Ja, het begint wel irritant te worden. Laat Rosa Maxime maar eens betrappen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, Maxime is altijd op de juiste plek op het juiste moment om anderen te bespieden. Met die Eileen, met Janine, met Nick, met Rosa, ALTIJD. En andersom is het nooit zo
Een paar keer kan best maar dit is gewoon een soort van wanhopige poging om een matig personage nog wat meer macht te geven.
En bv Charlie kent Nick al jaren, maar nee, Maxime zegt wat en ze slikt het als zoete koek
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
BIng is wel goed in Engels zeg... "Get een lijf"
siquote:
Ja, en vanquote:
Ik ook toen ik het hoordequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ik moest hier even heel hard lachen!
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja, en van
Bob Dylan
Adele
Luka Bloom
Garth Brooks
Martin Buitenhuis
Kelly Clarkson
Neil Diamond
Bryan Ferry
Billy Joel
Ronan Keating
Ricky Koole
Huub van der Lubbe
Joan Osborne
Timothy B. Schmit
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adelequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo opgelet, maar wordt het altijd vertaald naar het Nederlands???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van AdeleBob Dylan
Ik zat me al af te vragen waar het van was, maar ik kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Maar zij hebben dat nummer ook gezongen. Het is dus oorspronkelijk van Adele
Dan denk ik eerder dat haar (verloren) tweelingzus komt... Lijkt mij dat Iris toch wel echt dood is... hij was er toch bij ofzo toen ze overleed?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Liquidist het volgende:
Om maar eens even een balonnetje op te laten, ik denk dat Iris nog leeft. En daar komen we volgend seizoen achter. Ze wordt wel erg vaak genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |