Uh nee, Ronja is gewoon een onzeker kind dat een zelfverzekerde vrouw acteert. Betekent dus niet dat zij helemaal veranderd was ofzo. Sowieso, zou jij het uithouden met dat gekrijs aan je hoofd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Ook triest. Eerst zeikt en jankt Ronja de hele boel voor weken bij elkaar, omdat ze zo onzeker is. Weet Danny haar eindelijk gerust te stellen en lijkt ze even rustig en normaal te gaan doen en dan maakt die gek het uit, waardoor ze weer onzeker en jankend door het leven zal gaan. Goede zet, Danny. Hier zaten we op te wachten. Nu ook nog even een relatie met onze huisnon Sjors beginnen....
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...
ik hoop dat danny (wellicht perongeluk) met het NoudZout busje keihard op ronja inrijdt. lekker in een lange coma, martijn bang dat er niet kundig genoeg gehandeld wordt (nieuwe verhaallijn 1) en mama die danny probeert gerust te stellen (of niet) en ronja psychologisch probeert te benaderen, (dus nog 1 a 2 verhaallijnen erbij).quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was net afgestudeerd, dus denk een jaar of 23/24 nu.
Zo Noudbout gaat voorspoedig, 2 man in loondienst en een busje. Dit moet een gouden handel zijn! En dat is deze tijden, poepoe!
Ooh dat Noud en Vicky gejammer is echt om te kotsengemiddeld gesprek de laatste paar weken:
- Uhhhh jij vertrouwt me niet![]()
Nee maar jij zoent met Frederik![]()
![]()
- Ja maar jij wilde het ook![]()
Nou eeh ik voel dat gewoon zo![]()
![]()
Nou en bedankt Danny, nou mogen wij weer 8 maand naar een zo mogelijk nog onzekerdere, constant jankende Ronjakijken...
Gelukkig is hun werk foutloos, 1 keer een overstroming of wat dan ook en ze zijn de sjaak... of iemand van jullie hier moet van mening zijn dat naud daar een waterdicht (mooie woordspeling) bedrijfsplan voor heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.
En dat allemaal zonder eerste monteursdiploma, of een gekwalificeerde monteur die alles moet aftekenen, voor de boeken en de opzichter. Gewoon zelf doen, en lekker binnenlopen met je VMBO Groen(tje).
Gadverdamme, ik word misselijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 05:19 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht deze verhaallijn morgen:
Ronja zoekt troostvoer in de Koning bij Jef -- de nieuwe lommerd. Als ze na 17x een ander broodje besteld te hebben wil afrekenen, maakt Jef met zijn hand het gebaar dat het wel goed zit -- op 1 voorwaarde, die luidt:
"Hey, heb je zin om even met me naar boven te gaan? Ik denk dat we allebei wel een beetje troost kunnen gebruiken en ik heb nu even pauze... zullen we dan maar?".
Nou, een beetje vent had zijn mond gehouden tegen BarBar natuurlijk. Kom op zeg, Irene is je vrouw, die ga je toch niet zitten verklikkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef kissaa het volgende:
@ miss_dynastie: Irene heeft Martijn verteld dat Barbara seksueel getinte fantasieen over hem had. Martijn heeft dat aan Barbara verteld die er niet blij mee was dat Irene zich niet aan haar beroepsgeheim had gehouden. De boel is inmiddels (min of meer) uitgepraat.
Hier heeft Martijn toch niets verkeerd gedaan?
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is Maxime altijd toevallig in de buurt om af te luisteren.
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
GTST scriptschrijvers staan aan haar kant. De schrijvers kunnen heel slecht een personage neerzetten dat goed manipulatief bezig is, dat blijkt wel weer. Wat ze dus doen is met Maxime goedkope, doorzichtige dingen laten doen en dan de rol van de ander dus danig aanpassen zodat ze er toch intrappen. Dan lijkt het toch alsof Maxime dat manipuleren goed kan. Echter om dit mogelijk te maken moet alles natuurlijk wel steeds lukken voor Maxime en alle toevalligheden in haar voordeel zijn.
Kortom, de scriptschrijvers staan aan haar kant omdat ze willen camoufleren dat ze de kwaliteit ontberen een goed manipulatief karakter neer te zetten. Daarom is het hele personage Maxime ook geflopt eigenlijk, dat kun je nu wel concluderen, dus hopelijk vertrekt ze snel.
Maar Charlie is gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
Ja, het begint wel irritant te worden. Laat Rosa Maxime maar eens betrappen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zo
Een paar keer kan best maar dit is gewoon een soort van wanhopige poging om een matig personage nog wat meer macht te geven.
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
BIng is wel goed in Engels zeg... "Get een lijf"
siquote:
Ja, en vanquote:
Ik ook toen ik het hoordequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ik moest hier even heel hard lachen!
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja, en van
Bob Dylan
Adele
Luka Bloom
Garth Brooks
Martin Buitenhuis
Kelly Clarkson
Neil Diamond
Bryan Ferry
Billy Joel
Ronan Keating
Ricky Koole
Huub van der Lubbe
Joan Osborne
Timothy B. Schmit
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adelequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van AdeleBob Dylan
Ik zat me al af te vragen waar het van was, maar ik kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adele
Dan denk ik eerder dat haar (verloren) tweelingzus komt... Lijkt mij dat Iris toch wel echt dood is... hij was er toch bij ofzo toen ze overleed?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Liquidist het volgende:
Om maar eens even een balonnetje op te laten, ik denk dat Iris nog leeft. En daar komen we volgend seizoen achter. Ze wordt wel erg vaak genoemd.
Inderdaad. Geweldige scenes zijn dat. Lekker bot en minachtend.quote:
Chick van Danny, die dooie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Who the hell is Iris ?
Dat zusje van die viespeuk ?
Die komt toch niet. Zowel Noud Vicky en die gozert zijn toch de serie uit straks
Ik kan het niet helpen man, ik volg mijn script maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef Canisfire het volgende:
Weetje waarom Herman Frits en vroeger Ludo echt goed waren ?
Door de zekere afstand die er normaal gesproken was met andere personages.
Ze stonden ook echt hoger dan iedereen,
Bij Ludo is dat ongeveer mis gegaan toen Nina er in kwam,
Het bange gevoel bij veel andere personages is toen ook een stuk minder geworden.
Ludo in de tijd van Stefano Bowien Dian2 en tot aan Martine was echt geniaal.
Zo moet het personage weer meer worden.
Ohja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef tulpie123 het volgende:
Stefano is toch pas begin 30 of eind twintig? En zijn zoon Lucas is nu eens een jaar of 18, dan moet Stefano inmiddels wel de veertig naderen
tenzij hij als tienjarige met Janine gewipt heeft
.
Ja, als je die scenes met Herman Hoogendoorn hierboven terugkijkt, dat is top niveau in alle geledingen, ook met de tegenspelers... ook het niveau met Katja Schuurman / Georgina Verbaan / Fos en Skylar om een paar dwarsstraten te noemen wordt nu bij lange na niet meer gehaald. Marjolijn Keuning heeft die potentie wel maar daar hebben ze een draak van een personage voor gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, wat een niveauverschil he, als je toen vergelijkt met nu
Die Willem Naomi en die Anna zijn toch de vriendenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, als je die scenes met Herman Hoogendoorn hierboven terugkijkt, dat is top niveau in alle geledingen, ook met de tegenspelers... ook het niveau met Katja Schuurman / Georgina Verbaan / Fos en Skylar om een paar dwarsstraten te noemen wordt nu bij lange na niet meer gehaald. Marjolijn Keuning heeft die potentie wel maar daar hebben ze een draak van een personage voor gemaakt.
Ook snap ik niet helemaal waarom Fikkie weg moet. Zo heel erg beroerd was ze niet, en dat er nu wat scenes kwamen met die Willem, Naomi, en Anna, dat was niet verkeerd... Maar ze blijven maar vasthouden aan Barbara en Noud, tssk...
De boog kan niet altijd gespannen zijn hè.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Ooh wat gruwelijk vandaag zelfs Ludo acteert kut.
Jack die niet nu eens meer over poephoofd Bing heen komt.|
Bing en Lorena die gewoon echt letterlijk de tekst bijna oplezen.
Haha en nu kijkt Ludo gewoon recht de camera in.
Was iedereen dronken tijdens het opnemen van deze aflevering![]()
Ooh god Ludo ''Blij waarom''
idd superzieligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef Liquidist het volgende:
Ja, dat Bing nu ook zijn mond gaat houden, daar zit van de kijkers toch werkelijk niemand echt op te wachten?
Dat slaat idd echt nergens op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef Liquidist het volgende:
Ja, dat Bing nu ook zijn mond gaat houden, daar zit van de kijkers toch werkelijk niemand echt op te wachten?
Dat is het gewoon. Ze lopen te flierefluiten met de karakters. Niemand heeft een eigen karakter o.i.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef nWo4Life het volgende:
Het is waar. GTST is alweer rock bottom geslagen. Er is werkelijk niets spannends meer aan.
Het is zo jammer, maar de boodschap komt niet over.
Jankende zeikerds, slappe karakters, misselijke liedjes de hele tijd, weinig verhaallijnen, trage ontwikkelingen, irritante personages, gebrek aan enige (vaste) slechterik (zelfs Ludo is een lulletje rozenwater geworden), geen bedrijfsleven, geen harde criminaliteit, enz.
dat hoeft toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef heaven7 het volgende:
Misschien loopt het gewoon te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door static op 16-06-2009 16:35:22 ]
Ik hoop voor je dat je dit verzint anders heb je zojuist lekker gespoilerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef tulpie123 het volgende:
de cliff wordt superspannend. etc.
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef heaven7 het volgende:
Worden jullie ook niet doodziek van al die zielige liedjes en beelden van jankende GTSTers?
haha dat dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef verleiding het volgende:
Ronja gisteren in de preview. Dat het eigenlijk allemaal de schuld van Sjors is dat Danny haar heeft gedumpt, NEEN, je bent gewoon een irritant jankwijf!
Kan niet wachten om straks te kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik sla deze maar over denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:42 schreef verleiding het volgende:
Ronja gisteren in de preview. Dat het eigenlijk allemaal de schuld van Sjors is dat Danny haar heeft gedumpt, NEEN, je bent gewoon een irritant jankwijf!
Kan niet wachten om straks te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |