kan er zelf even niet opkomen.
Wellicht omdat Lorena nog een contract heeft tot einde van het seizoen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Was dat Hallelujah, van Leonard Cohen? Een van de vele covers hiervan, gezongen door een vrouw.
Andere soaps zouden trouwens al lichtjaren verder zijn, met die explosie en de rechtzaak enzo. Nu is er ook maar 1 iemand halfzijdig verlamd.
TOen er 32 doden vielen door veteranenziekte na het bezoeken van een bloemententoonstelling in 1999 in Bovenkarspel, is de organisatie ook niet de bak in gegaan -- voor 32 doden!!. Dus, boeiend, deze zaak, waarom wachten we zo lang -- op niets?
geen x-factor gevolgt zeker ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef LinkseVriend het volgende:
Weet iemand welke muziek er vandaag (19 juni 2009 afl 3860) gedraaid werd? Het nummer wat ik bedoel is gezongen door een vrouw. Ik kan er zelf even niet opkomen.
Natuurlijk niet vloekend voor de tv heb ik gezeten toen ik hoorde dat een of andere idols hoer dat liedje had verneukt .quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
geen x-factor gevolgt zeker ?
hallelujah door lisa
lekker belangrijk. heb je daarna nog wat van dr gehoord? niet toch? opgelost!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Natuurlijk niet vloekend voor de tv heb ik gezeten toen ik hoorde dat een of andere idols hoer dat liedje had verneukt .
Dat wijf is anders wel de godganse dag zelfs op niet commerciele zenders te horen met haar gekrijsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker belangrijk. heb je daarna nog wat van dr gehoord? niet toch? opgelost!
o dat weet ik niet. ik heb nooit de radio aan thuis en op het werk worden alleen willy alberti en andre rieu gedraaid.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wijf is anders wel de godganse dag zelfs op niet commerciele zenders te horen met haar gekrijs
Volgens mij staat dat stukje op rtlgemist. Zag iig haar lelijke schoen staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb het al drie dagen niet gezien waar is het gifje ?
Idem. Kom op zeg, als een hondje achter hem aanlopen, je als een koala aan hem vastklampen en dan daarna ineens de zogenaamde powervrouw uithangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef alors het volgende:
Zelfs die trap in zijn ballen vond ik een draak van een scène en daar kon ik zelfs geen glimlach van krijgen. Pure armoe zulke verhaallijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |