my thoughts exactly..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Inca het volgende:
Zomer plot is zo
Nick vermoord Maxime einde Nick en Maxime
en in het kader van herhaling blijkt ze zwanger enzo....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:55 schreef Mss het volgende:
En nu gaat Ronja gedumpt worden wat weer garant staat voor huilbuien tot aan de zomerclif van 2010
Word!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:16 schreef nWo4Life het volgende:
Irene en Dex zijn ruig. Een stuk harder en sluwer. Dex is de enige jongere die goed acteert en een goed personage heeft. Laat hem maar een lekkere bijdehante klootzak blijven.![]()
Danny en muts lijken mij finito.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
En toch zie ik Nina en Jack OOIT wel een setje worden....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:
Leeftijd 0-1 -> realtime groei x 10
leeftijd 1-10 -> realtime groei x 5
leeftijd 10-25 -> realtime groei x 2
leeftijd 25-99 -> realtime groei
Nina haalt jack met sprongen in. hoeveel jaar geleden kwam ze in de serie? 6 jaar?
Toen een hele tijd als klein kutkindje, en na zo'n kliniek was ze dat verwende poepgezicht waar we nu nog steeds tegenaan kijken.
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 14:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.
Hij is als baby nog door Anita vastgehouden
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OmgGTST is echt heeeel slecht bezig. Ze moeten maar gauw wat meer reality erin gooien, meer geheimen, meer problemen, meer misdaden, meer spanning. Dit is allemaal wel zulke slappe hap waar we gewoon niets aan hebben. Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
OMG waar gaat dit heen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:Lijkt me een prima reden om te juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
natuurlijk komen ze erachter. is er ooit iets geheim gebleven in een soap-serie?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |