Ik had het stukje gemist morgenochtend maar kijken dat stukjequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Starlie het volgende:
Nou jankende Ronda is in elk geval niet meer!! Piepende Danny daarintegen....
Sjors zogenaamd onschuldigd bah bahquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef vencodark het volgende:
Heilige Sjors met haar bemoeienissen.![]()
Ronjamoeten we nu met zn allen sympathie voor haar krijgen ofzo?
vond eigenlijk beetje kansloos maar goed. Maybe that's just me.
Heuj, Christine van der Horst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een van de meest duistere verhaallijnen uit gtst
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
Nou ik kan niet wachten....
Lucas zal wel iets met Dex gaan krijgen... terwijl Dex nog iets met Nina heeft...
ik vrees.. hetzelfdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
Lucas zal wel iets met Dex gaan krijgen... terwijl Dex nog iets met Nina heeft...
Geen Laurens (X Factor) dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:50 schreef farfavour het volgende:
Vriendje voor GTST-homo gevonden van onze redactie
AMSTERDAM - Voor Ferry Doedens, de nieuwe GTST-homo, is een vriendje gevonden. Ze hebben al gezoend...
De rol is gegaan naar Olivier Deriga. Hij speelt de eerste homoseksuele jongen waar Lucas (Ferry Doedens) contact mee heeft, meldt meldt Waalsmedia.nl. Ze drinken een drankje in het cafe, waarna het karakter Lucas hem meeneemt naar huis.
Olivier deed ook auditie voor de rol van Lucas, maar greep er net naast. “Ik ben heel erg blij dat ik alsnog in de soap ben beland, als is het dan voor één aflevering. De opnames waren wel een uitdaging voor me. Ik moest, als hetero, zoenen met een jongen."
De twee zijn voor de zomerstop nog te zien.
bron Telegraaf
Of Dannyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef Starlie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat gaat dat poephoofd nou doen?
Andersom is dat natuurlijk niet zo, kkgeil jeweetsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Roscovitch het volgende:
Je bent echt een sick fuck als je wilt zoenen met een jongen terwijl je hetero bent.
Was dat Hallelujah, van Leonard Cohen? Een van de vele covers hiervan, gezongen door een vrouw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef LinkseVriend het volgende:
Weet iemand welke muziek er vandaag (19 juni 2009 afl 3860) gedraaid werd? Het nummer wat ik bedoel is gezongen door een vrouw. Ik kan er zelf even niet opkomen.
Wellicht omdat Lorena nog een contract heeft tot einde van het seizoen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Was dat Hallelujah, van Leonard Cohen? Een van de vele covers hiervan, gezongen door een vrouw.
Andere soaps zouden trouwens al lichtjaren verder zijn, met die explosie en de rechtzaak enzo. Nu is er ook maar 1 iemand halfzijdig verlamd.
TOen er 32 doden vielen door veteranenziekte na het bezoeken van een bloemententoonstelling in 1999 in Bovenkarspel, is de organisatie ook niet de bak in gegaan -- voor 32 doden!!. Dus, boeiend, deze zaak, waarom wachten we zo lang -- op niets?
geen x-factor gevolgt zeker ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef LinkseVriend het volgende:
Weet iemand welke muziek er vandaag (19 juni 2009 afl 3860) gedraaid werd? Het nummer wat ik bedoel is gezongen door een vrouw. Ik kan er zelf even niet opkomen.
Natuurlijk niet vloekend voor de tv heb ik gezeten toen ik hoorde dat een of andere idols hoer dat liedje had verneukt .quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
geen x-factor gevolgt zeker ?
hallelujah door lisa
lekker belangrijk. heb je daarna nog wat van dr gehoord? niet toch? opgelost!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Natuurlijk niet vloekend voor de tv heb ik gezeten toen ik hoorde dat een of andere idols hoer dat liedje had verneukt .
Dat wijf is anders wel de godganse dag zelfs op niet commerciele zenders te horen met haar gekrijsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker belangrijk. heb je daarna nog wat van dr gehoord? niet toch? opgelost!
o dat weet ik niet. ik heb nooit de radio aan thuis en op het werk worden alleen willy alberti en andre rieu gedraaid.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wijf is anders wel de godganse dag zelfs op niet commerciele zenders te horen met haar gekrijs
Volgens mij staat dat stukje op rtlgemist. Zag iig haar lelijke schoen staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb het al drie dagen niet gezien waar is het gifje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |