Uh nee, Ronja is gewoon een onzeker kind dat een zelfverzekerde vrouw acteert. Betekent dus niet dat zij helemaal veranderd was ofzo. Sowieso, zou jij het uithouden met dat gekrijs aan je hoofd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Ook triest. Eerst zeikt en jankt Ronja de hele boel voor weken bij elkaar, omdat ze zo onzeker is. Weet Danny haar eindelijk gerust te stellen en lijkt ze even rustig en normaal te gaan doen en dan maakt die gek het uit, waardoor ze weer onzeker en jankend door het leven zal gaan. Goede zet, Danny. Hier zaten we op te wachten. Nu ook nog even een relatie met onze huisnon Sjors beginnen....
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...
ik hoop dat danny (wellicht perongeluk) met het NoudZout busje keihard op ronja inrijdt. lekker in een lange coma, martijn bang dat er niet kundig genoeg gehandeld wordt (nieuwe verhaallijn 1) en mama die danny probeert gerust te stellen (of niet) en ronja psychologisch probeert te benaderen, (dus nog 1 a 2 verhaallijnen erbij).quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.
Zo Noudbout gaat voorspoedig, 2 man in loondienst en een busje. Dit moet een gouden handel zijn! En dat is deze tijden, poepoe!
Ooh dat Noud en Vicky gejammer is echt om te kotsengemiddeld gesprek de laatste paar weken:
- Uhhhh jij vertrouwt me niet![]()
Nee maar jij zoent met Frederik![]()
![]()
- Ja maar jij wilde het ook![]()
Nou eeh ik voel dat gewoon zo![]()
![]()
Nou en bedankt Danny, nou mogen wij weer 8 maand naar een zo mogelijk nog onzekerdere, constant jankende Ronjakijken...
Gelukkig is hun werk foutloos, 1 keer een overstroming of wat dan ook en ze zijn de sjaak... of iemand van jullie hier moet van mening zijn dat naud daar een waterdicht (mooie woordspeling) bedrijfsplan voor heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.
En dat allemaal zonder eerste monteursdiploma, of een gekwalificeerde monteur die alles moet aftekenen, voor de boeken en de opzichter. Gewoon zelf doen, en lekker binnenlopen met je VMBO Groen(tje).
Gadverdamme, ik word misselijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 05:19 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht deze verhaallijn morgen:
Ronja zoekt troostvoer in de Koning bij Jef -- de nieuwe lommerd. Als ze na 17x een ander broodje besteld te hebben wil afrekenen, maakt Jef met zijn hand het gebaar dat het wel goed zit -- op 1 voorwaarde, die luidt:
"Hey, heb je zin om even met me naar boven te gaan? Ik denk dat we allebei wel een beetje troost kunnen gebruiken en ik heb nu even pauze... zullen we dan maar?".
Nou, een beetje vent had zijn mond gehouden tegen BarBar natuurlijk. Kom op zeg, Irene is je vrouw, die ga je toch niet zitten verklikkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef kissaa het volgende:
@ miss_dynastie: Irene heeft Martijn verteld dat Barbara seksueel getinte fantasieen over hem had. Martijn heeft dat aan Barbara verteld die er niet blij mee was dat Irene zich niet aan haar beroepsgeheim had gehouden. De boel is inmiddels (min of meer) uitgepraat.
Hier heeft Martijn toch niets verkeerd gedaan?
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is Maxime altijd toevallig in de buurt om af te luisteren.
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.
Kortom, de scriptschrijvers staan aan haar kant omdat ze willen camoufleren dat ze de kwaliteit ontberen een goed manipulatief karakter neer te zetten. Daarom is het hele personage Maxime ook geflopt eigenlijk, dat kun je nu wel concluderen, dus hopelijk vertrekt ze snel.
Maar Charlie is gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |