Dan gil ik het uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze onderschatten gewoon de kijker...
Straks komt bar opeens met ''Ken ik jou niet ergens van...''
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze onderschatten gewoon de kijker...
Straks komt bar opeens met ''Ken ik jou niet ergens van...''
die neppe frits was dan ook een parel van een verhaallijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Kiwinho het volgende:
Ook ik wacht al sinds het intreden van Martijn op de wending dat Martijn gewoon Wout blijkt te zijn, maar helaas zit dat er niet in. Verhaallijnen als Bowien en haar dubbelganger, dode Ludo die weer leeft, de neppe Frits van Houten, zulke verhaallijnen zijn voor goed verleden tijd. 'Realisme' viert haar hoogtijdagen en dus is GTST niet interessanter geworden dan de opnames van een willekeurige beveilingscamera in een willekeurig winkelcentrum.
Neuh, maar interessanter dan huilende Ronja, en verlamde Nina.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:30 schreef Liquidist het volgende:
[..]
die neppe frits was dan ook een parel van een verhaallijn
Mag ik haar enorm lang op haar verlamde been ranselen en meppen, totdat ze haar gevoel weer terug krijgt... mag het?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Inca het volgende:
Lucas komt straks erin kan die gezellig met Nina over tasjes kletsen
Dan blijven alleen Ludo en Jeff nog over denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
ja t is weer hemeltergend saai op het ogenblik.
kan dr geen bom op meerdijk als cliff
en dan mogen wij stemmen wie overleeft
Een analfabeet schrijft betere scripts dan stel onnozelaars. Het ergste is nog dat ze oude scripts recyclen:Jef aan de drank, Brand in Teluma/Scala, een meisje verlamd in een rolstoel, een meisje die straks na een revalidatie weer kan lopen, Barbara die met haar huisarts/fysio flikflooit (notabene zelfde acteur), Ludo die weer te maken krijgt met een obsessieve vrouw (die rol gaat revalidatiearts Lies straks spelen). Verzin eens wat nieuws, en dan heb ik het niet over jankende onzekere Ronja, jankende onzekere dakloze baanloze humorloze irritante Barbara, Noud en zijn meisje die eerst krasloten kopen om hun ton schuld op te lossen en vervolgens zomaar een ton krijgen voor een etentje. Nee, armoe troef is het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
misschiet moet rtl maar weer eens een wedstrijd maken maar dan niet voor rollen maar voor scripts.
daar kan nooit iets slechters uitkomen dan hoe het nu is.
en dan de beste 5 gebruiken ofzo.
kunnen we dat niet eens voorstellen bij de schrijvers?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Inca het volgende:
Lucas komt straks erin kan die gezellig met Nina over tasjes kletsen
Inderdaad, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ook al hebben ze een beperkt budget (vooral te zien aan de special effects zoals het vuurwerk (dat was echt te triest. doe het dan niet!) en die sneeuw, en natuurlijk de fade to black "explosie" in Teluma).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Kiwinho het volgende:
[..]
Een analfabeet schrijft betere scripts dan stel onnozelaars. Het ergste is nog dat ze oude scripts recyclen:Jef aan de drank, Brand in Teluma/Scala, een meisje verlamd in een rolstoel, een meisje die straks na een revalidatie weer kan lopen, Barbara die met haar huisarts/fysio flikflooit (notabene zelfde acteur), Ludo die weer te maken krijgt met een obsessieve vrouw (die rol gaat revalidatiearts Lies straks spelen). Verzin eens wat nieuws, en dan heb ik het niet over jankende onzekere Ronja, jankende onzekere dakloze baanloze humorloze irritante Barbara, Noud en zijn meisje die eerst krasloten kopen om hun ton schuld op te lossen en vervolgens zomaar een ton krijgen voor een etentje. Nee, armoe troef is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens niet allemaal kut met peren. Er zijn nog wel wat personages die ik graag zie, of die potentie hebben:
Nick, Maxime, Ludo, Jack (potentie, op dit moment kutpersonage)
Lorena .. een van de jongeren die niet altijd maar lief en aardig en vriendelijk is.
Sjors is wel oke..
Dex was leuk maar moet niet te zoetsappig worden, gewoon lekker egoïstisch blijven.
Janine is .. mwah..
Jef en Laura.. niks op tegen maar kom tussen de mottenballen vandaan.
Die fysiotherapeute is ook wel leuk. Kom gezellig hier wonen johwat een onzin was dat trouwens
[ Bericht 1% gewijzigd door Liquidist op 05-06-2009 18:04:38 ]Conformists will be cast away by the tide of history
die valt in dezelfde categorie als 'met je rug naar de deur staan wanneer je een stiekem telefoontje moet plegen'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Frey het volgende:
Er komt weer eens iemand binnen tijdens een onschuldige zoen.
1000e keer dit seizoenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:44 schreef Frey het volgende:
Er komt weer eens iemand binnen tijdens een onschuldige zoen.
my thoughts exactly..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef Inca het volgende:
Zomer plot is zo
Nick vermoord Maxime einde Nick en Maxime
en in het kader van herhaling blijkt ze zwanger enzo....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:55 schreef Mss het volgende:
En nu gaat Ronja gedumpt worden wat weer garant staat voor huilbuien tot aan de zomerclif van 2010
Word!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:16 schreef nWo4Life het volgende:
Irene en Dex zijn ruig. Een stuk harder en sluwer. Dex is de enige jongere die goed acteert en een goed personage heeft. Laat hem maar een lekkere bijdehante klootzak blijven.![]()
Danny en muts lijken mij finito.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
En toch zie ik Nina en Jack OOIT wel een setje worden....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Nou ik geef Danny en mutsefluts nog 3 afleveringen en dan maakt hij het vast uit... gelijk heeft ie...
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Zo ondenkbaar is dat niet hoor, bij GTST gaat het zo:
Leeftijd 0-1 -> realtime groei x 10
leeftijd 1-10 -> realtime groei x 5
leeftijd 10-25 -> realtime groei x 2
leeftijd 25-99 -> realtime groei
Nina haalt jack met sprongen in. hoeveel jaar geleden kwam ze in de serie? 6 jaar?
Toen een hele tijd als klein kutkindje, en na zo'n kliniek was ze dat verwende poepgezicht waar we nu nog steeds tegenaan kijken.
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 14:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jack ook maar een paar jaar eerder is geboren dan Nina.
Hij is als baby nog door Anita vastgehouden
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
OmgGTST is echt heeeel slecht bezig. Ze moeten maar gauw wat meer reality erin gooien, meer geheimen, meer problemen, meer misdaden, meer spanning. Dit is allemaal wel zulke slappe hap waar we gewoon niets aan hebben. Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
OMG waar gaat dit heen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Serieus?? Dat kan ik me echt niet meer herinneren!! Wat ongeloofwaardig wordt het toch allemaal als je er teveel overna gaat denken, want Anita heeft natuurlijk ook nog wat met Jack gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:Lijkt me een prima reden om te juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
natuurlijk komen ze erachter. is er ooit iets geheim gebleven in een soap-serie?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verheug me nu alleen maar op de scenes van Maxime, en ben benieuwd of Sjors/Jack achter de waarheid komen, verder vind ik het wel zo prut geworden
Horeca e.d. is echt wel veel ja, we hebben de rozenboom waar 3 personages werken en 2 ook nog wonen. De koning waar 2 a 3 werken & 1 woont en Tuluma waar dan nog een paar wonen ondanks dat dat iets logischer is.quote:Op maandag 8 juni 2009 04:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te rommelig en chaotisch en daardoor onrealistisch. Bepaalde mensen zoals Barbara bijvoorbeeld? Wat doen die nu op een gemiddelde dag nadat ze is opgestaan tot ze gaat slapen?
Bovendien nogmaals die eeuwige horeca moet wat worden teruggedrongen, deze personages moeten (volgens mij) weer in huizen gaan wonen:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...quote:-Laura en Sil, die wonen nu dus kennelijk in een hotel![]()
-Jef, een man van de middelbare leeftijd die verschillende grote huizen heeft gehad woont nu ergens op een zoldertje boven De Koning (die je trouwens nooit ziet)![]()
Dat zovelen voor lange tijd in hotels wonen is ook erg onrealistisch, waarom zou je...quote:-Jack, geen idee waarom iemand zoals hij het prefereert om in een hotel te wonen, zo iemand kan veel beter een luxe apartement hebben met een uitzicht op de Meerdijkse skyline.![]()
-Nick, dit is een mooi voorbeeld, hij is weg bij Ludo, in voorgaande seizoen zou hij nu een eigen apartement (niet in die eeuwige rozeboom) hebben en die zou de kijker ook te zien krijgen.
Zoiets als Scala daarentegen is prima, een soort huis voor vrienden onder elkaar, dat is er altijd al geweest (Huize Alberts in seizoen 1; Huize Koossie (seizoen 2-5); Hotel Dendermonde (5-9) en daarna Scala/Teluma.
En zo moeilijk is het toch niet om een eenvoudig decor te maken, vroeger waren er veel meer decors, misschien minder overdreven perfect, maar het was wel realistischer.
dat gelul van Ronja en Danny in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Canisfire het volgende:
God dat gelul van Ronja en Danny over films
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
Oehhh ik voel 'm aankomen: LudoLies
wat denken jullie?
Tijd dat het omdraait.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ludo word de nieuwe obsessie voor Lies. Weer een obsessief wijf achter Ludo aan.
Het was gezellig genoeg ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Natuurlijk, zeker en vast! Als je wel eens een gat hebt geboord en een laminaatvloer gelegd, dan is het een fluitje van een cent om ook waterleidingen te buigen en aan te leggen, elektriciteitsdraad te trekken door sleuven die je moet frezen, en binnenmuren te storten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef alors het volgende:
Dus.... Danny straks werkloos, oh nee die runt Noudbouwt gewoon in z'n eentje, appeltje eitje. Hij kan leuk klussen en dus kun je meteen grote bouwklussen in je eentje doen. Ik speel met de gedachte om ook een klusbedrijf te beginnen, gouden handel moet dat zijn.
Dit is het enige punt waar ik het niet mee eens ben, Jef was daar echt een pantoffelheld die rond werd gecommandeerd door die afgrijselijke Barbara die altijd vond dat ze goed zat en Jef fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind het sinds dag 1 dat Jef en Barbara uit elkaar zijn al jammer. Dat was wel een leuke famillie...
[..]
word wel lollig danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef MissJ het volgende:
wat denken jullie?
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef MissJ het volgende:
Oh NOESSS!
Danny heeft het uitgemaakt met Ronja!
Dat wordt dus weer minstens 3 weken lang een jankende Ronja aanzien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Atori het volgende:
[..]
Ik denk dat Het Spectrum het op de voorpagina zet:
Oproep voor de inwoners van Meerdijk: Zandzakken voor de deur! Ronja H. gedumpt, kans op hoog water!
Belachelijk dat iemand van haar leeftijd (27, 28?) nog thuis woont.... Nou ja aan het jankgedrag te zien...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
En Ronja is natuurlijk een belachelijk doos dat ze wil samenwonen met Danny na zo'n korte tijd. Btw, heeft zij geen eigen kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |